Testy A/B – Analiza Konwersji

Testy A/B to metoda badania wersji witryn internetowych pod kątem realizacji danego zadania. Dzięki przeprowadzeniu testów A/B możemy przekonać się, które elementy naszej witryny wspomagają realizowanie celów biznesowych. Odpowiednie dobranie kolorów czy elementów CTA (Call-To-Action) ma istotny wpływ na wzrost konwersji.

Analiza ruchu i konwersji – dbamy o najwyższy zwrot z inwestycji

Różnorodne działania marketingowe i promocyjne, bez względu na wykorzystywany kanał komunikacji, mają skłonić Klientów do określonej reakcji. Jeżeli tak się stanie, osiągamy zamierzony cel – w odniesieniu do witryny internetowej jest to konwersja, czyli podjęcie przez internautę określonego działania. Przykładem konwersji może być włożenie towaru do koszyka w sklepie internetowym, zarezerwowanie miejsca w hotelu, wypełnienie formularza kontaktowego, a także odwiedzenie konkretnej liczby podstron czy po prostu spędzenie określonej ilości czasu na Twojej witrynie. Wszystko zależy od tego, jaki postawimy sobie cel.

 

Czy cel został osiągnięty? Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba dokonać rzetelnej analizy ruchu i konwersji na Twojej stronie i wyciągnąć z niej wnioski. Dzięki temu można zaplanować takie działania e-marketingowe, które będą najbardziej efektywne w Twoim przypadku.

 

Wykonujemy szczegółowe analizy ruchu i konwersji i na ich podstawie planujemy kolejne, maksymalnie skuteczne działania. Powierzając nam prowadzenie akcji e-marketingowych, masz pewność, że otrzymasz cenne informacje nie tylko na temat pozycji Twojej strony w Google czy kliknięć w sponsorowany link, ale przede wszystkim – odnośnie opłacalności konkretnych działań.

Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów »   Click-to-call - dlaczego warto umieścić klikalny numer telefonu na swojej witrynie?   Ile razy w przeciągu... czytaj więcej

Uruchomienie gwiazdek ocen i ich wpływ na klikalność strony Uruchomienie gwiazdek ocen i ich wpływ na klikalność strony »   W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy, czym są i jak wykorzystać fragmenty rozszerzone - Fragmenty... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej
W jaki sposób radca prawny może wykorzystywać działania z zakresu marketingu internetowego? Dla niektórych branż, możliwości reklamy zostały jednak ograniczone. Wynika to z zasad narzuconych przez reklamodawców lub... czytaj więcej
Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno