Strona główna / Blog / Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?
Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to linki sponsorowane Google AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować?
Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.
Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka jego przekroczenia i poniesienia przez firmę zbyt wysokich kosztów
Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.
Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:
korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych Klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany;
pełna kontrola – zarówno nad przebiegiem kampanii jak i jej kosztami;
natychmiastowy efekt – nie trzeba czekać na rezultaty tak długo, jak w przypadku pozycjonowania;
docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określoną frazę.
Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie tego zadania ekspertom.
W agencji Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz czasu, ponieważ zajmiemy się wszystkim w Twoim imieniu. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter Twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy tworzyć raporty z osiągniętych efektów. Jednocześnie nie musisz martwić się wysokimi kosztami obsługi – nasze ceny są wyjątkowo atrakcyjne.
Zapraszamy do skorzystania z oferty agencji Internetica – z nami Twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić oczekiwane zyski!
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1
Prezes Zarządu
Manager Działu Obsługi Klienta
Starszy Specjalista SEO
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Asystent Działu Sprzedaży
Sprawdź która platforma będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Pobierz darmowy e-bookOtrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.