Skuteczna reklama sklepu internetowego

16 stycznia 2018

Masz pytania?

 

Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to gwarancja zarówno większego ruchu, konwersji, jak i sprzedaży. Jednak sama wyszukiwarka może nie wystarczyć. Aby osiągnąć pełnię sukcesu należy połączyć wiele różnych kanałów, które będą się wspierały i uzupełniały.

 

Doskonale sprawdza się łączenie wielu różnych form promocji:

 

  • SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego

 

  • kampanie linków sponsorowanych Google Ads

 

  • remarketing

 

  • kampanie w mediach społecznościowych

 

  • mailing

 

  • marketing szeptany

 

Bądź widoczny w wyszukiwarce

 

Większość działań skupia się na wyszukiwarce Google, która dominuje na polskim rynku. Klienci korzystają z niej w poszukiwaniu różnych produktów czy usług i właśnie tą drogą mogą dotrzeć do Twojego sklepu. By mogło tak się stać, niezbędna jest właściwa optymalizacja strony internetowej, a następnie jej pozycjonowanie.

 

W artykule 6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce przedstawiamy rozwiązania, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w Google.

 

Pozycjonuj się szeroko

 

W przypadku sklepów internetowych bardzo dobre efekty daje także pozycjonowanie long tail, czyli tzw. “długi ogon” – fraz kluczowych do pozycjonowania jest w tym przypadku odpowiednio więcej, ponieważ odnoszą się one do większej liczby produktów w ofercie. Właśnie dlatego pozycjonowanie tego rodzaju jest bardzo skuteczną formą promowania w sieci Twojego sklepu.

 

Media społecznościowe

 

W dobie popularności mediów społecznościowych nie można zapominać o sile tego narzędzia. Każdy, nawet niewielki sklep internetowy, powinien posiadać własną stronę na Facebooku, aby w ten sposób docierać do nowych Klientów i prowadzić z nimi komunikację. Ponadto można założyć sklep bezpośrednio na Facebooku, o czym piszemy w tym artykule. Dopełnieniem może być mailing informujący o aktualnościach, a także można zdecydować się na marketing szeptany.

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym »   Jeśli zakładasz, że z agencją SEO wypracujesz kilka fraz na najwyższych pozycjach po czym wasze drogi się rozejdą,... czytaj więcej

Czy certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie SSL a SEO Czy certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie? SSL a SEO »   Zmiana HTTP na HTTPS to nie tylko zabezpieczenie transmisji strumienia danych przepływających przez naszą stronę, ale... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? »   Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto? »   Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym   Jeśli zakładasz, że z agencją SEO wypracujesz kilka fraz na najwyższych pozycjach po czym wasze drogi się rozejdą,... czytaj więcej
Popularność promocji i reklamy w wyszukiwarce Google oraz jej formy   Nie trzeba nikogo przekonywać, że jest to olbrzymi potencjał promocyjny i marketingowy, który należy wykorzystać.... czytaj więcej
Analiza strony internetowej klienta Przed rozpoczęciem pozycjonowania, konieczne jest wykonanie dokładnej analizy strony internetowej Klienta, czyli tzw. audytu.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno