Pozycjonowanie w formule Zawsze Widoczny®

Nieważne, czy prowadzisz biznes o zasięgu lokalnym, czy ogólnopolskim – jeżeli nie można znaleźć Twoich usług lub towarów w internecie to tak, jakby ich w ogóle nie było. Jedną z najskuteczniejszych metod na zaistnienie w sieci jest pozycjonowanie stron internetowych, dzięki czemu potencjalni klienci trafią z organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania Google wprost na witrynę Twojej firmy. 

Poznaj usługę Zawsze Widoczny® od Internetica, czyli pozycjonowania stron internetowych przynoszącego mierzalne wyniki. To przejrzysty  i skuteczny sposób na zdobycie przez Ciebie nowych klientów w sieci!

 

[contact-form-7 id=”3176″ title=”Pozycjonowanie”]

 

Zalety pozycjonowania w formule Zawsze Widoczny®

Jeżeli masz już dosyć niejasnych zasad współpracy z agencjami SEO, zawiłych raportów i trudności w określeniu sensowności inwestycji w pozycjonowanie, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie. Charakteryzują ją:

  • Dobór pozycjonowanych fraz, które przyniosą Twojemu biznesowi wartościowy ruch w witrynie internetowej; 
  • Jasne raportowanie mierzalnych wyników działań SEO. Koniec z owijaniem w bawełnę! My pokazujemy realne efekty naszej pracy, a Ty możesz cieszyć się z jej wyników!
  • Wykorzystanie najskuteczniejszych metod pozycjonowania, zgodnych z trendami i sposobami funkcjonowania aktualnych algorytmów wyszukiwarki;
  • Możliwy do estymacji zwrot z inwestycji w pozycjonowanie;

 


Co zyskasz wybierając pozycjonowanie
w formule Zawsze Widoczny®?

  • Wyższe pozycje w wyszukiwarce na kluczowe z perspektywy Twojej firmy frazy;
  • Wzrost wartościowego ruchu na Twojej stronie, co zaprocentuje większą ilością klientów, a co za tym idzie – większymi dochodami!
  • Rozpoznawalność w branży dzięki polepszeniu widoczności Twojej witryny;

 


1. Zawsze Widoczny® jest zastrzeżonym w UPRP znakiem towarowym należącym do firmy Internetica. Znak ten podlega ochronie na terenie całej Polski i nie może być wykorzystywany przez podmioty inne niż Internetica.

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć? W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono... czytaj więcej
Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej
Dodanie zakładki aktualności do stron firmowej czy warto Dodanie zakładki „aktualności” do strony firmowej – czy warto?   Wiele osób po umieszczeniu tekstów na stronie internetowej zapomina o ich aktualizacji. To duży błąd i... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno