Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?

22 stycznia 2018

Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to linki sponsorowane AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować?

Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka jego przekroczenia i poniesienia przez firmę zbyt wysokich kosztów

Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.

Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:

  • korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych Klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany;

  • pełna kontrola – zarówno nad przebiegiem kampanii jak i jej kosztami;

  • natychmiastowy efekt – nie trzeba czekać na rezultaty tak długo, jak w przypadku pozycjonowania;

  • docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określoną frazę.

Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie tego zadania ekspertom.

W agencji Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz czasu, ponieważ zajmiemy się wszystkim w Twoim imieniu. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter Twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy tworzyć raporty z osiągniętych efektów. Jednocześnie nie musisz martwić się wysokimi kosztami obsługi – nasze ceny są wyjątkowo atrakcyjne.

Zapraszamy do skorzystania z oferty agencji Internetica – z nami Twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić oczekiwane zyski!

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Remarketing – kampania remarketingowa Remarketing to forma kampanii AdWords, umożliwiająca dotarcie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili daną stronę... czytaj więcej
Czym są kampanie SEM? Kampanie e-marketingowe to szeroka gama rozwiązań, skoncentrowanych na poprawie pozycji stron i sklepów internetowych.... czytaj więcej
W jaki sposób zadbać o promocję kobiecych branż w Internecie?   Pojęcie branży kobiecej jest bardzo szerokie - możemy tu zaliczyć między innymi: sprzedaż kosmetyków, modę,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz