Marketing Szeptany

17 stycznia 2018
Marketing Szeptany

Masz pytania?

Marketing szeptany znacząco wpłynąć na sposób postrzegania Twojej firmy oraz produktów i usług. Klienci coraz chętniej dokonują wyborów nie na podstawie reklam, ale opinii innych odbiorców tej samej oferty. Blogi, fora internetowe i tematyczne portale z możliwością dodawania komentarzy stanowią idealną platformę do nieskrępowanej wymiany informacji, a tym samym kształtowania konkretnego wizerunku firmy i marki – pozytywnego lub negatywnego. Czy wiesz, co piszą o Twojej firmie? Czy opinie na temat Twoich produktów są pozytywne? A może w ogóle nie ma opinii? To olbrzymie pole do zagospodarowania; po prostu dobrze być tam, gdzie o Tobie mówią i szybko reagować w sytuacjach niepożądanych oraz wzmacniać pozytywne reakcje odbiorców.

Warto wiedzieć, że marketing szeptany prowadzony w Internecie umożliwia wypromowanie  produktu czy marki lepiej niż niejedna kampania reklamowa i co ważniejsze, często znacznie niższym kosztem.

W ramach proponowanych przez nas działań w zakresie marketingu szeptanego:

  • Dokonujemy wyboru forów dyskusyjnych, blogów i portali, które będą najlepiej odpowiadać realizacji Twoich celów (m.in. pod kątem konkretnych grup odbiorców, do których zamierzasz dotrzeć).
  • Prowadzimy w internecie (blogi, fora, portale, itp.) komunikację o wydźwięku pozytywnym – zostawiamy odpowiednie komentarze dotyczące Twojej firmy oraz produktów i usług.

Wszystkie działania realizujemy  zgodnie z marketingową teorią ZMOT (Zero Moment of Truth). Zakłada ona, że dzięki reklamom Klienci dokonują zaledwie wstępnego wyboru firmy bądź produktu.Następny etap to właśnie „zerowy moment prawdy”, czyli zderzenie wstępnej decyzji Klienta z opiniami użytkowników, którzy już wcześniej dokonali takiego samego wyboru. ZMOT to zatem najważniejszy moment, podczas którego Klient, po zebraniu opinii dostępnych w sieci, może ostatecznie utwierdzić się w podjętej decyzji, bądź ją zmienić.

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Analiza strony internetowej klienta Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu.... czytaj więcej
Czy warto samodzielnie wypozycjonować stronę?   Pozycjonowanie jest narzędziem do promowania stron internetowych, z którego można korzystać samodzielnie. W... czytaj więcej
Dobre i złe praktyki pozycjonowania
White Hat SEO a Black Hat SEO
  Świat nie jest czarno-biały i trochę podobnie jest z SEO. Niestety, trzeba postawić sprawę jasno i przyznać, że... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno