Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie stron Wrocław

Badania dowodzą, że liczba mieszkańców Wrocławia może już wkrótce sięgnąć miliona. Miasto rozwija się w imponującym tempie, dzięki czemu rynek obfituje w odbiorców przeróżnych produktów i usług. Jeśli chcesz dotrzeć do tych, którzy są zainteresowani Twoją ofertą, postaw na pozycjonowanie strony w Google. Jako agencja SEO zrealizujemy kampanię, która przyniesie Ci klientów!



Pozycjonowanie Wrocław – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Czy wiesz, że ponad 95% internautów w Polsce korzysta z Google(1)? Wielu potencjalnych klientów w pierwszym odruchu przechodzi do wyszukiwarki, aby jak najszybciej znaleźć wykonawcę danej usługi czy dostawcę produktu. Jeśli dojdzie do awarii auta i potrzebujesz lawety, prawdopodobnie skontaktujesz się z maksymalnie kilkoma firmami, które zajmują wysoką pozycję na zapytanie laweta Wrocław lub podobne. 

Prowadzisz działalność w tej branży albo inną, skierowaną do mieszkańców danej okolicy? W takim razie zainwestuj w lokalne pozycjonowanie stron, aby osiągnąć jak najwyższą pozycję na popularne zapytania. Być może przekona Cię wynik badania przeprowadzonego przez HubSpot: 60% marketerów twierdzi, że marketing przychodzący, w tym pozycjonowanie sklepów internetowych, jest dla nich źródłem najwyższej jakości potencjalnych klientów (2). To oznacza, że duży odsetek pozyskanych zapytań przełoży się na klientów, a w dodatku takich, z którymi możesz nawiązać trwałą relację. 

Zerknij na poniższą tabelę, która prezentuje wskaźniki konwersji różnych działań marketingowych w branżach B2C i B2B. Jak widzisz, w przypadku oferty kierowanej do konsumentów, SEO (Search Engine Optimization) ma jeden z najlepszych wyników. Jeżeli chodzi o produktu i usługi dla przedsiębiorstw, współczynnik ten jest najwyższy. 

Pozycjonowanie Stron Wrocław Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Z czego wynika duża skuteczność pozycjonowania stron internetowych dla firm? Przede wszystkim z tego, że internauci coraz lepiej opisują, czego szukają i otrzymują dopasowane wyniki. To z kolei zwiększa szansę na to, że skorzystają z Twojej oferty. 

Realizujemy pozycjonowanie szerokie oraz lokalne stron we Wrocławiu i okolicach dla firm z różnych branż. Analizujemy, jakie efekty mogą Ci przynieść działania, oraz sprawdzamy słowa kluczowe, aby wybrać te, które po zdobyciu wysokich pozycji mogą Ci przynieść najwięcej profitów. 



Pozycjonowanie stron WWW Wrocław - co możemy dla Ciebie zrobić?

Aby zwiększyć widoczność strony, optymalizujemy ją pod algorytm wyszukiwarki Google. To oznacza, że Twój sklep internetowy czy witryna firmowa będą spełniać oczekiwania nie tylko Google, ale również odwiedzających Twój serwis. Przeprowadzamy audyt SEO, żeby ustalić, jakich zmian wymaga witryna, aby mogła osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. W efekcie zoptymalizujemy ją pod wskaźniki Core Web Vitals, wdrożymy bezpieczne połączenie (https:/), dopracujemy linkowanie wewnętrzne, wykluczymy duplikację treści, usuniemy błędy związane z indeksowaniem, zoptymalizujemy treści pod frazy kluczowe i wykonamy wszystkie inne działania, które są potrzebne, aby Twoja strona WWW osiągała coraz większy ruch z wyników wyszukiwania. 

Jeśli prowadzisz działalność we Wrocławiu z pewnością masz dużą konkurencję. Dzięki Google możesz docierać do klientów nie tylko na danej ulicy, ale także tych mieszkających we wszystkich częściach miasta. Osiągnięcie tego za pomocą tradycyjnej reklamy zewnętrznej wymagałoby ogromnych nakładów. Poprzez pozycjonowanie sklepów i stron internetowych możesz dotrzeć do większości zainteresowanych ofertą. Najpierw jednak musisz osiągnąć wysokie pozycje na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Nasz specjalista SEO wybierze je dla Ciebie, a dzięki kampanii będzie widoczna na coraz większą liczbę fraz. Optymalizacja strony może Ci szybko przynieść klientów.



Pozycjonowanie stron Wrocław – postaw na widoczność, która popłaca

Planujesz zlecić pozycjonowanie we Wrocławiu? To trafiona inwestycja. Dzięki niej przekonasz się, jak skuteczny może być marketing internetowy. Widoczność w wynikach wyszukiwania po prostu się opłaca. Wyszukaj zapytanie lokalne i zwróć uwagę na wyniki. Prawdopodobnie zaraz pod reklamami zobaczysz podobne rezultaty do tych na grafice:

Pozycjonowanie Stron Wrocław

To tzw. trzypak z Google Maps. Aby Twoja oferta była tam widoczna, najpierw musisz posiadać Profil Firmy w Google, inaczej - wizytówkę Google Moja Firma. Dzięki temu masz szansę na pozyskiwanie ruchu ze standardowych wyników Google i z Google Maps. 

Czy wiesz, że 97% użytkowników dowiaduje się o lokalnych firmach głównie online? Kiedy ostatnio odwiedziłeś lokalną firmę po raz pierwszy? Co przekonało Cię, że ta ma to, czego potrzebujesz? Nawet jeśli mieszkańcy Wrocławia codziennie przejeżdżają obok Twojej firmy w drodze do pracy, prawdopodobnie spojrzą na jej profil Google przed wizytą (3). 

Co więcej, 64% konsumentów korzysta z wizytówek firm w Google w celu znalezienia informacji kontaktowych do lokalnych firm (4). 

Uwaga: z analizy Gitnux wynika, że internauci są o 94% bardziej skłonni ufać firmom posiadającym Profil Firmy w Google (5).

Założymy i zoptymalizujemy profil Twojej marki. Wdrożymy wszystko, czego wymaga SEO lokalne. Twoja wizytówka będzie nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale również przyniesie Ci klientów. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i wizytówki może szybko zapewnić znakomite wyniki, a nasze działania SEO obejmą nie tylko ten profil. W ramach pozycjonowania Profilu Firmy w Google wykonujemy następujące działania:

To tylko wybrane działania, które wykonujemy. Dopasujemy je indywidualnie w zależności od potrzeb danego projektu i konkurencji.



Agencja SEO Wrocław – jakie działania podejmiemy?

Klienci mogą docierać do oferty Twojej firmy nie tylko przez wizytówkę Google. W standardowych wynikach wyszukiwania może się znaleźć Twoja witryna. Biorąc pod uwagę, że skorzystasz z kampanii Google Ads, możliwe, że internauta znajdzie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Twoją markę trzykrotnie. To zwiększa szansę na pozyskanie klientów.

Skutecznie pozycjonowanie stron lokalnych obejmuje: 

To tylko wybrane działania, które należy przeprowadzić, aby witryna spełniała oczekiwania algorytmu Google. To od nich zależy, jakie efekty przynosi pozycjonowanie lokalne na Wrocław, oraz inne miasta. Strategia SEO powinna zakładać dopracowanie witryny pod każdym kątem. W przeciwnym wypadku Twój serwis będzie przegrywać z konkurencją. W ramach naszych działań zwracamy uwagę na każdy czynnik, który ma wpływ na widoczność witryny w Google. Stawiamy na content marketing i link building nastawiony na jakość odnośników. Eliminujemy również wszelkie błędy techniczne, aby zoptymalizować efekty pozycjonowania Twojej strony internetowej.



Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu – kto na tym skorzysta?

Dzięki SEO możesz odnieść wiele korzyści. Inwestycja przyniesie Ci ruch na stronie, większe zainteresowanie ofertą i nie tylko. Miej na uwadze, że aż 46% zapytań w wyszukiwarce Google ma charakter lokalny (6), a prawdopodobnie dotrą do Ciebie internauci, którzy szukają tego, co oferujesz. Jakie jeszcze odniesiesz korzyści dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?

Strona będzie spełniać wymagania algorytmu Google

Pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu, a dokładnie witryn lokalnych firm, przeważnie oznacza walkę z dużą konkurencją. Osiągnięcie wysokich pozycji wymaga optymalizacji technicznej - serwis musi spełniać wymagania wyszukiwarki Google. Warto zwrócić uwagę na wszystkie czynniki, które mają wpływ na pozycje. W witrynie może występować wiele błędów, przez które serwis nie uzyskuje ruchu z wyszukiwarki. Wyeliminujemy je.

Witryna firmy z Wrocławia będzie wartościowa dla użytkowników

Optymalizacja pod wymagania Google oznacza, że serwis będzie jednocześnie spełniać oczekiwania internautów. Wymagania algorytmu są w dużej mierze spójne z tym, czego chcą użytkownicy. Jednym z czynników rankingowych jest korzystanie z szyfrowanego połączenia. To także ważne dla internautów, gdyż dzięki temu zwiększa się ich bezpieczeństwo. Strona WWW, która nie korzysta z tego rozwiązania jest oznaczana jako niezabezpieczona przez przeglądarkę Chrome. 

Internauci chcą, aby witryna szybko się ładowała. To samo sugeruje Google. Co więcej, to czynnik, który ma wpływ na konwersję i współczynnik odrzuceń. Im dłużej ładuje się witryna, tym mniejsza szansa na zdobycie klienta, a większa na to, że internauta ją zamknie i sprawdzi inną ofertę.

Pozycjonowanie Stron Wrocław
Źródło: https://www.pingdom.com/blog/page-load-time-really-affect-bounce-rate/

Internautom zależy również, aby bez problemów odnajdywali na stronie wszystko, czego szukają. Tymczasem dostosowanie pod algorytm Google wymaga wdrożenia przemyślanego linkowania wewnętrznego, i dopracowanej struktury kategorii w menu. 

Każdemu użytkownikowi zależy, aby witryna prawidłowo wyświetlała się na różnej wielkości ekranach. Dzięki temu mogą robić zakupy na smartfonie czy tablecie. Algorytm Google oczekuje responsywności - serwisy powinny poprawnie wyświetlać na różnych urządzeniach. 

Internauta oczekuje, że uzyska na stronie wartościowy content, a tworzenie właśnie takiej treści sugeruje Google. Zatem, pozycjonowanie strony Twojej firmy z Wrocławia nie tylko zapewnia większy ruch witrynie, ale również przynosi użytkownikom serwis zgodny z ich oczekiwaniami. 

Zwiększy się znajomość marki

Dzięki widoczności na wysokich pozycjach w Google o Twojej marce dowie się jeszcze więcej potencjalnych klientów. Widoczność na frazy branżowe zwiększa również zaufanie. Dla wielu odbiorców wysokie pozycje wiążą się z docenieniem przez Google, co oznacza, że można zaufać Twojej ofercie. 

Zwiększenie przychodów

Pozycjonowanie lokalne to usługa, dzięki której możesz zdobywać więcej klientów i osiągać coraz wyższą sprzedaż. W ramach prowadzonych kampanii ustalamy, które słowa kluczowa są najskuteczniejsze sprzedażowo i osiągamy na nie wysokie pozycje. Dzięki temu pozyskujesz ruch, który doskonale konwertuje. Proces pozycjonowania stron z miesiąca na miesiąc przynosi coraz lepsze wyniki, ruch z Google narasta, i - co najważniejsze - zwiększa się liczba zapytań i sprzedaży. 

Długotrwałe rezultaty

Skuteczne SEO przynosi rezultaty na długo. Nie jest to efekt na chwilę - z prowadzonej kampanii będziesz na bieżąco czerpać oczekiwane rezultaty, które z miesiąca na miesiąc mogą być coraz lepsze. W wielu działalnościach lokalne pozycjonowanie stron i sklepów we Wrocławiu jest dla nich kluczowym, najskuteczniejszym źródłem ruchu.



Pozycjonowanie lokalne stron we Wrocławiu – czym różni się od ogólnego SEO?

SEO we Wrocławiu, realizowane dla lokalnej firmy, różni się od działań dla marek, które kierują ofertę do całej Polski czy mieszkańców innych krajów. Przede wszystkim duże znaczenie ma posiadanie Profilu Google Moja Firma, który w wielu działalnościach jest kluczowym źródłem ruchu. Przeciętnie profil uzyskuje 33 kliknięcia miesięcznie (7). Mało? To przekierowania, które pochodzą od tych, którzy szukają produktu lub usługi i mają silny zamiar zakupu! Dlatego warto zdecydować się na pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania nie tylko strony, ale również profilu firmy. Wizytówka w Google wymaga innych działań niż witryna, aby osiągnąć wysokie pozycje. A jaka jest różnica między pozycjonowaniem strony firmy lokalnej a ogólnym SEO?

Tak naprawdę działania są bardzo podobne i obejmują przede wszystkim optymalizację techniczną, content marketing i link building. Różnice wynikają przede wszystkim z tego, że w przypadku lokalnego SEO optymalizuje się witrynę pod frazy związane z lokalizacją - w tym przypadku we Wrocławiu. Zatem musisz używać przy tworzeniu treści nazwy miasta, ale także dzielnic. Możesz przygotować odrębne landing page dla poszczególnych części Wrocławia. 

Podobnie podejdź do treści blogowych - również powinny zawierać frazy związane z lokalizacją Twojej firmy. Jeśli chodzi o link building, to warto pozyskiwać odnośniki z serwisów powiązanych z Wrocławiem. To może nie tylko pozytywnie wpłynąć na widoczność witryny w Google, ale również przynieść przekierowania na stronę i klientów. Dlatego zdecydowanie warto, chociaż takich serwisów nie jest wiele. Realizując lokalne pozycjonowanie stron we Wrocławiu w Google dbamy o to, aby pozyskać dla nich odnośniki z witryn dotyczących danego regionu.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron we Wrocławiu?

Koszt usługi zależy od wielu czynników, dlatego wyceny dokonujemy indywidualnie. Efektywne pozycjonowanie strony firmy z Wrocławia przeważnie kosztuje mniej niż w przypadku zapytań ogólnych, ale to zależy od branży. Oto czynniki, od których zależy od koszt pozycjonowania:

Z jakim kosztem musisz się liczyć? Ahrefs przeprowadziło na ten temat badanie. Ustalono, że 501-1000 USD miesięcznie to najpopularniejsza miesięczna stawka dla SEO. Przy czym ta analiza nie dotyczyła wyłącznie lokalnego SEO, a analiza obejmowała rynki zagraniczne.

Pozycjonowanie Stron Wrocław
Źródło: https://ahrefs.com/blog/seo-pricing/

Ile będzie kosztować pozycjonowanie strony Twojej firmy z Wrocławia? Skontaktuj się z nami, a wtedy sprawdzimy witrynę i na tej podstawie ustalimy, ile będzie kosztować kampania SEO. Proponujemy taki budżet, który umożliwi zrealizowanie ustalonych celów. Oferujemy atrakcyjne i bezpieczne warunki współpracy - zawarcie umowy na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Nie musisz decydować się na długą umowę bez możliwości jej zakończenia przed czasem. Każdy miesiąc współpracy będzie Ci pokazywać, że Twoja decyzja była trafiona!

W ramach kampanii zapewniamy regularne raportowanie. Po każdym miesiącu prac otrzymasz od nas obszerne podsumowanie. Nie ukrywamy przed Tobą, co robimy. W ramach raportu uzyskasz informacje dotyczące aktualnej widoczności w Google - jak zmieniła się w czasie. Kolejnym elementem są dane dotyczące zmiany pozycji na monitorowane frazy. Ustalamy określone słowa kluczowe, a narzędzie codziennie sprawdza, jaką pozycję zajmuje na nie Twoja witryna. W raporcie nie zabraknie informacji na temat wprowadzonych zmian technicznych - wymienimy i opiszemy przeprowadzone modyfikacje. Dowiesz się również, jaki utworzyliśmy content w witrynie. Nie ukrywamy również serwisów, w których pozyskaliśmy linki - otrzymasz listę adresów URL. W razie jakichkolwiek wątpliwości, możesz się szybko skontaktować z indywidualnym opiekunem Twojej kampanii. Nie będziesz oczekiwać wiele dni na reakcję - szybko rozwiejemy wątpliwości. Zapewniamy komunikację, dzięki której wiesz, co robimy, za co płacisz i kiedy możesz się spodziewać efektów realizacji.



Nie wiesz, czy warto nam powierzyć stronę Twojej firmy z Wrocławia? Sprawdź nasze case study i przekonaj się, ile inne marki osiągnęły dzięki naszym usługom. 

Pozycjonowanie stron w innych lokalizacjach:

Źródła:

  1. https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland
  2. https://cdn2.hubspot.net/hubfs/3476323/State+of+Inbound+2018+Global+Results.pdf
  3. https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/
  4. https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/
  5. https://techjury.net/blog/google-my-business-statistics/
  6. https://www.linkedin.com/pulse/5-local-seo-statistics-you-should-know-2022-md-arannyk-monon/
  7. https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/
Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania


    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z meblami dla dzieci. Pełna satysfakcja klienta w zakresie prowadzenia pozycjonowania strony internetowej miniform.pl
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads strony firmy z branży medycznej. Pełna satysfakcja klienta w zakresie pozycjonowania strony internetowej firmy
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Budowa strony, pozycjonowanie i kampania Google Ads dla firmy z branży weterynaryjnej. Kompleksowa opieka od podstaw nad zbudowaniem widoczności przychodni w Internecie: postawienie strony z certyfikatem SSL, kampania Google Ads, pozycjonowanie

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn