Reklamy graficzne AdWords

Masz pytania?
Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ cechuje się wysoką skutecznością. Na czym polega reklama grawiczna w AdWords i jak można z niej skorzystać?
Reklamy graficzne AdWords Google składają się z obrazu, który zawiera informacje o produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Obraz może być statyczny lub animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary.
Google zastrzega, że obrazy nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie migania i innych efektów rozpraszających użytkowników oraz naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych i reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że reklama graficzna w AdWords, która wielokrotnie łamie zasady określone przez Google, może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.
Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest przenoszony na stronę internetową reklamodawcy.
Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.
Jeśli chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Agencja Internetica pomoże Ci w jej zaprojektowaniu i realizacji, a będzie nadzorować Twoją kampanię i raportować jej wyniki.
Masz pytania?
Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

White Hat SEO a Black Hat SEO Świat nie jest czarno-biały i trochę podobnie jest z SEO. Niestety, trzeba postawić sprawę jasno i przyznać, że... czytaj więcej


Nasze certyfikaty


