Skuteczna reklama sklepu internetowego

Masz pytania?
Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to gwarancja zarówno większego ruchu, konwersji, jak i sprzedaży. Jednak sama wyszukiwarka może nie wystarczyć. Aby osiągnąć pełnię sukcesu należy połączyć wiele różnych kanałów, które będą się wspierały i uzupełniały.
Doskonale sprawdza się łączenie wielu różnych form promocji:
- SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego
- kampanie linków sponsorowanych Google Ads
- remarketing
- kampanie w mediach społecznościowych
- mailing
- marketing szeptany
Bądź widoczny w wyszukiwarce
Większość działań skupia się na wyszukiwarce Google, która dominuje na polskim rynku. Klienci korzystają z niej w poszukiwaniu różnych produktów czy usług i właśnie tą drogą mogą dotrzeć do Twojego sklepu. By mogło tak się stać, niezbędna jest właściwa optymalizacja strony internetowej, a następnie jej pozycjonowanie.
W artykule 6 sprawdzonych sposobów na poprawę pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce przedstawiamy rozwiązania, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w Google.
Pozycjonuj się szeroko
W przypadku sklepów internetowych bardzo dobre efekty daje także pozycjonowanie long tail, czyli tzw. “długi ogon” – fraz kluczowych do pozycjonowania jest w tym przypadku odpowiednio więcej, ponieważ odnoszą się one do większej liczby produktów w ofercie. Właśnie dlatego pozycjonowanie tego rodzaju jest bardzo skuteczną formą promowania w sieci Twojego sklepu.
Media społecznościowe
W dobie popularności mediów społecznościowych nie można zapominać o sile tego narzędzia. Każdy, nawet niewielki sklep internetowy, powinien posiadać własną stronę na Facebooku, aby w ten sposób docierać do nowych Klientów i prowadzić z nimi komunikację. Ponadto można założyć sklep bezpośrednio na Facebooku, o czym piszemy w tym artykule. Dopełnieniem może być mailing informujący o aktualnościach, a także można zdecydować się na marketing szeptany.
Masz pytania?




Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?



Nasze certyfikaty


