Strony i Sklepy Internetowe

Czym charakteryzuje się dobra strona internetowa? Odpowiedź na to pytanie może się różnić w zależności od oczekiwań Klientów i wymaganej funkcjonalności witryny. Nie ulega jednak wątpliwości, że każda strona internetowa powinna budować pozytywny wizerunek firmy i marki oraz – co jest szczególnie ważne w przypadku sklepów internetowych – przynosić realny zysk. Z dobrej strony WWW można uczynić potężne narzędzie promocji, pomocne w realizacji strategii i celów stawianych przez firmę.

 

Naszą ofertę dostosujemy  do Twoich potrzeb i możliwości budżetowych

 

Jeżeli:

  • Chcesz zaistnieć w internecie stosunkowo niskim kosztem i nie planujesz częstych aktualizacji strony internetowej – wybierz prostą stronę-wizytówkę (strona główna i kilka podstron).
  • Planujesz częste zmiany w serwisie, chcesz samodzielnie wprowadzać dużo nowej treści, dodawać nowe podstrony i zmieniać już istniejące – wykonamy dla Ciebie przyjazny do edytowania i aktualizacji serwis internetowy w oparciu o system CMS (system pozwala na łatwą rozbudowę i edycję witryny przez każdego pracownika firmy).
  • Chcesz skutecznie sprzedawać produkty i usługi przez internet – zaprojektujemy i stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy oraz pomożemy Ci w wyborze najlepszego w Twoim przypadku wariantu, spośród wielu dostępnych na rynku.

 

Dlaczego my?

 

  • W cenę stworzenia wizytówki, rozbudowanej witryny czy sklepu internetowego wliczona jest roczna opłata za domenę i roczne utrzymanie strony na serwerze (hosting).
  • Tworzymy strony internetowe, które są:
    • intuicyjne i funkcjonalne, co jest niezwykle ważne z punktu widzenia ich użytkowników, a więc Twoich Klientów;
    • przyjazne wyszukiwarkom (właściwie zoptymalizowane pod kątem SEO), co ma duży wpływ na skuteczność działań promocyjnych i obniżenie kosztów z nimi związanych;
    • oryginalne – dużą wagę przykładamy do projektów graficznych, budujemy strony internetowe zgodnie z aktualnymi standardami i trendami.

 

Nasze niektóre realizacje:

 

Strona idealna do pozycjonowania i dla użytkowników, czyli o czym należy pamiętać przy projektowaniu witryny » Odpowiednia i profesjonalna strona internetowa to oczywistość praktycznie dla każdej firmy. Niezależnie od tego, czy jest to... czytaj więcej

Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy » Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki przeróżnych systemów CMS pozwalających z powodzeniem... czytaj więcej

Optymalizacja grafiki na stronie internetowej pod SEO »   Image SEO - przewodnik po optymalizacji grafik   Wiele mówi się o tym, w jaki sposób przygotowywać teksty na... czytaj więcej

Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować » Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Na czym polega analiza SEO? Zaleca się, aby przed rozpoczęciem działań pozycjonowania strony internetowej czy sklepu internetowego przeprowadzić jego... czytaj więcej
3 korzyści dla SEO, które możesz osiągnąć dzięki współpracy z blogerami Bloger może upiec wiele marketingowych pieczeni na jednym ogniu   Byłoby zbrodnią, gdybyśmy nie napomknęli... czytaj więcej
Jak wybrać dobrą nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Nazwa domeny - element wizerunku i tożsamości marki   O ile bez większego problemu możesz zmienić adres swojego... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno