Skuteczna promocja w sieci
dla branży deweloperskiej

18 stycznia 2019

Masz pytania?

 

Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami i potrzebuje działań marketingowych, które są idealnie dostosowane do jej specyfiki. Wynika to z wielu czynników, które potencjalny klient weźmie pod uwagę przy wyborze mieszkania czy lokalu użytkowego. Przed decyzją o podjęciu rozmów z danym developerem, Internauta prawdopodobnie przejrzy wiele stron konkurencji. Co zrobić, aby wyróżnić się na tle innych i zachęcić do rozmowy właśnie z Tobą?

 

Strona internetowa

Samo posiadanie strony to tylko podstawa. Należy zadbać o jej funkcjonalność i atrakcyjność. Ogromną rolę będą ogrywać:

  • wizualizacje graficzne – dobrej jakości zdjęcia oraz materiały wideo. Możesz pokusić się również o przygotowanie wirtualnego spaceru, aby klient mógł poczuć się jak we wnętrzu obiektu.
  • dobry content – w zależności od rodzaju lokalu i klienta docelowego, na którym Ci zależy, podkreśl atuty inwestycji, którą sprzedajesz, np. atrakcyjną lokalizację, bliskość centrum miasta, tereny zielone w okolicy itp. Umieść również kilka zdań, które będą budowały Twoje zaufanie jako developera, np. jak długo funkcjonujesz na rynku i jakie inwestycje udało Ci się już z sukcesem zrealizować.

 

Zwiększenie widoczności strony

Strona internetowa na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, zwiększy szanse na zainteresowanie Internauty ofertą, którą masz do zaproponowania. Możesz pozycjonować stronę np. na ogólne frazy związane z nieruchomościami, a dodatkowo zastosować reklamę Google Ads dla konkretnych inwestycji, które są obecnie w sprzedaży. Pamiętaj, że reklama nie musi przyjmować suchej formy tekstowej. Promocja w Google daje możliwość wykorzystania banerów graficznych, które można skierować na konkretne portale, strony lub na YouTube. W tej kwestii najlepiej zdać się na pomoc profesjonalnej firmy.

 

Monitoring opinii o marce

Kwestia wyboru developera jest tematem, o którym często dyskutuje się w sieci. Potencjalni klienci chcą poznać opinię osób, które skorzystały już z usług danej firmy. Dotyczy to zwłaszcza rynku mieszkaniowego. Dlatego warto monitorować wpisy, w których pojawia się nazwa Twojej marki, zwłaszcza że takie dyskusje mogą stać się narzędziem w ręku konkurencji. Śledząc takie rozmowy, będziesz mógł w porę zareagować na ewentualne zarzuty. Monitoring ułatwią Ci specjalnie do tego przygotowane narzędzia, np. brand24.

 

Social Media

Jako, że Twoi odbiorcy spędzają dużą ilość wolnego czasu na portalach społecznościowych, nie można lekceważyć ich siły. Prowadź aktywnie profile na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Dodatkowym atutem social media są ich systemy reklamowe, które dają Ci możliwość docierania do nowych odbiorców. Szerokie opcje targetowania, pozwalają dotrzeć do potencjalnie zainteresowanych mniejszym kosztem, niż np. w przypadku billboardów czy reklam radiowych.

 

Ogłoszenia na portalach tematycznych

Wykorzystaj wysokie zasięgi portali, które są dedykowane nieruchomościom. Większość z nich posiada przestrzenie reklamowe lub specjalne zakładki dedykowane ofertom developerów.

 

W oparciu o nasze podpowiedzi, możesz stworzyć własną strategię działań w sieci. Niezależnie od tego, które możliwości wybierzesz, pamiętaj o analizie skuteczności i sprawdzaj chociażby statystyki odwiedzin witryny w Google Analytics.

 

A w razie potrzeby, poproś o pomoc kompleksową agencję marketingową.

Masz pytania?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Content marketing – 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować » Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej
Audyt linków sponsorowanych Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej
Jak opracować dobrą strategię SEM Jak opracować dobrą strategię SEM? Dobra strategia SEM. Od czego zacząć?   Na początku warto wyjaśnić, czym w zasadzie jest SEM. Search Engine... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno