Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?

5
(1)


Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to linki sponsorowane AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować?

Linki sponsorowane widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka jego przekroczenia i poniesienia przez firmę zbyt wysokich kosztów

Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.

Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:

  • korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych Klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany;

  • pełna kontrola – zarówno nad przebiegiem kampanii jak i jej kosztami;

  • natychmiastowy efekt – nie trzeba czekać na rezultaty tak długo, jak w przypadku pozycjonowania;

  • docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określoną frazę.

Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie tego zadania ekspertom.

W agencji Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz czasu, ponieważ zajmiemy się wszystkim w Twoim imieniu. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter Twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy tworzyć raporty z osiągniętych efektów. Jednocześnie nie musisz martwić się wysokimi kosztami obsługi – nasze ceny są wyjątkowo atrakcyjne.

Zapraszamy do skorzystania z oferty agencji Internetica – z nami Twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić oczekiwane zyski!

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1


Nasze rekomendacje

Krajowa Izba Fizjoterapeutów
Hotel Warszawianka
Ifon
Fundacja TVN
Mostostal
Exira
Rhenus

Nasz zespół

Łukasz Iwanek

Prezes Zarządu

Hubert Wasilewski

Manager Działu Obsługi Klienta

Rafał Gawor

SEO Team Leader

Mariusz Świątek

Starszy Specjalista SEO

Marcin Żelazny

Starszy Doradca Klienta - Ekspert

Andrzej Antoszewski

Starszy Doradca Klienta

Marcin Zagórski

Programista

Marta Bilska

Specjalista PPC

Monika Boguska

Copywriter

Adam Biały

Specjalista SEO

Anna Biedrzycka

Specjalista PPC

Piotr Młynarczyk

Specjalista ds. Social Media

Katarzyna Bogucka

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta

Maciej Samborski

Specjalista SEO

Daniel Czyżewski

Młodszy Specjalista SEO

Copyright 2007-2022 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.