Skuteczne pozycjonowanie stron - województwo zachodniopomorskie
Prowadzisz działalność w województwie zachodniopomorskim i kierujesz ofertę do jego mieszkańców? Znajduje się tam wiele dużych miast, w tym Szczecin i Koszalin, oraz średniej wielkości miejscowości, takich jak: Stargard, Kołobrzeg, Świnoujście, Szczecinek, Police, Wałcz, Białogard, Goleniów czy Gryfino. Możesz próbować do nich dotrzeć, korzystając z tradycyjnej reklamy, ale to wymaga dużej inwestycji i raczej przyniesie zwrot daleki od oczekiwanego. Mamy dla Ciebie usługę, dzięki której niskim kosztem dotrzesz do dużego grona osób zainteresowanych takimi produktami lub usługami jak Twoje. Zdobądź klientów dzięki pozycjonowaniu strony WWW.
Pozycjonowanie zachodniopomorskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli wybierasz działania marketingowe, którymi będziesz promować firmę, z pewnością zależy Ci na jak najwyższym zwrocie z inwestycji. Zaletą reklamy online jest możliwość szybkiego ustalenia, czy osiągasz dzięki niej oczekiwane wyniki. Pozycjonowanie stron WWW należy do takich działań. Jego celem jest osiągnięcie wysokich pozycji na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Załóżmy, że prowadzisz skup aut. Zainteresowany taką ofertą sprawdzi w Google frazę "skup samochodów zachodniopomorskie". Ewentualnie weźmie pod uwagę wyłącznie firmy z danego miasta. Jeśli na wysokiej pozycji w SERP-ach (Search Engine Results Page) nie znajdzie Twojej strony, ktoś inny zdobędzie klienta.
Oczywiście, pozycjonowanie stron w Szczecinie może odbywać się na setki fraz. W przypadku każdej kampanii przeprowadzamy analizę słów kluczowych. Wybieramy takie, które po zdobyciu wysokich pozycji przyniosą Ci nie tylko odwiedziny, ale przede wszystkim sprzedaż.
A dlaczego akurat Google? Ta wyszukiwarka jest zdecydowanym liderem pod względem popularności zarówno w Polsce, jak i na świecie. W naszym kraju ma ponad 95% udziału w rynku. Zainteresowanie pozostałymi wyszukiwarkami jest niewielkie.
Google ma w Polsce blisko 29 mln użytkowników (1). Zastanawiasz się, czy odbiorcy Twojej oferty z zachodniopomorskiego korzystają z tej wyszukiwarki? Być może nie wszyscy, ale większość zdecydowanie tak.
Jedną z największych zalet takich marketingu internetowego jest skuteczność. Jeśli użytkownik trafi na Twoją stronę z wyszukiwarki Google, to prawdopodobnie szuka tego, co oferujesz. Dlatego bardzo prawdopodobne, że wyśle zapytanie albo zamówi produkty w Twoim sklepie internetowym.
Uwaga: 92,96% globalnego ruchu pochodzi z wyszukiwarek Google, Google Grafika i Map Google (2). Rezygnując z pozycjonowania stron w zachodniopomorskim, nie wykorzystujesz źródła ruchu o największym potencjale w sieci. Dlatego nie zastanawiaj się i postaw na skuteczne SEO, zanim zrobi to konkurencja.
Pozycjonowanie stron i sklepów – województwo zachodniopomorskie
Nasza agencja SEO realizuje kompleksowe kampanie zarówno dla stron firmowych, jak i sklepów. Możesz sprzedawać przez witrynę, ale również stacjonarnie. Część konsumentów w dalszym ciągu obawia się zamawiania online - wolą znaleźć produkt w sieci, ale kupić w tradycyjnym sklepie.
Jak wskazują statystyki, aż 79% internautów z Polski kiedykolwiek kupiło coś online (3). Cenią sobie zakupy w sieci m.in. za niskie ceny, szybkie dostawy i możliwość składania zamówień przez całą dobę. Aby jednak mogli dotrzeć do Twojej oferty przez Google, najpierw zoptymalizuj serwis pod kątem SEO.
Czym różni się pozycjonowanie sklepów i witryn firmowych? Zazwyczaj to te pierwsze są o wiele większe, wymagają więcej pracy pod względem optymalizacji, rozwoju i dopracowania serwisu. W wielu przypadkach ich właściciele podjęli decyzję o wyborze oprogramowania bez konsultacji ze specjalistą SEO, przez co optymalizacja strony jest czasochłonna. Zdarza się nawet, że witryna wymaga diametralnej przebudowy, aby wyeliminować błędy, które utrudniają budowanie widoczności na najwyższym poziomie.
W prowadzonych kampaniach szczególną uwagę przywiązujemy do wyboru słów kluczowych typu long tail. To frazy, które składają się z co najmniej 3 wyrazów. Twój sklep możemy pozycjonować na nawet tysiące takich zapytań. Znakomicie opisuje je poniższy wykres:
Wprawdzie są one rzadko wyszukiwane w stosunku do fraz ogólnych, ale lepiej opisują intencje użytkownika. Dzięki temu średnio osiągają 2,5 razy wyższą konwersję. Dzięki mniejszej konkurencyjności jesteśmy w stanie szybciej je wypozycjonować, a tym samym - zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie, osiągając wyższy zwrot z inwestycji.
Sprawdź możliwości pozycjonowania stron: zachodniopomorskie
Zanim zaproponujemy Ci kampanię SEO, sprawdzimy, czy oferowane przez Ciebie produkty lub usługi są rzeczywiście zamawiane online. W zdecydowanej większości przypadków tak się właśnie dzieje. Poniższa grafika pokazuje, że internauci kupują produkty i usługi z przeróżnych kategorii. Jeśli nie widzisz tutaj swojej branży, nie obawiaj się. Przeprowadzimy analizę i sprawdzimy, czy Twoja grupa docelowa zamawia online.
Czy Twoja strona lub sklep internetowy mogą być pozycjonowane? Niemal na pewno tak. Różnica może polegać na tym, jak wiele pracy wymaga optymalizacja witryny. Zdarza się, że domena ma negatywną historię i może utrudniać pozycjonowanie lokalne. Natomiast w każdej sytuacji jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie i zapewnić Ci wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google.
Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie witryny internetowej, przeprowadzamy audyt SEO. Ustalamy, jakie są mocne i słabe strony serwisu. Dzięki temu dowiesz się, jakie zmiany musimy przeprowadzić, ile będzie to wymagać czasu i jakiej wymagać inwestycji. Możliwe, że witryna wymaga jedynie kosmetycznych modyfikacji. Zdarza się jednak, że trafiamy na serwisy, w przypadku których konieczna jest diametralna przebudowa. Natomiast, mimo wszystko, z pewnością znajdziemy sposób, żeby dotrzeć do odbiorców Twojej oferty w zachodniopomorskim.
Skontaktuj się z nami, a dowiesz się, jaki jest koszt pozycjonowania i w jaki sposób będziemy dla Ciebie pozyskiwać nowych klientów!
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne – województwo zachodniopomorskie
Prowadzisz działalność lokalną w zachodniopomorskim? Google daje Ci kilka możliwości dotarcia do klientów przez wyniki wyszukiwania. Jedna z nich jest odpłatna - chodzi o reklamy Google Ads. Natomiast marka może być dodatkowo widoczna w top 10 wyników wyszukiwania dwukrotnie.
Widoczna w wynikach może być Twoja strona WWW. Żeby tak było, konieczne są:
- Optymalizacja techniczna - obejmuje różnego typu działania SEO, takie jak: usunięcie błędów indeksowania, wprowadzanie odpowiednich przekierowań, dodanie linków kanonicznych, przyspieszenie witryny, dostosowanie do urządzeń przenośnych, dodanie mapy witryny, szyfrowanego połączenia i inne. Ich zakres zależy od stanu serwisu. Wszystkie działania nakierowane są na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Możliwe, że potrzebne będą drobne poprawki, a w innych przypadkach - diametralne zmiany.
- Optymalizacja contentu - w tym przypadku obejmuje słowa kluczowe w połączeniu z nazwą województwa zachodniopomorskiego, znajdujących się w nim miast, gmin czy powiatów. Tworzymy odrębne landing page dla poszczególnych lokalizacji, aby optymalnie dopasowywać je do zapytań.
