Remarketing – kampania remarketingowa

20 stycznia 2018

Masz pytania?

Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę internetową. Bardzo możliwe, że spotkałeś/aś się w internecie z reklamami, które „chodzą” za Tobą po różnych stronach. Tak właśnie działa remarketing i ten sam efekt możesz osiągnąć w stosunku do użytkowników, którzy kiedykolwiek odwiedzili Twoją stronę WWW. Google jest w stanie rozpoznać, kto był na Twojej stronie internetowej określony czas temu i… podsunąć takiej osobie odpowiednią reklamę.

Co jest najważniejsze w remarketingu? Naszym zdaniem to odpowiednie zarządzanie listami remarketingowymi. Lista remarketingowa to zestawienie internautów, którzy odwiedzili daną stronę. Nasi Klienci, którzy sami próbują tworzyć dla siebie kampanie remarketingowe, często popełniają podstawowy błąd – wszystkich użytkowników odwiedzających stronę zapisują na tej samej ogólnej liście. Tymczasem można to zrobić znacznie efektywniej. W przypadku sklepu internetowego, oprócz ogólnej listy remarketingowej z wykazem wszystkich użytkowników, warto utworzyć osobną listę obejmującą tylko tych Klientów, którzy dokonali zakupu. Kampanię remarketingową można wtedy kierować np. do „różnicy” tych list, a więc do osób, które były na stronie, ale nie dokonały zakupu. Do takiej grupy można też dobrać odpowiedni przekaz reklamowy. Kampania będzie wtedy znacznie skuteczniejsza, a równocześnie tańsza.

Gdy internauta wchodzi do Twojego sklepu internetowego, ale nie dokonuje zakupu, nie warto z niego rezygnować – każdy Klient jest ważny. W tej sytuacji warto zainwestować w remarketing, dzięki któremu możesz jeszcze raz zachęcić daną osobę do wizyty w Twoim sklepie i dokonania na niej zakupów.

W agencji Internetica jesteśmy specjalistami w dziedzinie remarketingu. Jeżeli chcesz zdecydować się na taką formę reklamy, chętnie pomożemy Ci w jej prowadzeniu. Wiemy, co zrobić, aby kampania remarketingowa dała oczekiwane wyniki, a Twoja strona internetowa zaczęła przynosić jeszcze większe zyski. Skorzystaj z naszych usług e-marketingowych, a my zadbamy o ich najwyższą skuteczność!

Ciekawe artykuły:

Jak działa remarketing?

Użyj remarketingu, by dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji.

Nasz certyfikat Partnera Google:

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Co to jest zaplecze SEO i czy wciąż warto w nie inwestować Co to jest zaplecze SEO i czy wciąż warto w nie inwestować? Zaplecze SEO - definicja opisowa   Można powiedzieć, że zaplecza pozycjonerskie posiadają dwie definicje - szeroką... czytaj więcej
E-mail marketing w służbie SEO   Jak e-mail marketing może pomóc w pozycjonowaniu?   Jak wiadomo, aktywności SEO dzielą się na “on... czytaj więcej
Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno