Remarketing – kampania remarketingowa

20 stycznia 2018

Masz pytania?

Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę internetową. Bardzo możliwe, że spotkałeś/aś się w internecie z reklamami, które „chodzą” za Tobą po różnych stronach. Tak właśnie działa remarketing i ten sam efekt możesz osiągnąć w stosunku do użytkowników, którzy kiedykolwiek odwiedzili Twoją stronę WWW. Google jest w stanie rozpoznać, kto był na Twojej stronie internetowej określony czas temu i… podsunąć takiej osobie odpowiednią reklamę.

Co jest najważniejsze w remarketingu? Naszym zdaniem to odpowiednie zarządzanie listami remarketingowymi. Lista remarketingowa to zestawienie internautów, którzy odwiedzili daną stronę. Nasi Klienci, którzy sami próbują tworzyć dla siebie kampanie remarketingowe, często popełniają podstawowy błąd – wszystkich użytkowników odwiedzających stronę zapisują na tej samej ogólnej liście. Tymczasem można to zrobić znacznie efektywniej. W przypadku sklepu internetowego, oprócz ogólnej listy remarketingowej z wykazem wszystkich użytkowników, warto utworzyć osobną listę obejmującą tylko tych Klientów, którzy dokonali zakupu. Kampanię remarketingową można wtedy kierować np. do „różnicy” tych list, a więc do osób, które były na stronie, ale nie dokonały zakupu. Do takiej grupy można też dobrać odpowiedni przekaz reklamowy. Kampania będzie wtedy znacznie skuteczniejsza, a równocześnie tańsza.

Gdy internauta wchodzi do Twojego sklepu internetowego, ale nie dokonuje zakupu, nie warto z niego rezygnować – każdy Klient jest ważny. W tej sytuacji warto zainwestować w remarketing, dzięki któremu możesz jeszcze raz zachęcić daną osobę do wizyty w Twoim sklepie i dokonania na niej zakupów.

W agencji Internetica jesteśmy specjalistami w dziedzinie remarketingu. Jeżeli chcesz zdecydować się na taką formę reklamy, chętnie pomożemy Ci w jej prowadzeniu. Wiemy, co zrobić, aby kampania remarketingowa dała oczekiwane wyniki, a Twoja strona internetowa zaczęła przynosić jeszcze większe zyski. Skorzystaj z naszych usług e-marketingowych, a my zadbamy o ich najwyższą skuteczność!

Ciekawe artykuły:

Jak działa remarketing?

Użyj remarketingu, by dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji.

Nasz certyfikat Partnera Google:

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Dobre linki, to znaczy jakie? Cechy pożądanych linków przychodzących   Znaczenie jakości linków przychodzących dla SEO   Pozyskiwanie backlinków jest bronią obosieczną. Jeżeli... czytaj więcej
Ile kosztuje strona internetowa? Cena strony internetowej dla firmy Od czego zależy cena strony internetowej?   Odpowiedź na powyższe pytanie nie jest prosta, ponieważ ostateczny koszt... czytaj więcej
5 kroków do 1000 Instagramowych followersów 5 kroków do 1000 Instagramowych followersów   Instagram wciąż zyskuje na popularności, zwłaszcza wśród młodych użytkowników mediów społecznościowych,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno