Kampanie Google Ads i Social Ads
Kampanie prowadzone w modelu płatności za kliknięcie (ang. pay-per-click, w skrócie kampanie PPC oraz reklamy PPC) skutecznie wpływają zarówno na bezpośrednie pozyskiwanie klientów, jak również mogą być wykorzystywane do wzmocnienia widoczności i rozpoznawalności marki. Swoje ekosystemy, umożliwiające reklamowanie się z modelu PPC posiadają zarówno Google (system Google Adwords), jak i portale społecznościowe (np. Facebook Ads czy LinkedIn Ads). Dzięki dużym możliwościom analitycznym, raporty z prowadzonych kampanii mogą być obszerne, ale zawsze są w pełni zrozumiałe.
Kampania Google Ads/Social Ads to dobry wybór dla każdego, kto:
- chce skierować swoją reklamę do bardzo precyzyjnego grona odbiorców (np. do osób zaręczonych - fotograf ślubny lub do kobiet w ciąży - sklep internetowy z artykułami dla niemowląt, lub do osób, które szukają w Google, ale równocześnie są w określonym wieku),
- potrzebuje reklamy przez cały rok lub tylko okresowo, bo popyt na reklamowane towary/usługi charakteryzuje się dużą sezonowością,
- posiada już pozycjonowanie i chce dodatkowo wzmocnić sprzedaż w gorących okresach,
- chce ponownie dotrzeć do użytkowników, którzy już byli na jego stronie lub nawet dokonali zakupu (remarketing).
Najczęściej podkreślane przez naszych klientów zalety prowadzenia kampanii Google Ads i Social Ads przez Internetica:
Co robimy w ramach usługi:
- tworzymy reklamy tekstowe i graficzne,
- konfigurujemy feed produktowy,
- zarządzamy odbiorcami i słowami kluczowymi,
- prowadzimy remarketing,
- precyzyjnie targetujemy,
- i wiele, wiele więcej, czego można dowiedzieć się np. z poniższego case-study:
Case Study Firmy Stajnia Miszewo