Strona główna / Blog / Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych?
Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania SEO to nie wszystko. Google oferuje użytkownikom specjalną formę promocji z wykorzystaniem swojej wyszukiwarki – to link sponsorowany Google AdWords. Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kiedy warto się na nie zdecydować? Linki sponsorowane - co to jest?
Linki sponsorowane Adwords widoczne są w wyszukiwarce Google po wprowadzeniu do niej określonych fraz – wyświetlają się na samym szczycie wyników oraz w bocznym okienku. Są one wyróżnione i oznaczone jako reklamy.
Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords zaliczane są do kampanii typu PPC, czyli Pay-Per-Click, w przypadku których zapłata za realizowane działania rozliczana jest za jedno kliknięcie w reklamę. Płatność za linki Adwords (inaczej linki sponsorowane Google Ads) opiera się na z góry wyznaczonym budżecie, dlatego też nie ma ryzyka jego przekroczenia i poniesienia przez firmę zbyt wysokich kosztów
Kampanie AdWords prowadzi się na podstawie dobranych słów kluczowych opisujących stronę internetową. Stawki za kliknięcia zależne są przede wszystkim od konkurencyjności dobranych fraz, a także od pomniejszych czynników, na przykład godziny wyświetlania linku sponsorowanego.
korzystna forma rozliczeń – opłaty pobierane są jedynie za potencjalnych Klientów, którzy wchodzą na stronę przez link sponsorowany;
pełna kontrola – zarówno nad przebiegiem kampanii jak i jej kosztami;
natychmiastowy efekt – nie trzeba czekać na rezultaty tak długo, jak w przypadku pozycjonowania;
docierają do sprecyzowanego klienta – wyświetlają się tylko wtedy, gdy wprowadzi on do wyszukiwarki określoną frazę.
Wprawdzie kampanie linków sponsorowanych można prowadzić samodzielnie, jednak o wiele lepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ich skuteczności jest powierzenie tego zadania ekspertom.
W agencji Internetica specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowych. Dzięki temu nie tracisz czasu, ponieważ zajmiemy się wszystkim w Twoim imieniu. Opracujemy optymalny plan promocji zgodnie z przemyślaną strategią, biorąc pod uwagę charakter Twojej działalności oraz wyznaczony budżet, a następnie będziemy tworzyć raporty z osiągniętych efektów. Jednocześnie nie musisz martwić się wysokimi kosztami obsługi – nasze ceny są wyjątkowo atrakcyjne.
Zapraszamy do skorzystania z oferty agencji Internetica – z nami Twoja strona internetowa w końcu będzie dobrze widoczna i zacznie przynosić oczekiwane zyski!
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.
Content Marketing Manager
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 13
CEO
Team Leader DOK
Starszy Doradca Klienta - Ekspert
Programista
Specjalista PPC
Copywriter
Opiekun Klienta
Specjalista PPC
Opiekun Klienta
Specjalista SEO
Content Marketing Manager
Relationship and Content Manager
Sales Development Representative
Spec. SEO
Młodszy Specjalista SEO
Zobacz przykłady dobrze i źle przeprowadzonych migracji.
Pobierz darmowy e-bookReceive valuable knowledge and practical tips that will allow you to effectively promote your company and achieve greater success.
Отримайте цінні знання та практичні поради, які дозволять вам ефективно просувати свою компанію та досягати більших успіхів.
Otrzymuj wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci skutecznie promować firmę i osiągnąć większy sukces.