Skuteczne pozycjonowanie stron Stargard
Stargard liczy obecnie ponad 60 tys. mieszkańców. To średniej wielkości miasto, w którym dużo się dzieje. Jeżeli kierujesz ofertę do lokalnych odbiorców i nie wiesz, jak do nich dotrzeć, mamy dla Ciebie rozwiązanie. Oferujemy usługę, dzięki której o Twoich produktach i usługach dowie się więcej osób zamieszkujących Stargard i okoliczne miejscowości. Zdobądź klientów dzięki pozycjonowaniu strony internetowej w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie Stargard – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Czy wiesz, że 97% użytkowników dowiaduje się o lokalnych firmach głównie online? Przypomnij sobie, jak trafiasz do okolicznych przedsiębiorców. Czy w wielu przypadkach Twoim pierwszym krokiem nie było zerknięcie w Google?
Nawet jeśli codziennie przejeżdżasz obok danej firmy, bardzo prawdopodobne że zanim skorzystasz z jej oferty, sprawdzisz ją w sieci.
Pozycjonowanie w Stargardzie to usługa, dzięki której zbudujesz widoczność witryny na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Wzrośnie szansa, że internauta znajdzie ofertę w wynikach Google. Dlaczego akurat ta wyszukiwarka? Ponieważ jest zdecydowanym liderem pod względem popularności w Polsce i na świecie. Korzysta z niej w naszym kraju ponad 95% internautów. To przekłada się na około 28 mln mieszkańców.
Czy odbiorcy Twojej oferty korzystają jednak z Google? Być może nie wszyscy, ale zdecydowana większość - jak najbardziej. Skuteczność SEO (Search Engine Optimization) wynika z tego, że internauci trafiają na Twoją stronę intencjonalnie. Wyszukiwali dane zapytanie, zobaczyli w wynikach Twoją witrynę i odwiedzili witrynę.
Jako agencja SEO dbamy o to, aby działania marketingowe przyniosły Ci klientów. Analizujemy słowa kluczowe i typujemy najskuteczniejsze, aby reklama okazała się skuteczna.Pozycjonowanie stron Stargard – postaw na widoczność, która popłaca
Załóżmy, że oferujesz usługę holowania auta. Potencjalny klient ma problem z samochodem i pilnie potrzebuje skorzystać z takiej oferty. Nie ma zapisanego żadnego kontaktu do wykonawcy tego typu usługi, więc szuka w Google. Dzieje się to w nocy, więc wyszukuje frazę "holowanie stargard 24h". Dzwoni do trzech firm, które znajduje na najwyższych pozycjach, aby porównać ceny. Jeśli wśród nich nie ma Twojej witryny, ktoś inny zdobędzie klienta. Dlatego widoczność w Google po prostu się opłaca.
Poniższy wykres pokazuje, jak może działać SEO pod względem zwrotu z inwestycji. Ponosisz określoną opłatę miesięczną, a ROI okresowo rośnie. Nie wygląda to tak, że każdy kolejny miesiąc przynosi zwrot, ale porównując dłuższe okresy, rzeczywiście trend powinien być dodatni.
Ile dokładnie może wynieść zwrot z inwestycji w marketing internetowy? To zależy od wielu czynników, ale możliwe do osiągnięcia są znakomite wyniki. Zerknij na dane zgromadzone w poniższej tabeli:
Widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania po prostu się opłaca. Skuteczność w dużej mierze wynika z tego, że internauci coraz dokładniej opisują to, czego szukają w Google. Używają dłuższych fraz. Około 92% zapytań wysyłanych przez użytkowników składa się z co najmniej 3 słów.
Takie frazy są rzadziej wyszukiwane niż zapytania ogólne, ale lepiej opisują intencje użytkownika. Jeśli internauta wyszuka "salon fryzjerski stargard cennik" to pewnie chce skorzystać z usług fryzjerskich. W przypadku gdy wyśle zapytanie "fryzjer", trudno stwierdzić, czego oczekuje. Szuka kolorowanki dla dziecka? A może chce poczytać o fryzjerze, czyli bohaterze afery łapówkarskiej w polskiej lidze piłkarskiej. Frazy long tail skuteczniej sprzedają, ale też szybciej możemy je wypozycjonować. Wprawdzie mają niewielką liczbę wyszukiwań, ale jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne pozycjonowanie strony internetowej nawet na setki lub tysiące takich fraz.
Lokalne pozycjonowanie stron internetowych Stargard – kto na tym skorzysta?
W ramach realizacji usługi pozycjonowania strony w Stargardzie dostosujemy witrynę do wymagań algorytmu Google. Oczekiwania wyszukiwarki w dużej mierze są spójne z potrzebami użytkowników. SEO nie oznacza, że witryna będzie idealna tylko dla robotów.
Zanim zaczniemy proces pozycjonowania, przeprowadzimy audyt SEO Twojej strony internetowej. Na tej podstawie ustalimy, jakich zmian optymalizacyjnych wymaga witryna. Wprowadzimy je, biorąc pod uwagę zarówno dostosowanie serwisu do oczekiwań internautów, jak i wymagań algorytmu. A gdzie ta wspomniana spójność?
Internaucie zależy na jakościowym contencie. Chce jak najszybciej znaleźć odpowiedź na swoje zapytanie. Google od lat sugeruje webmasterom, aby tworzyli witryny z nastawieniem na jakość treści a nie jak największą jej ilość.
Użytkownikom zależy także, aby serwisy były bezpieczne. Tymczasem jednym z czynników rankingowych Google jest korzystanie przez stronę z szyfrowanego połączenia. Co więcej, jeśli serwis nie ma wdrożonego tego rozwiązania, jest oznaczona przez przeglądarkę Chrome jako niezabezpieczona. Dzięki wymaganiom Google z szyfrowanego połączenia korzysta ponad 85% serwisów.
Kolejnymi czynnikami rankingowymi Google są szybkość i wydajność witryny. Strona powinna mieć jak najlepsze wyniki wskaźników Core Web Vitals. Oczywiście, internauci chcą, aby działała szybko. Co więcej, od tego zależy, czy pozostaną w Twoim serwisie i skorzystają z oferty.
To tylko wybrane elementy, w których optymalizacja pod Google jest spójna z dostosowaniem serwisu do oczekiwań internautów. W ramach pozycjonowania stron WWW bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki, które wpływają na widoczność witryny. Dlatego optymalizacja strony lub sklepu internetowego będzie miała charakter kompleksowy.
Lokalne pozycjonowanie SEO Stargard – czym różni się od ogólnego SEO?
Działania, które realizujemy w ramach ogólnego SEO, oraz kampanii firmy lokalnej są zbliżone, ale występują między nimi pewne różnice. Przede wszystkim chodzi o optymalizację pod słowa kluczowe. W przypadku kampanii dla marki lokalnej korzystamy z nazwy miasta Stargard, ale również okolicznych miejscowości, gmin i powiatów. Zdarza się, że tworzymy landing page zoptymalizowane pod frazy dotyczące danej części Stargardu, takie jak np. Kluczewo, Giżynek czy Centrum.
Twoja marka może być jednak widoczna w wyszukiwarce Google więcej niż raz na to samo zapytanie. W wynikach lokalnych wyświetla się m.in. trzypak z Google Maps, taki jak na poniższej grafice. To kolejna okazja do wzbudzenia zainteresowania.
Aby wśród nich mogła się znaleźć Twoja marka, załóż Profil Firmy w Google. Możesz umieścić w nazwie firmy i opisie słowo kluczowe, ale tylko naturalnie. Dodaj witrynę do tej samej kategorii co inne firmy, które zajmują wysokie pozycje na interesujące Cię zapytania. Zachęcaj klientów do dodawania opinii o Twojej marce w wizytówce. Wypełnij wszystkie dane w profilu i je aktualizuj. Dodawaj informacje o promocjach i atrakcyjnych ofertach. Pozyskuj wizytówki NAP. To kilka kluczowych kroków, jeśli chcesz, aby profil był widoczny w trzypaku.
Oczywiście nasza strategia pozycjonowania stron w Google dla firm ze Starogardu obejmuje również założenie i optymalizację Profilu Firmy w Google. Dla wielu marek lokalnych to kluczowe źródło nowych klientów. Skontaktuj się z nami, a dowiesz się, ile możesz zyskać dzięki wypozycjonowanej wizytówce.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Stargardzie?
Wiesz już, że pozycjonowanie stron internetowych w Stargardzie po prostu się opłaca. Ile kosztuje taka usługa? Nie jesteśmy w stanie udzielić Ci jednoznacznej odpowiedzi, gdyż koszt zależy od wielu czynników. Cennik pozycjonowania stron jest elastyczny, a ostateczna wycena zależy od:
- branży - są mniej i bardziej konkurencyjne, dlatego w zależności od rodzaju działalności koszt pozycjonowania Twojej firmy w Google może się zdecydowanie różnić;
- stanu strony - witryna może wymagać kosmetycznych zmian optymalizacyjnych, ale są i takie serwisy, gdzie konieczna jest gruntowna przebudowa;
- historia Twojej domeny - jeśli była wykorzystywana do działań niezgodnych z wytycznymi Google, generowania spamu, prowadzi do niej ogromna liczba linków z niskiej jakości źródeł, to zdecydowanie utrudnia pozycjonowanie w Google.
Chcesz dowiedzieć się, ile będzie kosztować kampania SEO? Skontaktuj się z nami. Dowiesz się, jak będzie przebiegać pozycjonowanie Twojej strony i co zyskasz dzięki kampanii. Nie wymagamy zawarcia długoterminowej umowy bez możliwości wypowiedzenia - do współpracy przekonamy Cię wynikami naszych działań. Szybko stwierdzisz, że była to trafiona inwestycja.
Gdzie jeszcze działamy?