Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety

13 stycznia 2018
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety

Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych, rozbudowanych słów kluczowych, które precyzyjnie określają przedmiot poszukiwań. Są one rzadziej wyszukiwane przez internautów, a przez to mniej konkurencyjne i tym samym łatwiejsze w pozycjonowaniu.

Po uzyskaniu wysokich pozycji generują one lepszy ruch na stronie internetowej, i właśnie z tego powodu szerokie pozycjonowanie cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców zainteresowanych SEO.

Zalety szerokiego pozycjonowania

Mocne strony pozycjonowania typu long tail to m.in.:

  • Większa konwersja – sprawia, że pozycjonowanie jest bardziej efektywne, a na stronę trafiają użytkownicy realnie zainteresowani zakupem danych produktów i usług.

  • Dywersyfikacja efektów – pozycjonowanie tylko na krótkie i popularne frazy nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty, dlatego uzupełnienie promocji o rozbudowane frazy pozwala na poprawę wyników.

  • Dotarcie do precyzyjnie określonej grupy docelowej – rozbudowanie frazy umożliwia zwrócenie się do tych Klientów, którzy będą najbardziej zainteresowani daną ofertą.

  • Relatywnie niskie koszty – ze względu na niższą konkurencyjność fraz long tail, ich pozycjonowanie jest tańsze.

  • Większe bezpieczeństwo – szerokie pozycjonowanie jest bezpieczniejsze ponieważ,wyszukiwarka interpretuje je jako bardziej naturalne.

  • Generowanie ruchu na całej stronie – internauci trafiają nie tylko na stronę główną, ale również na podstrony.

  • Wyższa jakość kierowanego ruchu – współczynnik odrzuceń strony przez internautów jest niższy, za to zwiększa się liczba odwiedzanych podstron oraz wydłuża się czas spędzony na stronie.

Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnych usług szerokiego pozycjonowania w agencji Internetica!

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak pozycjonować bloga? Założenie w sieci własnego bloga to nie tylko sposób na przekazanie światu własnych przemyśleń, ale również pomysł na... czytaj więcej
Co dzięki Google AdWords może zyskać twoja firma? Chcesz skuteczniej promować swoje strony internetowe? Teraz możesz zrobić to bez problemu z Google AdWords oraz agencją... czytaj więcej
Pozycjonowanie a SEO POZYCJONOWANIE a SEO
Czy mowa o dwóch różnych pojęciach?
W mowie potocznej często wykorzystujemy podobne pojęcia jako synonimy, nie zwracając uwagi na różnice znaczeniowe. Zazwyczaj... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz