Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety

13 stycznia 2018
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety

Masz pytania?

Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych, rozbudowanych słów kluczowych, które precyzyjnie określają przedmiot poszukiwań. Są one rzadziej wyszukiwane przez internautów, a przez to mniej konkurencyjne i tym samym łatwiejsze w pozycjonowaniu.

Po uzyskaniu wysokich pozycji generują one lepszy ruch na stronie internetowej, i właśnie z tego powodu szerokie pozycjonowanie cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców zainteresowanych SEO.

Zalety szerokiego pozycjonowania

Mocne strony pozycjonowania typu long tail to m.in.:

  • Większa konwersja – sprawia, że pozycjonowanie jest bardziej efektywne, a na stronę trafiają użytkownicy realnie zainteresowani zakupem danych produktów i usług.

  • Dywersyfikacja efektów – pozycjonowanie tylko na krótkie i popularne frazy nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty, dlatego uzupełnienie promocji o rozbudowane frazy pozwala na poprawę wyników.

  • Dotarcie do precyzyjnie określonej grupy docelowej – rozbudowanie frazy umożliwia zwrócenie się do tych Klientów, którzy będą najbardziej zainteresowani daną ofertą.

  • Relatywnie niskie koszty – ze względu na niższą konkurencyjność fraz long tail, ich pozycjonowanie jest tańsze.

  • Większe bezpieczeństwo – szerokie pozycjonowanie jest bezpieczniejsze ponieważ,wyszukiwarka interpretuje je jako bardziej naturalne.

  • Generowanie ruchu na całej stronie – internauci trafiają nie tylko na stronę główną, ale również na podstrony.

  • Wyższa jakość kierowanego ruchu – współczynnik odrzuceń strony przez internautów jest niższy, za to zwiększa się liczba odwiedzanych podstron oraz wydłuża się czas spędzony na stronie.

Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnych usług szerokiego pozycjonowania w agencji Internetica!

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy pozycjonowanie się opłaca?   Profesjonalne, bezpieczne i odpowiedzialne pozycjonowanie stron to jedna z najczęściej rekomendowanych metod promocji... czytaj więcej
Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto? Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i niewykorzystany... czytaj więcej
Jak negatywne opinie wpływają na SEO?   Oceny firm w wyszukiwarkach - jak to działa i czy jest istotne z perspektywy SEO?   Opinie klientów o Twojej... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno