Google AdWords w sieci reklamowej

27 stycznia 2018

Google i jej rozbudowana sieć reklamowa to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych. W agencji Internetica zapewniamy Ci fachowe wsparcie w prowadzeniu takich kampanii – zawsze w zgodzie z Twoimi indywidualnymi życzeniami.

Siecią reklamową Google nazywa się zbiór stron internetowych, w tym stron Google, jak poczta e-mailowa Gmail, blogi Blogger i serwis YouTube, na których pokazywane są reklamy AdWords. Dodatkowo włącza ona witryny mobilne oraz aplikacje. Zasięg sieci reklamowej AdWords jest w związku z tym bardzo rozległy – to miliony różnych witryn, blogów, serwisów.

Dzięki reklamom Google AdWords w sieci reklamowej można uzyskać dostęp do szerokiego grona Klientów. Mozna również dobierać strony, na których mają być widoczne określone reklamy, co pozwala dopasować je do potrzeb grupy docelowej.

Do klientów można docierać między innymi:

  • za pomocą słów kluczowych AdWords oraz tematów z użyciem kierowania kontekstowego, tak by reklamy były kierowane do obiorców, zainteresowanych daną ofertą;

  • za sprawą konkretnych stron internetowych – tych, które odpowiadają przekazowi reklamowemu reklamodawcy, można wybrać miejsca docelowe, a także zablokować je na tych witrynach, które nie są trafne;

  • docierając w ramach kampanii remarketingowej do osób realnie zainteresowanych zakupem – reklama wyświetla się użytkownikom, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę i zachęca do ponownego skorzystania z oferty, jak również zwiększa świadomość marki.

Reklamy w sieci reklamowej Google mogą mieć różnego rodzaju postać. Oto najpopularniejsze z nich:

  • reklamy tekstowe – zawierają wyłącznie tekst, w tym linki prowadzące do strony docelowej;

  • reklamy graficzne – zawierają grafikę lub zdjęcia;

  • reklamy multimedialne – zawierają animacje lub innego rodzaju ruchome obrazy;

  • reklamy wideo – mają postać filmów.

Wybierając reklamy Google AdWords w sieci reklamowej, możesz osiągnąć bardzo wysoką skuteczność w przekazywaniu treści marketingowych na temat swojej firmy. To powoduje, że zwiększasz sprzedaż usług i produktów, zyskujesz nowych lojalnych Klientów oraz zwiększasz świadomość swojej marki, budując zarazem jej pozytywny wizerunek.

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce SEO sklepu internetowego - 6 złotych zasad   Pozycjonowanie to maraton, a nie sprint, a do każdego długiego biegu... czytaj więcej
Uruchomienie gwiazdek ocen i ich wpływ na klikalność strony Uruchomienie gwiazdek ocen i ich wpływ na klikalność strony   W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy, czym są i jak wykorzystać fragmenty rozszerzone - Fragmenty... czytaj więcej
Czy to już naprawdę koniec google+ Czy to już definitywny koniec Google +? O Google + mówiło się jako powstającej dla Facebooka konkurencji. Serwis społecznościowy od internetowego giganta w wersji... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz