Skuteczna reklama sklepu internetowego

16 stycznia 2018

Masz pytania?

 

Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to gwarancja zarówno większego ruchu, konwersji, jak i sprzedaży. Jednak sama wyszukiwarka może nie wystarczyć. Aby osiągnąć pełnię sukcesu należy połączyć wiele różnych kanałów, które będą się wspierały i uzupełniały.

 

Doskonale sprawdza się łączenie wielu różnych form promocji:

 

  • SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego

 

  • kampanie linków sponsorowanych Google Ads

 

  • remarketing

 

  • kampanie w mediach społecznościowych

 

  • mailing

 

  • marketing szeptany

 

Bądź widoczny w wyszukiwarce

 

Większość działań skupia się na wyszukiwarce Google, która dominuje na polskim rynku. Klienci korzystają z niej w poszukiwaniu różnych produktów czy usług i właśnie tą drogą mogą dotrzeć do Twojego sklepu. By mogło tak się stać, niezbędna jest właściwa optymalizacja strony internetowej, a następnie jej pozycjonowanie.

 

W artykule 6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce przedstawiamy rozwiązania, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w Google.

 

Pozycjonuj się szeroko

 

W przypadku sklepów internetowych bardzo dobre efekty daje także pozycjonowanie long tail, czyli tzw. “długi ogon” – fraz kluczowych do pozycjonowania jest w tym przypadku odpowiednio więcej, ponieważ odnoszą się one do większej liczby produktów w ofercie. Właśnie dlatego pozycjonowanie tego rodzaju jest bardzo skuteczną formą promowania w sieci Twojego sklepu.

 

Media społecznościowe

 

W dobie popularności mediów społecznościowych nie można zapominać o sile tego narzędzia. Każdy, nawet niewielki sklep internetowy, powinien posiadać własną stronę na Facebooku, aby w ten sposób docierać do nowych Klientów i prowadzić z nimi komunikację. Ponadto można założyć sklep bezpośrednio na Facebooku, o czym piszemy w tym artykule. Dopełnieniem może być mailing informujący o aktualnościach, a także można zdecydować się na marketing szeptany.

Masz pytania?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Czy certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie SSL a SEO Czy certyfikat SSL wpływa na pozycjonowanie? SSL a SEO »   Zmiana HTTP na HTTPS to nie tylko zabezpieczenie transmisji strumienia danych przepływających przez naszą stronę,... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto? » Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i niewykorzystany... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Google AdWords w sieci reklamowej Google i jej rozbudowana sieć reklamowa to bardzo dobra platforma do prowadzenia działań e-marketingowych. W agencji... czytaj więcej
W jaki sposób radca prawny może wykorzystywać działania z zakresu marketingu internetowego? Dla niektórych branż, możliwości reklamy zostały jednak ograniczone. Wynika to z zasad narzuconych przez reklamodawców lub... czytaj więcej
Rozbudowane zapytania – ewolucja zachowań użytkowników wyszukiwarek Rozbudowane zapytania – ewolucja zachowań użytkowników wyszukiwarek Jak wykorzystać zmianę w zachowaniach użytkowników wyszukiwarek na rzecz ruchu w swojej witrynie?   Punktem wyjścia... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno