Reklamy graficzne AdWords

29 stycznia 2018

Masz pytania?

Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe zainteresowanie, ponieważ cechuje się wysoką skutecznością. Na czym polega reklama grawiczna w AdWords i jak można z niej skorzystać?

Reklamy graficzne AdWords Google składają się z obrazu, który zawiera informacje o produktach czy usługach zgodne z życzeniem reklamodawcy. Obraz może być statyczny lub animowany, na przykład w formacie Flash czy HTML5. Może mieć również różne rozmiary.

Google zastrzega, że obrazy nieczytelne czy niezwiązane z treścią reklamowanych witryn nie będą dopuszczane do promocji. Zabronione jest także stosowanie migania i innych efektów rozpraszających użytkowników oraz naśladowanie reklamą treści witryny, artykułów prasowych i reklam tekstowych. Google dodatkowo stosuje klasyfikację rodzinną, aby reklama graficzna mogła trafić do odpowiednich odbiorców. Warto pamiętać o tym, że reklama graficzna w AdWords, która wielokrotnie łamie zasady określone przez Google, może doprowadzić do wyłączenia domeny i zawieszenia konta.

Publikowanie reklam graficznych AdWords możliwe jest na różnych stronach internetowych oraz w sieci reklamowej AdWords. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, jest przenoszony na stronę internetową reklamodawcy.

Aby zastosować taką formę reklamy, należy stworzyć odpowiedni obraz, a następnie przesłać plik na swoje konto AdWords lub skorzystać ze specjalnych narzędzi oferowanych przez Google i zaprojektować reklamę na podstawie szablonu.

Jeśli chcesz skorzystać z reklamy graficznej w AdWords, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Agencja Internetica pomoże Ci w jej zaprojektowaniu i realizacji, a będzie nadzorować Twoją kampanię i raportować jej wyniki.

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

CMS strony internetowej a SEO   Jeśli wybraliśmy już CMS, na którym będzie się opierała strona i gdy wreszcie zostanie uruchomiona, kolejnym... czytaj więcej
Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy   Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki przeróżnych systemów CMS pozwalających z... czytaj więcej
Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów   Click-to-call - dlaczego warto umieścić klikalny numer telefonu na swojej witrynie?   Ile razy w przeciągu... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno