Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?

22 stycznia 2018

Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to linki sponsorowane AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować?

Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka jego przekroczenia i poniesienia przez firmę zbyt wysokich kosztów

Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.

Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:

  • korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych Klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany;

  • pełna kontrola – zarówno nad przebiegiem kampanii jak i jej kosztami;

  • natychmiastowy efekt – nie trzeba czekać na rezultaty tak długo, jak w przypadku pozycjonowania;

  • docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określoną frazę.

Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie tego zadania ekspertom.

W agencji Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz czasu, ponieważ zajmiemy się wszystkim w Twoim imieniu. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter Twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy tworzyć raporty z osiągniętych efektów. Jednocześnie nie musisz martwić się wysokimi kosztami obsługi – nasze ceny są wyjątkowo atrakcyjne.

Zapraszamy do skorzystania z oferty agencji Internetica – z nami Twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić oczekiwane zyski!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Digital Marketing Synergia SEO i PPC = sukces w SEM! SEO i Google Ads - czy naprawdę powinieneś wybierać? Zacznijmy od krótkiej notki definicyjnej, dzięki której... czytaj więcej
5 najczęściej powielanych mitów o SEO 5 najczęściej powielanych mitów o SEO   Czas rozprawić się z popularnymi mitami na temat SEO, co bez wahania uczynimy w poniższym artykule. Na początek... czytaj więcej
3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym   Jeśli zakładasz, że z agencją SEO wypracujesz kilka fraz na najwyższych pozycjach po czym wasze drogi się rozejdą,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę „za efekt”
Zamknij okno