- Link building - odnośniki prowadzące do serwisu nadal odgrywają ważną rolę, jeśli chodzi o budowanie widoczności strony. W przypadku witryn lokalnych szczególnie warto inwestować w odsyłacze ze stron związanych zachodniopomorskim i położonymi tutaj miastami. Mogą to być serwisy informacyjne, fora, katalogi branżowe i nie tylko.
Twoja marka może zaistnieć w lokalnych wynikach jeszcze w jeden sposób. W przypadku zapytań lokalnych w SERP-ach zobaczysz trzypak z Google Map taki, jak na poniższej grafice.
Aby Twoja marka mogła się znaleźć w tych wynikach, najpierw musisz założyć Profil Firmy w Google. Wizytówka jest bezpłatna. W zależności od branży, będziesz rywalizować z większą lub mniejszą liczbą konkurentów. Żeby mieć szansę na widoczność w wyszukiwarkach w trzypaku, musisz zoptymalizować profil. Obejmuje to następujące działania:
- Wypełnienie profilu - wprowadź wszystkie dane, które dotyczą Twojej marki, a w tym godziny otwarcia. Jeśli są nieaktualne, koniecznie wprowadzaj zmiany, aby klienci nie dzwonili, kiedy firma jest zamknięta.
- Optymalizacja nazwy firmy i tytułu - możesz w nich umieścić słowo kluczowe, ale tylko wtedy, gdy zrobisz to naturalnie. Jeśli dodasz tam wyłącznie frazę, Google może zablokować profil.
- Zachęcaj do wystawiania opinii - najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie i zawierają słowa kluczowa. Staraj się też odpowiadać na pojawiające się recenzje, najlepiej za każdym razem innymi słowami.
- Pozyskuj wizytówki NAP - przypominają wpisy katalogowe, zawierają nazwę firmy, jej dane adresowe i kontaktowe.
- Dodaj mapę z wytyczoną trasą do siedziby firmy np. na podstronie Kontakt lub O nas.
- Dodawaj w profilu zdjęcia, informacje o promocjach.
Dzięki tym działaniom, masz szansę na pojawienie się w trzypaku Google Maps. Przeprowadzane przez nas kampanie SEO mogą obejmować również profil firmy w Google i rekomendujemy, aby tak było.
Uwaga: 51% profili firm w Google uzyskuje ponad 1000 wyświetleń miesięcznie (4). Nie rezygnuj z tak skutecznego źródła ruchu!
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Twoim mieście?
Wiesz już, ile możesz zyskać, dzięki pozycjonowaniu strony firmowej czy sklepu. Jesteś w stanie dotrzeć do wielu odbiorców w zachodniopomorskim! Ile zapłacisz za realizację kampanii? Nie jesteśmy w stanie Ci odpowiedzieć, gdyż każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Wysokość opłat zależy od wielu czynników. Znaczenie ma branża - niektóre są mniej, a inne bardziej konkurencyjne. Poza tym istotny jest stan Twojej witryny. Wpływa to na czas realizacji i koszt kampanii. Zwracamy również uwagę na historię Twojej domeny. Jeśli była wykorzystywana do działań niezgodnych z zaleceniami Google, np. generowania spamu, jej pozycjonowanie może być problematyczne.
Skontaktuj się z nami, podaj nam adres Twojej witryny, a sprawdzimy ją i na tej podstawie wycenimy realizację kampanii. Nie obawiaj się - nie pobieramy z tego tytułu żadnych opłat. Nie wymagamy również długoterminowej umowy bez okresu wypowiedzenia. Wybierz pozycjonowanie stron już dziś! Możesz podjąć z nami współpracę bez obaw, a wynikami przekonamy Cię do jej kontynuowania!
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
- https://pbi.org.pl/badanie-mediapanel/wyniki-badania-mediapanel-za-maj-2024/
- https://sparktoro.com/blog/2018-search-market-share-myths-vs-realities-of-google-bing-amazon-facebook-duckduckgo-more/
- https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/id-79-internautow-kupuje-online-raport-e-commerce-w-polsce-2023-juz-dostepny.html
- https://aiims.com.au/resource-bunker/why-google-my-business/