Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron w Google to usługa, w wyniku której strony naszych klientów można znaleźć wysoko w Google na interesujące ich słowa kluczowe.
W przeciwieństwie do reklamy Google Ads, przy pozycjonowanych stronach nie ma dopisku “reklama”, dzięki czemu te wyniki cieszą się większym zaufaniem użytkowników Google.
Pozycjonowanie to dobry wybór dla każdego, kto:
- potrzebuje stabilnego, bezpłatnego (gdzie koszt nie rośnie wraz ze wzrostem ruchu jak w przypadku kampanii Google Ads), rozłożonego w czasie ruchu na stronie,
- poszukuje relatywnie taniego źródła dobrej jakości ruchu. Zwykle koszt pojedynczego wejścia z pozycjonowania jest znacząco niższy, niż koszt wejścia np. z Google Ads,
- jest otwarty na zmiany na stronie - zazwyczaj są one niezbędne, aby skutecznie wypozycjonować stronę, chociaż często są to zmiany niewidoczne dla ludzi, a tylko dla Google,
- potrzebuje reklamy przez cały czas, gdyż pozycjonowania nie da się w dowolnym momencie “włączać i wyłączać” w przeciwieństwie do Google Ads.
Najczęściej podkreślane przez naszych klientów
zalety pozycjonowania w Internetica:
umiejętne wykorzystanie trendu voice-search
lepszy niż w innych agencjach, oparty na szczegółowych statystykach dobór słów kluczowych
połączenie pozycjonowania z optymalizacją poziomu konwersji
skuteczne rozwiązania dla sklepów internetowych
Co robimy?
- na podstawie dokładnych statystyk dobieramy słowa kluczowe, po których internauci rzeczywiście szukają firm takich jak Twoja,
- przeprowadzamy optymalizację on-site i off-site,
- rozbudowujemy treści na stronie i publikujemy artykuły na serwisach zewnętrznych aby pozyskać linki zwrotne,
- i wiele, wiele więcej, o czym szczegółowo piszemy w naszych case studies.
Dodatkowo, w ramach zaawansowanych pakietów:
- analiza i optymalizacja user experience (SXO)
- zaawansowana analityka
- realizujemy dodatkowe, potężne pakiety treści
Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania