Strona główna / Blog / Remarketing – kampania remarketingowa
Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę internetową. Bardzo możliwe, że spotkałeś/aś się w internecie z reklamami, które „chodzą” za Tobą po różnych stronach. Tak właśnie działa remarketing i ten sam efekt możesz osiągnąć w stosunku do użytkowników, którzy kiedykolwiek odwiedzili Twoją stronę WWW. Google jest w stanie rozpoznać, kto był na Twojej stronie internetowej określony czas temu i… podsunąć takiej osobie odpowiednią reklamę.
Naszym zdaniem to odpowiednie zarządzanie listami remarketingowymi. Lista remarketingowa to zestawienie internautów, którzy odwiedzili daną stronę. Nasi Klienci, którzy sami próbują tworzyć dla siebie kampanie remarketingowe, często popełniają podstawowy błąd – wszystkich użytkowników odwiedzających stronę zapisują na tej samej ogólnej liście. Tymczasem można to zrobić znacznie efektywniej. W przypadku sklepu internetowego, oprócz ogólnej listy remarketingowej z wykazem wszystkich użytkowników, warto utworzyć osobną listę obejmującą tylko tych Klientów, którzy dokonali zakupu. Kampanię remarketingową Google Ads można wtedy kierować np. do „różnicy” tych list, a więc do osób, które były na stronie, ale nie dokonały zakupu. Do takiej grupy można też dobrać odpowiedni przekaz reklamowy. Kampania będzie wtedy znacznie skuteczniejsza, a równocześnie tańsza.
Gdy internauta wchodzi do Twojego sklepu internetowego, ale nie dokonuje zakupu, nie warto z niego rezygnować – każdy Klient jest ważny. W tej sytuacji warto zainwestować w remarketing Google Ads, dzięki któremu możesz jeszcze raz zachęcić daną osobę do wizyty w Twoim sklepie i dokonania na niej zakupów.
W agencji Internetica jesteśmy specjalistami w dziedzinie remarketingu. Jeżeli chcesz zdecydować się na taką formę reklamy, chętnie pomożemy Ci w jej prowadzeniu. Wiemy, co zrobić, aby kampania remarketingowa AdWords dała oczekiwane wyniki, a Twoja strona internetowa zaczęła przynosić jeszcze większe zyski. Skorzystaj z naszych usług e-marketingowych, a my zadbamy o ich najwyższą skuteczność!
Ciekawe artykuły:
Jak działa remarketing?
Użyj remarketingu, by dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji.
Nasz certyfikat Partnera Google:
https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 405
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Partnership Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.