Pozycjonowanie stron internetowych w Radomiu

Radom to drugie największe miasto województwa mazowieckiego, stolica powiatu, a także ważny punkt przelotowy na trasie Kraków-Warszawa. Zamieszkuje je 215 020 osób, co plasuje Radom w pierwszej 15. największych miast Polski.

 

Wszystkie te czynniki wpływają na fakt, że miejsce to jest atrakcyjne z perspektywy prowadzenia lokalnego biznesu. Wraz z kuszącą lokalizacją pojawia się również wysoka konkurencyjność radomskiego rynku, na którym klasyczne działania marketingowe uprawiane w celu rozwoju firmy mogą nie być wystarczające – szczególnie w dobie internetu.

 

Z pomocą przychodzi lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Radomiu będące receptą na skuteczne sprowadzanie nowych klientów do lokalnych sklepów i firm usługowych.

 

Jeżeli prowadzisz swój biznes właśnie w tym mieście, to trafiłeś w idealne miejsce, ponieważ dzięki naszym usługom możesz skutecznie wypromować swoje przedsiębiorstwo wśród mieszkańców Radomia i okolic a także turystów oraz osób będących w tym pięknym mieście “przejazdem”.

 

Dlaczego warto postawić na lokalne pozycjonowanie stron w Radomiu?

 

215 tysięcy potencjalnych klientów Twojej firmy – to musi robić wrażenie. My wiemy jak skutecznie dotrzeć do większości z nich i chętnie Ci w tym pomożemy. Niezależnie czy mieszkają oni w Środmieściu, Ustroniu, Borkach, Zamłyniu czy Dzierzkowie – w każdej z tych dzielnic ludzie korzystają z wyszukiwarek internetowych w celu znalezienia interesujących ich miejsc i usług. Odpowiednie pozycjonowanie pomoże Twojemu biznesowi stać się bezpośrednią odpowiedzią na ich potrzeby.

 

Zadbanie o lokalne SEO witryny może stać się przełomowym momentem w rozwoju Twojej firmy.

 

Najlepszym na to dowodem są statystyki*:

 

  • 86% szukających posiłkuje się Google Maps w odnalezieniu danej firmy
  • 71% osób potwierdza istnienie i lokalizację firmy w wyszukiwarce zanim uda się do niej po raz pierwszy
  • 78% lokalnych poszukiwań za pomocą smartfona kończy się zakupem w znalezionym miejscu
  • 50% osób, które dokonują poszukiwań za pośrednictwem urządzeń mobilnych, udaje się do danej firmy w przeciągu tego samego dnia, w którym zakończyli poszukiwania

Źródło: HubSpot

 

Co składa się na pozycjonowanie lokalne?

 

W ramach usług pozycjonowania stron internetowych na dane terytorium ważnych jest kilka elementów, które – odpowiednio dopracowane – dadzą spektakularne wyniki.

 

Składają się na nie m.in.:

 

1. Audyt historii domeny

 

Punktem wyjścia do dobrego pozycjonowania lokalnego jest analiza historii domeny, na której aktualnie oparta jest Twoja strona internetowa. Należy zbadać m.in. linki przychodzące i publikowane do tej pory treści, aby mieć pewność, że Google nie traktuje danej domeny w sposób niesprzyjający pozycjonowaniu.

 

2. Przygotowanie witryny do lokalnego SEO

 

Kolejnym elementem jest odpowiednie przygotowanie wizytówki firmy w Google Moja Firma i uzupełnienie jej poprawnymi informacjami oraz sprawdzenie zgodności danych teleadresowych z innymi miejscami w internecie, w których one występują.

 

Oprócz tego trzeba wykonać audyt techniczny strony, który wskazuje konieczne do poprawy aspekty witryny, takie jak responsywność, szybkość działania czy bezpieczeństwo. Wszystko to może bowiem rzutować na ostateczne powodzenie pozycjonowania.

 

3. Analiza zawartości strony i przygotowanie contentu do pozycjonowania

 

Bardzo istotne jest sprawdzenie struktury treści aktualnej treści, a więc m.in. sprawdzenie nasycenia słów kluczowych (po wcześniejszym ich ustaleniu przy pomocy odpowiednich narzędzi), układu nagłówków i tytułów oraz odpowiedniego umieszczenia danych kontaktowych. Fundamentalną kwestią jest natomiast sama jakość contentu, który odpowiada nie tylko robotom Google, ale przede wszystkim użytkownikom poszukującym danych treści.

 

Ważnym jest również wyposażenie witryny w wymagane mikrodane Google, które sprzyjają uwiarygodnieniu miejsca i pozycji witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Należy zwrócić również uwagę na wszelkie czynniki związane z wyszukiwaniem głosowym i posługiwaniem się frazami long tail.

 

4. Budowanie zaplecza back-linków

 

Niezmiennie jednym z kluczowych elementów SEO jest odpowiednie linkowanie zewnętrzne strony, również w przypadku pozycjonowania lokalnego. Warto zawierzyć w tym względzie specjalistom, którzy dobiorą odpowiednie miejsca do umieszczenia odnośnika do danej witryny, co znacząco wesprze jej szanse na pojawienie się w “topie” wyników wyszukiwania lokalnego.

 

Daj się znaleźć użytkownikom smartfonów z Twojego miasta!

 

Czy wiesz, że niemal 33% wszystkich wyszukiwań za pośrednictwem przeglądarek mobilnych jest związana z lokalizacją użytkownika?

 

33% wszystkich wyszukiwań za pośrednictwem przeglądarek mobilnych jest związana z lokalizacją użytkownika

Źródło: https://www.thinkwithgoogle.com

 

Jeżeli wydaje Ci się, że to niewiele, to weź pod uwagę fakt, że w naszym kraju niemal tyle samo osób korzysta z internetu na telefonie, co na komputerze. To olbrzymia rzesza ludzi – potencjalnych konsumentów – którą musisz zagospodarować aby dogonić konkurencję lub, jeżeli jeszcze nie wykorzystała ona marketingowego potencjału internetu, wyprzedzić ją!

 

Liczba internautów korzystających z poszczególnych urządzeń (mln) - październik 2018

Źródło: http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-w-pazdzierniku-2018/

 

Korzystając z naszych usług pozycjonowania lokalnego dla miasta Radomia i okolic, będziesz mieć pewność, że Twoja strona internetowa będzie zoptymalizowana pod kątem SEO do wyszukiwań mobilnych. To obecnie “must have” w marketingu skierowanym na użytkowników szukających usług lub produktów w swojej okolicy.

 

Czy lokalne pozycjonowanie strony www Twojego biznesu ma sens?

 

Jak najbardziej! Z sukcesami pracujemy dla firm z różnych branż. Pomożemy również Tobie!

 

Niezależnie, czy prowadzisz salon fryzjerski, jesteś elektrykiem, hydraulikiem, czy właścicielem stacji wulkanizacyjnej lub butiku odzieżowego – lokalne SEO skierowane w stronę mieszkańców Radomia sprowadzi do Twojej firmy dodatkowy ruch.

 

Rzućmy okiem na wybrany przykład. Wyobraź sobie, że od niedawna z bratem prowadzicie stację wulkanizacyjną. Dopiero startujecie, więc ciężko się Wam przebić ze swoimi usługami. Jakiś czas temu stworzyliście jednak przyjazną użytkownikowi stronę internetową, która została odpowiednio zoptymalizowana pod kątem użyteczności i pozycjonowania lokalnego. Do ilu potencjalnych klientów możecie dotrzeć dzięki temu każdego miesiąca?

 

Średnia miesięczna liczba wyszukiwań

 

Biorąc pod uwagę tylko 4 frazy kluczowe, szuka ich każdego miesiąca ponad 1500 osób! Nie są to też przypadkowi użytkownicy, tylko tacy, którzy mają problem z ogumieniem swoich aut i chcą coś z tym zrobić, a więc Twoi potencjalni klienci! Czasy marketingu szeptanego i ulotek pomału odchodzą, bo ich miejsce zajmuje internet! Jeżeli nie wykorzystasz jego potencjału już teraz, to w niedalekiej przyszłości może być już za późno.

 

Czy Twoją firmę stać na usługi pozycjonowania strony internetowej w Radomiu?

 

Odpowiedź jest nieco przewrotna – prawdopodobnie nie stać Twojego biznesu na to, aby nie pozycjonować swojej witryny lokalnie. Dlaczego? Ze względu na zmieniające się trendy i zachowania konsumenckie. Internet odgrywa olbrzymią rolę na ścieżce zakupowej klienta i nie można tego lekceważyć.

 

Mówi się aktualnie, że to, czego nie ma w internecie, nie istnieje. Nawet jeżeli posiadasz swoją stronę lub wizytówkę w sieci, to czy aby jest ona widoczna? Czy użytkownicy chętnie na nią wchodzą? Czy internet jest rzeczywistym źródłem generowania przychodów dla Twojej działalności? Postaramy się, aby odpowiedź na wszystkie te pytania była twierdząca!

 

Cena usług pozycjonowania lokalnego jest niższa niż w przypadku kampanii SEO kierowanych na ogólnopolskie frazy ze względu na niższą konkurencyjność. Nie oznacza to, że jest ono mniej skuteczne! Wręcz przeciwnie – pozycjonowanie witryny www w Radomiu może przynieść wymierne korzyści zarówno dla dużych, średnich, jak i małych firm działających w tym mieście.

 

Sprawdzona agencja SEO do pozycjonowania lokalnego w Radomiu

 

Ostateczny wynik podejmowanych działań SEO zależy od ich jakości i intensywności. Warto w tym względzie postawić na zaufaną agencję pozycjonującą, która posiada bogate doświadczenie, wiedzę i odpowiednie narzędzia. Bez wątpienia takim partnerem jest Internetica, która z powodzeniem realizuje lokalne kampanie SEO w Radomiu dostarczając swoim klientom każdego dnia wartościowy ruch organiczny prowadzący wprost do konwersji, a więc zakupu Twoich produktów lub usług.

 

Jak widać, działania naszej agencji przynoszą realne wyniki dla biznesów osób, które oddały pozycjonowanie swojej strony www w nasze ręce. Swoje prace zawsze skrzętnie raportujemy a wysokie ROI klientów (zwrot z inwestycji) jest dla nas absolutnym priorytetem. Stawiamy na pełną transparentność działań, abyś miał pewność, że pieniądze przeznaczone na SEO zostały dobrze zagospodarowane.

 

Daj się zauważyć w Radomiu! Skorzystaj z usług pozycjonowania lokalnego Internetica i obserwuj zmiany już od pierwszego miesiąca współpracy!

 

Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, jak współpraca z profesjonalną agencją SEO może wpłynąć na dynamiczny rozwój Twojej firmy.

 

Źródła

 

  1. HubSpot
  2. www.thinkwithgoogle.com
  3. http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-w-pazdzierniku-2018/

 

Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? » Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce » SEO sklepu internetowego - 6 złotych zasad   Pozycjonowanie to maraton, a nie sprint, a do każdego długiego biegu... czytaj więcej

Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować » Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia... czytaj więcej

Czy certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie? SSL a SEO »   Zmiana HTTP na HTTPS to nie tylko zabezpieczenie transmisji strumienia danych przepływających przez naszą stronę,... czytaj więcej

Pozycjonowanie a SEO POZYCJONOWANIE a SEO
Czy mowa o dwóch różnych pojęciach?
»
W mowie potocznej często wykorzystujemy podobne pojęcia jako synonimy, nie zwracając uwagi na różnice znaczeniowe. Zazwyczaj... czytaj więcej


Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz