Strona główna / Case Studies / Case Study Firmy Stajnia Miszewo
Poniższe case study firmy Stajnia Koni Miszewo to opis działań z zakresu PPC, które doprowadziły do wzrostu liczby transakcji o 490% i przychodu o 480% zaledwie w 3 miesiące!
Sklep Stajnia Miszewo to firma z długa historią! Stacjonarna placówka została otwarta w 1999 roku, a sześć lat później powstał również sklep online.
Oferta proponowana przez Stajnię Miszewo jest bardzo rozbudowana i zawiera kompletny asortyment z zakresu wyposażenia nie tylko jeźdźca ale również konia i stajni.
Przewodnią wartością firmy jest wysoka jakość produktów przy utrzymaniu konkurencyjnych cen. Współpracują jedynie z najlepszymi producentami z całego świata.
Marka oferuje również fachową pomoc w doborze elementów wyposażenia dla jeźdźca oraz wszystkich ras koni. Stajnia Miszewo to nie tylko sklep, ale również hodowla kuców walijskich i fryz.
Nasze działania rozpoczęliśmy od kampanii Search i trwała ona przez cały lipiec.
Kampania Search skupia się przede wszystkim na starannym dobraniu słów kluczowych oraz na napisaniu angażujących i dopasowanych treści reklamowych. Dzięki niej uzyskamy na naszej stronie www ruch najwyższej jakości.
Słowa kluczowe dobieramy na podstawie oferty oraz strony internetowej klienta. Dodatkowo opieramy się również na raportach z narzędzi Google jak i doświadczeniu naszych specjalistów PPC.
Kampania Search składa się z nagłówka oraz linii opisu.
Same nagłówki są krótkie, jednak to one pierwsze rzucają się w oczy, więc trzeba je stworzyć w taki sposób, aby zwięźle określić czego dotyczy reklama.
Powinna wyświetlać się jako pierwsza po wpisaniu konkretnej frazy w wyszukiwarkę, jak na poniższym screenie:
Źródło: Wyszukiwarka Google
Wyniki:
Źródło: Google Analytics
Dzięki opisanej kampanii wygenerowaliśmy 13 transakcji z ROAS 314%.
Liczba kliknięć wyniosła 2 903, a liczba użytkowników 2 468 przy 2 957 sesjach.
Po miesięcznej kampani Search próbowaliśmy przekonać klienta do inwestycji również w Kampanię Produktową PLA czyli Product Listing Ads – zwana również Kampanią Shoppingową.
Mianowicie reklama widnieje w formie zdjęć, które wyświetlają się wraz z nazwą produktu, marką, opisem oraz ceną.
Forma kampanii PLA jest bardzo przyjazna dla użytkownika. Używamy jej głównie w branży e-commerce. Pojawia się w momencie wyszukiwania konkretnego produktu. Kampania Google Ads w tej postaci posiada bardzo duży potencjał sprzedażowy.
Ostatecznie podzieliliśmy budżet na 2 kampanie: 50% na kampanię Search oraz 50% na PLA.
Wyniki:
Źródło: Google Analytics
Zmiany kampanii okazały się korzystne i uzyskaliśmy:
Widząc znaczące wzrosty dzięki kampani PLA postanowiliśmy kontynuować ją również we wrześniu z tą różnicą, że przeznaczyliśmy na nią całość naszego budżetu.
Źródło: Google Analytics
Zmiana okazała się strzałem w dziesiątkę!
Zanotowaliśmy kolejne wzrosty nie zmieniając naszego budżetu:
Rozpoczynając swoją przygodę z PPC zacznij od dokładnego ustalenia grupy docelowej. Choć przypadek opisany w powyższym case study nie wymagał tak dokładnej analizy, to w przypadku wielu innych klientów grupa targetowa jest bardzo ważna.
Pamiętaj o researchu konkurencji! Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań musisz wiedzieć, jakie słowa wykorzystują oraz na jakich pozycjach się znajdują.
Jeśli jakakolwiek Twoja reklama osiągnie sukces – kontynuuj działania. Jedna reklama nie zapewni Twojej firmie wysokich pozycji na stałe.
Musisz systematycznie analizować jak i zoptymalizować swoje kampanie.
A jeśli chcesz aby Twoja firma działała w formule #ZawszeWidoczny – odezwij się do nas
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 4.7 / 5. Liczba głosów: 11
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Partnership Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.