Strony i Sklepy Internetowe

Czym charakteryzuje się dobra strona internetowa? Odpowiedź na to pytanie może się różnić w zależności od oczekiwań Klientów i wymaganej funkcjonalności witryny. Nie ulega jednak wątpliwości, że każda strona internetowa powinna budować pozytywny wizerunek firmy i marki oraz – co jest szczególnie ważne w przypadku sklepów internetowych – przynosić realny zysk. Z dobrej strony WWW można uczynić potężne narzędzie promocji, pomocne w realizacji strategii i celów stawianych przez firmę.

Naszą ofertę dostosujemy  do Twoich potrzeb i możliwości budżetowych

 

Jeżeli:

 

  • Chcesz zaistnieć w internecie stosunkowo niskim kosztem i nie planujesz częstych aktualizacji strony internetowej – wybierz prostą stronę-wizytówkę (strona główna i kilka podstron)

 

  • Planujesz częste zmiany w serwisie, chcesz samodzielnie wprowadzać dużo nowej treści, dodawać nowe podstrony i zmieniać już istniejące – wykonamy dla Ciebie przyjazny do edytowania i aktualizacji serwis internetowy w oparciu o system CMS (system pozwala na łatwą rozbudowę i edycję witryny przez każdego pracownika firmy)

 

  • Chcesz skutecznie sprzedawać produkty i usługi przez internet – zaprojektujemy i stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy oraz pomożemy Ci w wyborze najlepszego w Twoim przypadku wariantu, spośród wielu dostępnych na rynku

Dlaczego my?

  • W cenę stworzenia wizytówki, rozbudowanej witryny czy sklepu internetowego wliczona jest roczna opłata za domenę i roczne utrzymanie strony na serwerze (hosting)

Tworzymy strony internetowe, które są:

  • intuicyjne i funkcjonalne, co jest niezwykle ważne z punktu widzenia ich użytkowników, a więc Twoich Klientów

 

  • przyjazne wyszukiwarkom (właściwie zoptymalizowane pod kątem SEO), co ma duży wpływ na skuteczność działań promocyjnych i obniżenie kosztów z nimi związanych

 

  • oryginalne – dużą wagę przykładamy do projektów graficznych, budujemy strony internetowe zgodnie z aktualnymi standardami i trendami

 

Nasze niektóre realizacje:

 

3 Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników, czyli o czym należy pamiętać przy projektowaniu witryny »   Odpowiednia i profesjonalna strona internetowa to oczywistość praktycznie dla każdej firmy. Niezależnie od tego, czy... czytaj więcej

Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy »   SEO i SEM w sklepie internetowym   Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki... czytaj więcej

pexels photo 102127 Optymalizacja grafiki na stronie internetowej pod SEO »   Image SEO - przewodnik po optymalizacji grafik   Wiele mówi się o tym, w jaki sposób przygotowywać teksty na... czytaj więcej

Content marketing – 5 powodów dla których musisz się nim zainteresować Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować » Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia marketingowa... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

23 Analiza strony internetowej klienta Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu.... czytaj więcej
dobre i złe praktyki pozycjonujące White Hat SEO a black hat Dobre i złe praktyki pozycjonowania
White Hat SEO a Black Hat SEO
  Świat nie jest czarno-biały i trochę podobnie jest z SEO. Niestety, trzeba postawić sprawę jasno i przyznać, że... czytaj więcej
w jaki sposób radca prawny może wykorzystywać działania z zakresu marketingu internetowego 1 W jaki sposób radca prawny może wykorzystywać działania z zakresu marketingu internetowego?   Dla niektórych branż, możliwości reklamy zostały jednak ograniczone. Wynika to z zasad narzuconych przez... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno