Strony i Sklepy Internetowe

Czym charakteryzuje się dobra strona internetowa? Odpowiedź na to pytanie może się różnić w zależności od oczekiwań Klientów i wymaganej funkcjonalności witryny. Nie ulega jednak wątpliwości, że każda strona internetowa powinna budować pozytywny wizerunek firmy i marki oraz – co jest szczególnie ważne w przypadku sklepów internetowych – przynosić realny zysk. Z dobrej strony WWW można uczynić potężne narzędzie promocji, pomocne w realizacji strategii i celów stawianych przez firmę.

 

Naszą ofertę dostosujemy  do Twoich potrzeb i możliwości budżetowych

 

Jeżeli:

  • Chcesz zaistnieć w internecie stosunkowo niskim kosztem i nie planujesz częstych aktualizacji strony internetowej – wybierz prostą stronę-wizytówkę (strona główna i kilka podstron).
  • Planujesz częste zmiany w serwisie, chcesz samodzielnie wprowadzać dużo nowej treści, dodawać nowe podstrony i zmieniać już istniejące – wykonamy dla Ciebie przyjazny do edytowania i aktualizacji serwis internetowy w oparciu o system CMS (system pozwala na łatwą rozbudowę i edycję witryny przez każdego pracownika firmy).
  • Chcesz skutecznie sprzedawać produkty i usługi przez internet – zaprojektujemy i stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy oraz pomożemy Ci w wyborze najlepszego w Twoim przypadku wariantu, spośród wielu dostępnych na rynku.

 

Dlaczego my?

 

  • W cenę stworzenia wizytówki, rozbudowanej witryny czy sklepu internetowego wliczona jest roczna opłata za domenę i roczne utrzymanie strony na serwerze (hosting).
  • Tworzymy strony internetowe, które są:
    • intuicyjne i funkcjonalne, co jest niezwykle ważne z punktu widzenia ich użytkowników, a więc Twoich Klientów;
    • przyjazne wyszukiwarkom (właściwie zoptymalizowane pod kątem SEO), co ma duży wpływ na skuteczność działań promocyjnych i obniżenie kosztów z nimi związanych;
    • oryginalne – dużą wagę przykładamy do projektów graficznych, budujemy strony internetowe zgodnie z aktualnymi standardami i trendami.

 

Nasze niektóre realizacje:

 

Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników, czyli o czym należy pamiętać przy projektowaniu witryny » Odpowiednia i profesjonalna strona internetowa to oczywistość praktycznie dla każdej firmy. Niezależnie od tego, czy jest to... czytaj więcej

Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy » Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki przeróżnych systemów CMS pozwalających z powodzeniem... czytaj więcej

Optymalizacja grafiki na stronie internetowej pod SEO »   Image SEO - przewodnik po optymalizacji grafik   Wiele mówi się o tym, w jaki sposób przygotowywać teksty na... czytaj więcej

Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować » Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak powinny wyglądać zachęcające banery AdWords? AdWords to jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej, określana inaczej mianem linków sponsorowanych. AdWords jako... czytaj więcej
Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno