Kupony AdWords i korzystanie z nich

21 stycznia 2018

Masz pytania?

Kupony, czyli kody promocyjne AdWords są dostępne na rynku już od kilku lat i wzbudzają duże zainteresowanie. Do konta reklamodawcy korzystającego z AdWords jest bezpłatnie dodawana określona kwota przeznaczona na reklamę. Jak uzyskać kod promocyjny i jak go wykorzystać?

O kupon AdWords nie można poprosić – Google oraz partnerzy(w tym agencje zajmujące się SEM i SEO oraz dostawcy usług hostingowych) od czasu do czasu prowadzą kampanie, podczas których rozdają kody promocyjne. Warto pamiętać o tym, że kuponu nie można również kupić – choć nierzadko są one udostępniane na aukcjach internetowych, to jednak skorzystanie z nich może doprowadzić do zawieszenia konta wykorzystywanego w kampanii AdWords.

Kupony AdWords kierowane są przede wszystkim do nowych reklamodawców, którzy niedawno założyli własne konta, ale mogą je otrzymywać także uzytkownicy, którzy prowadzą działania marketingowe już od jakiegoś czasu. Konieczne jest przy tym spełnienie odpowiednich wymagań.

Jak działają kody promocyjne AdWords:

  • Na swoim koncie AdWords wpisz otrzymany kod promocyjny przed upływem terminu jego ważności – pamiętaj o tym, że środki nie są przyznawane od razu.
  • W wyznaczonym terminie spełnij wymogi dotyczące oferty i Twojego kuponu, na przykład wydaj daną sumę na promocję.
  • Odbierz przyznane ci środki – zwykle pojawiają się one na koncie w ciągu kilku dni.

Informacje na temat możliwości uzyskania dodatkowych środków dostępne są również na stronie zarządzania kodami promocyjnymi znajdującej się na koncie AdWords.

O czym należy pamiętać:

  • kupon AdWords może być wydany tylko na reklamy;
  • zazwyczaj kody promocyjne są przeznaczone do wykorzystania tylko przez jednego klienta;
  • przy wymogu dotyczącym wydania określonej sumy na działania promocyjne wydatki liczone są tylko od momentu przyznania i uruchomienia kuponu;
  • niewykorzystana kwota promocyjna nie może być przenoszona po zmianie ustawień płatności, na przykład z ręcznych na automatyczne;
  • po wykasowaniu konta AdWords nie ma możliwości odzyskania pozostałych środków;

Jeżeli masz pytania dotyczące kuponów AdWords i chcesz uzyskać dodatkowe środki na reklamę, skontaktuj się z agencją Internetica!

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Duplicate content Duplicate content
Czym jest i dlaczego jest zły?
O zjawisku duplicate content pisaliśmy już trochę w artykule „Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników... czytaj więcej
Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej
E-mail marketing w służbie SEO   Jak e-mail marketing może pomóc w pozycjonowaniu?   Jak wiadomo, aktywności SEO dzielą się na “on... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno