Pozycjonowanie stron Tarnobrzeg
Tarnobrzeg, często nazywany miastem siarki, jest zamieszkały przez ponad 40 tys. osób. Działa w nim wiele firm z różnych branż m.in. motoryzacyjnej, przetwórstwa aluminium czy farmaceutycznej. Prowadzisz tam działalność lub chcesz skierować ofertę do mieszkańców Tarnobrzegu? Sprawdź, ile możesz zyskać, jeśli zdecydujesz się na kompleksowe pozycjonowanie stron w Google.
Pozycjonowanie Tarnobrzeg — wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli inwestujesz w działania marketingowe, z pewnością zależy Ci na jak największym zwrocie. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to działanie, które przynosi rewelacyjne wyniki. Celem kampanii jest doprowadzenie strony na wysokie pozycje w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Jeśli prowadzisz salon fryzjerski, działania będą obejmować takie słowa kluczowe jak np.:
- salon fryzjerski Tarnobrzeg
- fryzjer Tarnobrzeg
- fryzjer męski Tarnobrzeg.
Dlaczego taka kampania przynosi korzyści? Po pierwsze 68% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki. Z pewnością i Tobie nie raz zdarzyło się skorzystać z Google, poszukując produktu lub usługi. Według Think With Google 76% osób, które szukają czegoś w pobliżu za pomocą smartfona, odwiedza znalezioną firmę w ciągu jednego dnia.
Tylko dlaczego akurat pozycjonowanie w Google? Gdyż jest zdecydowanym liderem rynku wyszukiwania w Polsce — ma ponad 90% udziału. Poza tym google.pl jest najpopularniejszą stroną w naszym kraju — żadna inna nie osiąga choćby zbliżonego wyniku pod względem liczby odwiedzin. Nie musisz się również zastanawiać nad tym, czy odbiorcy Twojej oferty w Tarnobrzegu korzystają z wyszukiwarki. Obecnie w sieci szukamy dosłownie wszystkiego i możesz dotrzeć zarówno do klientów B2B, jak i B2C. A pierwszym wyborem prawie zawsze jest Google.
Pozycjonowanie stron Tarnobrzeg — postaw na widoczność, która popłaca
Opłacalność inwestycji w SEO wynika z kilku czynników. Przede wszystkim internauta trafia na Twoją stronę internetową, ponieważ szuka tego, co oferujesz. Użytkownicy interpretują, że Google nie przypadkiem umieszcza na wysokiej pozycji daną stronę. Skoro Twoja firma ją zajmuje, to oznacza, że jest godna zaufania. To także czynnik, który przekłada się na wysoką konwersję z wyników wyszukiwania.
Wynika z niej, że SEO osiągnęło w przeprowadzonej analizie najwyższy współczynnik konwersji w branży B2B i jeden z najwyższych w B2C. Oczywiście, to dane uśrednione, natomiast wyniki w dużej mierze zależą od branży. Zatem przyjrzyjmy się, jak to wygląda, jeśli weźmiemy pod uwagę i ten czynnik. Poniższa grafika prezentuje rezultaty w zależności od branży.
Zwróć uwagę, że zdecydowanie najczęściej liderem okazuje się SEO, a to tylko potwierdza skuteczność pozycjonowania stron WWW w różnych branżach. Widoczność na wysokich pozycjach w Google opłaca się nie tylko z tego względu. Dzięki niej Twoja marka staje się bardziej znana. Internauta może ją zapamiętać po wejściu na stronę, a w przyszłości odwiedzić Twoją siedzibę w Tarnobrzegu nawet przypadkiem, kiedy zauważy logo firmy.
Poza tym pamiętaj, że wielu klientów, zanim skorzysta z oferty, sprawdzi daną markę w Google. W ramach kampanii SEO Twoja firma jest coraz lepiej widoczna, pojawiają się wzmianki na jej temat w wynikach wyszukiwania. W ramach optymalizacji technicznej witryna stanie się również skuteczniejsza pod względem sprzedażowym i będzie spełniać wymagania użytkowników. Można zatem powiedzieć, że efekty pozycjonowania sklepu lub witryny są widoczne na kilku poziomach.
Pozycjonowanie lokalne w Tarnobrzegu — kto na tym skorzysta?
Kampania SEO przynosi wiele korzyści Twojemu biznesowi. Jednak wcześniej to klienci zauważą, że witryna zmieniła się na plus. Chodzi o efekty, jakie przyniesie optymalizacja pod algorytm Google. Jako agencja SEO tak dopracujemy Twój serwis, aby zapewniał użytkownikom pozytywne doświadczenia. Optymalizacja nie oznacza, że witryna zadowoli wyłącznie roboty wyszukiwarki Google. Pod wieloma względami wymagania algorytmu są tożsame z oczekiwaniami internautów. Gdzie widoczna jest ta spójność?
Google sugeruje, aby strona zapewniała wartościowe, merytoryczne treści. Odradza masowe dodawanie contentu, a zaleca skupienie się na jakości. Tego samego oczekuje użytkownik. Chce jak najszybciej znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Nie zależy mu na bardzo długich tekstach, tylko konkretach i wartości dodanej.
Witryna powinna działać szybko, być wydajna. Tego oczekuje zarówno internauta, jak i algorytm Google. Identycznie wygląda to, jeśli chodzi o responsywność. Strona musi być bezpieczna i poprawnie wyświetlać się na urządzeniach przenośnych bez względu na wielkość ekranu. To tylko przykładowe aspekty, w których widoczna jest wspomniana spójność.
Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie stron w Tarnobrzegu, zyskasz witrynę, która jest skuteczniejsza pod względem biznesowym oraz zapewni pozytywne doświadczenia użytkownikom, a to niezbędne dla powodzenia Twojej działalności w sieci.
Pozycjonowanie lokalne stron w Tarnobrzegu — czym różni się od ogólnego SEO?
Kampania SEO prowadzona dla strony WWW nie różni się znacznie w stosunku do działań dla zapytań ogólnych. Główna różnica polega na tym, że ważne miejsce zajmuje nazwa lokalizacji — części miasta czy okolicznych miejscowości. SEO lokalne daje dodatkową możliwość — pozycjonowanie w trzypaku z Google Maps. Kiedy wyszukasz jakieś zapytanie lokalne, w wynikach zobaczysz taki dodatkowy element jak poniżej:
W tym przypadku pozycjonowanie wymaga innych działań, ale zdecydowanie warto się na nie zdecydować, gdyż dla Twojej marki lokalnej to może być kluczowe źródło wartościowego ruchu. Po pierwsze musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google. Aby strategia SEO przyniosła efekty, potrzebne są następujące działania:
- optymalizacja nazwy i opisu firmy;
- wypełnienie wszystkich pól w profilu danymi, w szczególności godzin otwarcia;
- regularne aktualizowanie profilu — dodawanie zdjęć, wpisów, linków, informacji o promocjach;
- pozyskiwanie wizytówek NAP, tzn. wpisów w katalogach;
- zdobywanie opinii od klientów;
- dodanie mapy Google z wyznaczoną siedzibą na stronie firmowej.
Pozycjonowanie wizytówki w Google wymaga regularności, ale zdecydowanie warto. Czy wiesz, że 88% potencjalnych klientów szuka recenzji online przed wyborem lokalnych usług? Mogą je znaleźć w Twoim Profilu Firmy w Google, gdzie w pewnym sensie masz nad nimi większą kontrolę, gdyż możesz na nie odpowiadać.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Tarnobrzegu?
Wiesz już, jakie korzyści niesie ze sobą pozycjonowanie w Google, ale jaki musisz przygotować budżet, aby realizować kampanię? Pozycjonowanie w Tarnobrzegu jest tańsze niż w przypadku dużych miast. Nie jesteśmy Ci jednak w stanie z góry powiedzieć, ile będą kosztować usługi SEO — musimy sprawdzić Twoją stronę. Wstępny audyt SEO pozwoli nam ocenić witrynę i ustalić, jak wiele pracy będzie wymagać jej wypozycjonowanie na konkretne frazy kluczowe. Musimy również zweryfikować konkurencję. Wysokość inwestycji w dużej mierze zależy od tego, czy inne marki inwestują w SEO. Duże znaczenie ma również historia Twojej domeny. Może ułatwiać pozycjonowanie albo — wręcz przeciwnie — powodować, że nawet jest ono nieopłacalne.
Dlatego skontaktuj się z nami. W ciągu kilku dni dowiesz się, ile będzie kosztować taki marketing oraz jakiego ruchu na stronie możesz oczekiwać dzięki pozycjonowaniu. Nie wymagamy zawierania wieloletnich umów bez możliwości wypowiedzenia. Jedyne, czym przekonujemy naszych klientów, są jakość realizacji i jej efekty. Masz wątpliwości? Zadzwoń. Nasi doradcy odpowiedzą na wszystkie pytania, wyjaśnią przebieg współpracy i kluczowe elementy umowy. Pozwól nam zbudować dla Ciebie markę cenioną w Tarnobrzegu i nie tylko tam.
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
1. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf
2. https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/mobile-search-trends-consumers-to-stores/