Program Partnerski

Maria Buchowiecka
Opiekun Programu Partnerskiego
+48 573 889 296

Program Partnerski

Dzięki programowi partnerskiemu firmy - partnerzy Internetica - mogą dostarczać dodatkową wartość swoim klientom, poszukującym usług związanych z marketingiem internetowym.



Najważniejsze korzyści dla partnerów:

  • dodatkowe źródło atrakcyjnego dochodu
  • dostarczenie dodatkowej wartości swoim klientom
  • darmowe konsultacje e-marketingowe dla partnera

Najważniejsze korzyści dla klientów poleconych przez partnerów:

  • brak “bólu głowy” związanego z wyborem dostawcy usług SEO/SEM/Social
  • współpraca z doświadczoną agencją (15 lat na rynku)
  • bardzo konkurencyjne warunki

Program partnerski jest u nas w 100% zautomatyzowany. Partner zyskuje dostęp do systemu, w którym może śledzić swoje rekomendacje, a także przychody które one generują. Prowizja (do 15% od każdej opłaconej usługi) jest również obliczana automatycznie.


Program partnerski to dobry wybór dla każdego, kto:


Najczęściej podkreślane przez naszych partnerów
zalety współpracy:

dobra jakość usług dostarczanych poleconym klientom
atrakcyjne i szybko wypłacane prowizje
szybkość i skuteczność działania Internetica
przejrzysty panel partnerski
autentyczne, partnerskie relacje




FAQ

Kto może zostać partnerem?
Każdy, kto ceni sobie długotrwałe relacje biznesowe, współpracę opartą na zaufaniu i wzajemności. Jeśli masz klientów, którzy szukają skutecznych działań marketingu internetowego, śmiało możesz umówić się na spotkanie z opiekunem programu partnerskiego Internetica, a dowiesz się wszystkich szczegółów i warunków współpracy.
Jak mogę zostać partnerem?
Poprzez umówienie spotkania z opiekunem partnerów w firmie lub poprzez zgłoszenie się w formularzu poniżej. Skontaktujemy się zwrotnie w celu umówienia spotkania weryfikacyjnego. Następnie, jeśli obu stronom będą odpowiadały warunki, podpisujemy umowę partnerską i działamy.
Ile można zarobić w programie partnerskim?
Najwyższa wypłacona jednorazowo prowizja dla partnera wyniosła 3 700 zł Załóżmy jednak, że polecony przez Ciebie klient podpisuje z nami umowę na SEO 3 000 zł + Ads 1 290 zł, umowa jest na 6 miesięcy.

W pół roku na takim kliencie zarobek wynosi 2 574 zł, a średnio z klientami współpracujemy przez 3 lata - więc łącznie realna kwota to 92 664 zł
Ilu klientów mogę polecić?
Tyle, ile chcesz, nie ma limitów.
Czy moje usługi też będą polecane?
Mogą być - możemy podpisać umowę dwustronną i wtedy my również polecamy Twoje usługi. Warunki uzgadniamy indywidualnie z opiekunem programu.

Zapraszam do kontaktu, jeśli chcesz poznać szczegóły.

Maria Buchowiecka
Opiekun Programu Partnerskiego

Tel.: 573 889 296
maria.buchowiecka@internetica.pl

Jak wygląda procedura
on-boardingu partnera:

  • spotykamy się (na żywo lub w formie videocalla) aby wzajemnie się poznać i upewnić się, jakie mamy możliwości współpracy,
  • podpisujemy umowę partnerską,
  • partner przekazuje pierwszą rekomendację swojemu opiekunowi w Internetica (lub poprzez swój formularz partnerski),
  • Internetica niezwłocznie kontaktuje się z rekomendowanym klientem,
  • w przypadku nawiązania współpracy przystępujemy do realizacji usługi, a partner śledzi rozwój sytuacji i poziom rozliczeń w panelu partnerskim.

Zapraszamy do współpracy!
Wypełnij formularz, aby uzyskać więcej informacji


    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z meblami dla dzieci. Pełna satysfakcja klienta w zakresie prowadzenia pozycjonowania strony internetowej miniform.pl
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads strony firmy z branży medycznej. Pełna satysfakcja klienta w zakresie pozycjonowania strony internetowej firmy
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Budowa strony, pozycjonowanie i kampania Google Ads dla firmy z branży weterynaryjnej. Kompleksowa opieka od podstaw nad zbudowaniem widoczności przychodni w Internecie: postawienie strony z certyfikatem SSL, kampania Google Ads, pozycjonowanie

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn