Pozycjonowanie stron Przemyśl
Przemyśl ma ponad 50 tys. mieszkańców. Działalność prowadzi tam mnóstwo firm w różnych branżach. Chcesz dotrzeć do odbiorców Twojej oferty? Możesz zainwestować w reklamę tradycyjną, ale mamy dla Ciebie znacznie lepsze rozwiązanie. Mowa tutaj o pozycjonowaniu stron internetowych w Google. Dowiedz się, na czym to polega i ile może na tym zyskać Twoja firma z Przemyśla.
Pozycjonowanie Przemyśl — wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Z pewnością zależy Ci na optymalnym wykorzystaniu budżetu na działania marketingowe. Przemyśl to duże miasto, które daje możliwość pozyskania klientów dzięki reklamie w formie plakatów czy banerów. Pojawia się jednak pytanie: do jakiej części potencjalnych klientów jesteś w stanie dotrzeć takimi działaniami? Ile to będzie kosztować i jaki odsetek mieszkańców Przemyśla w ogóle zwróci uwagę na reklamy na ulicy?
Może to być szokujące, ale według różnych szacunków jesteśmy narażeni na od 4 do 10 tys. reklam dziennie. Mowa tutaj o wszystkich, czyli: na zewnątrz, online, w gazetach, radio i nie tylko. Czy zatem taka reklama może być skuteczna? Tak, ale nie jest to łatwe.
Pozycjonowanie stron WWW działa inaczej niż tradycyjna reklama. Celem działań jest osiągnięcie wysokich pozycji w Google na frazy kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Załóżmy, że prowadzisz biuro rachunkowe w Przemyślu. W takim przypadku kampania będzie obejmować takie frazy jak:
- biuro rachunkowe Przemyśl,
- księgowość Przemyśl,
- pełna księgowość Przemyśl.
To tylko przykłady. Różnica w stosunku do tradycyjnej reklamy polega na tym, że internauta trafi na Twoją ofertę, ponieważ prawdopodobnie szuka tego, co oferujesz. Jeśli rzeczywiście na stronie znajdzie usługę spełniającą oczekiwania, może zostać Twoim klientem. To oczywiście nie przypadek, że firmy inwestują w SEO. Poniższa grafika prezentuje wyniki jednego z badań:
Zgodnie z nim to SEO przynosi najwyższy wzrost z inwestycji na tle innych działań marketingowych online. Jeśli strona Twojej firmy z Przemyśla zajmuje wysokie pozycje na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes, masz szansę na zdobycie nowych klientów. Tylko dlaczego akurat Google a nie inne wyszukiwarki? Bo to właśnie ona ma ponad 90% udziału w polskim rynku. Poza tym google.com jest zdecydowanie najpopularniejszą stroną w polskim internecie.
Google uzyskała o ponad 7 mln odwiedzin więcej niż zajmujące drugą pozycję Youtube! Rezygnując z pozycjonowania stron internetowych, tracisz źródło ruchu o ogromnym potencjale. Nie popełniaj tego błędu!
Pozycjonowanie stron internetowych Przemyśl — postaw na widoczność, która popłaca
Wysokie pozycje na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes, przynoszą wiele korzyści. Postawienie na pozycjonowanie stron w Przemyślu i okolicach jest opłacalne z co najmniej kilku względów:
- Większa rozpoznawalność marki — z Google korzysta zdecydowana większość odbiorców Twojej oferty. Dzięki widoczności strony w wynikach firma będzie lepiej rozpoznawalna. Być może internauta zapamięta logo, zobaczy je, przejeżdżając przez Przemyśl, zwróci na nie uwagę i postanowi odwiedzić siedzibę Twojej firmy.
- Optymalizacja pod Google i użytkownika — w ramach działań optymalizujemy Twój serwis, co nie oznacza, że będzie spełniać wyłącznie wymagania robotów wyszukiwarki. Te w wielu aspektach są spójne z potrzebami użytkowników. Efektem naszych działań będzie witryna, która zadowoli internautów, wpłynie na podwyższenie konwersji.
- Systematyczne pozyskiwanie klientów — w przypadku zdecydowanej większości działań marketingowych online uzyskanie lepszego efektu wymaga zwiększenia budżetu. W SEO zazwyczaj płacisz stały miesięczny abonament, co z czasem przekłada się na coraz większy ruch i więcej klientów. Koszt nie rośnie.
- Wysokiej jakości ruch na stronie — jak wspominaliśmy, SEO osiąga wysoki zwrot z inwestycji, a pozyskiwane tak odwiedziny są wartościowe. Widoczność w wynikach wyszukiwania Google może zapewniać duży, wysokiej jakości ruch, który będzie skutecznie konwertować.
Jak konkretnie wygląda skuteczność SEO? Na poniższej grafice możesz zobaczyć wyniki jednej z analiz, która pokazuje, ile wynosi współczynnik konwersji w zależności od branży i rodzaju działań marketingowych.
Jak widzisz, SEO wypadło tutaj znakomicie. W B2B osiągnęło najwyższy wynik, a w B2C — jeden z najwyższych. Bez względu na to, do kogo kierujesz ofertę, pozycjonowanie stron internetowych w Przemyślu może Ci przynieść klientów.
A jak pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania wypada w różnych działalnościach? Można by rzecz — znakomicie.
W branżach widocznych powyżej SEO jest zazwyczaj liderem. Nawet jeśli Twojej nie ma wśród nich, to i tak pozycjonowanie przyniesie lepszy rezultat niż zdecydowana większość działań marketingowych online.
Dlatego nie ma się nad czym zastanawiać. Pozycjonowanie lokalne wypromuje Twój sklep internetowy, stronę firmową czy blog. Oferty nie musisz kierować wyłącznie do odbiorców z okolicy — nasza agencja SEO realizuje zarówno kampanie ogólnopolskie, jak i międzynarodowe.
Pozycjonowanie lokalne w Przemyślu — kto na tym skorzysta?
Korzyści z pozycjonowania strony i sklepu internetowego odnosi przede wszystkim Twój biznes. Poprzez SEO pozyskasz dobrze konwertujący ruch. Być może nie będziesz potrzebować innych działań marketingowych, aby w pełni wykorzystać swoje moce przerobowe, szczególnie dotyczy to usług.
W ramach pozycjonowania sklepów i witryn przeprowadzamy optymalizację pod SEO, co jednak nie oznacza, że Twoja strona będzie zadowalać wyłącznie roboty wyszukiwarki Google. Oczekiwania algorytmu są w dużej mierze spójne z tym, czego wymagają użytkownicy. Dlatego też realizujemy dwa cele jednocześnie — przybliżamy do wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, a także powodujemy, że Twoja witryna będzie skuteczniejsza biznesowo. W jakich aspektach widoczna jest wspomniana spójność? W wielu!
Wartościowy content
Internaucie zależy, aby jak najszybciej znalazł odpowiedź na swoje pytanie. Nie chce przedzierać się przez mnóstwo bezwartościowej treści — oczekuje konkretów. Google tymczasem sugeruje, aby twórcy treści nastawiali się właśnie na jakość, zamiast masowo tworzyć content.
Szyfrowane połączenie
Korzystanie przez witrynę z SSL należy do czynników rankingowych. Oznacza to, że połączenie między stroną a urządzeniem jest szyfrowane, czyli bezpieczne. Google od lat zaleca, aby strony korzystały z tego rozwiązania i osiągnęło cel, gdyż stało się to powszechne. SSL używa ponad 85% witryn.
Responsywność
Witryna musi wyświetlać się prawidłowo na urządzeniach mobilnych z ekranem różnej wielkości. Jeśli będzie zawierać błędy, użytkownik ją zamknie, nie dojdzie do konwersji i prawdopodobnie nigdy już na nią nie wróci. To od dawna jest również czynnikiem rankingowym wyszukiwarki Google. Pamiętaj, że większość internautów korzysta z sieci na urządzeniach przenośnych.
Wewnętrzne linkowanie
Układ witryny ma ogromne znaczenie dla użytkownika, który chce jak najszybciej znaleźć to, czego szuka. Dlatego ważne jest przemyślane linkowanie wewnętrzne. Powinno ułatwiać dotarcie do oczekiwanych materiałów. Na linkowanie wewnętrzne składają się odnośniki w głównym menu, stopce, artykułach, opisach kategorii czy menu okruszkowe. To także element ważny dla Google.
Pozycjonowanie lokalne stron w Przemyślu — czym różni się od ogólnego SEO?
Kampania SEO na lokalne słowa kluczowe i na frazy ogólne obejmuje bardzo podobne działania, chociaż występują między nimi pewne różnice. Oto 3 kluczowe elementy w działaniach:
- Optymalizacja techniczna — obejmuje te same elementy, chociaż zazwyczaj w przypadku serwisów lokalnych pracy jest zdecydowanie mniej niż przy np. sklepie WWW. W zakres naszych usług SEO wchodzą: usunięcie błędów związanych z indeksowaniem, dodanie mapy witryny, dodanie tagów alt do zdjęć, wprowadzenie przyjaznych linków, wdrożenie szyfrowanego połączenia i inne. Wszystko zależy od stanu Twojej witryny i zmian, których wymaga.
- Content marketing — w treściach na stronę stawiamy na jakość bez względu na to, gdzie mają trafić. Różnica polega na tym, że w pozycjonowaniu lokalnym ważną rolę odgrywa lokalizacja, dlatego teksty są zoptymalizowane pod nazwę miasta Przemyśl, ale również jego części, np. Kazanów, Kmiecie, Krakowski czy Krówniki. Do tego tworzymy również landing page dla okolicznych miejscowości, o ile kierujesz do nich ofertę.
- Link building — szczególną uwagę zwracamy na odnośniki ze stron związanych z Przemyślem, np. informacyjnych, ale nie ograniczamy się tylko do nich. Staramy się zdobyć jak najwięcej linków ze stron lokalnych.
Musisz jednak pamiętać, że Twoja marka może być widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwania więcej niż raz. Drugą okazję daje reklama, która zazwyczaj wyświetla się na górze wyników, a jest jeszcze trzecia. Chodzi o widoczność w trzypaku wyników z Google Maps. Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się trafić na takie wyniki, jak poniżej. Co zrobić, żeby Twoja wizytówka znalazła się wśród nich?
Przede wszystkim musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google (wcześniej: Google Moja Firma). Kiedy już to zrobisz, przejdź do optymalizacji. Widoczność tych wizytówek zależy od zupełnie innych czynników niż w przypadku stron. Warto jednak poświęcić czas na ich budowę. Badania wykazują, że aż 63,6% konsumentów sprawdza opinie w Google (za pośrednictwem Map Google i wyszukiwarki) przed odwiedzeniem lokalizacji firmy. Aby zwiększyć widoczność Twojej wizytówki:
- Zoptymalizuj jej opis i nazwę firmy — to miejsca, w których możesz użyć najważniejszego słowa kluczowego, ale w sposób naturalny. Jeśli jako nazwę umieścisz Skup aut Przemyśl, to się skończy blokadą. Natomiast nazwa Skup Aut Max-Car nie powinna powodować problemów.
- Zachęcaj klientów do wystawiania opinii — najlepiej, jeśli pojawiają się w profilu regularnie, są długie i zawierają istotne dla Twojego biznesu słowa kluczowe. Na pozycję nie wpływa średnia ocena, ale oczywiście warto, aby była jak najwyższa, gdyż ma to wpływ na konwersję.
- Umieść mapę Google z oznaczoną siedzibą firmy na Twojej stronie — możesz to zrobić, np. na podstronie O nas czy Kontakt.
- Wypełnij profil danymi — umieść w nim wszystkie informacje, które dotyczą Twojej działalności, a szczególnie godziny otwarcia, produkty i usługi. Dbaj o aktualność treści w wizytówce.
- Regularnie dodawaj nowy content — zdjęcia, wpisy, informacje o promocjach.
- Zdobywaj wizytówki NAP — czyli wpisy w katalogach firm, zawierające dane adresowe, kontaktowe i przeważnie również adres strony.
Obecność na 3 pozycjach w top 10 Google zdecydowanie zwiększa Twoje szanse na zdobycie klienta, a poza tym to prestiż.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Przemyślu?
Wiesz już, że pozycjonowanie fraz kluczowych to marketing, który może przynieść znakomite efekty dla Twojej działalności i interesuje Cię wycena? Nie mamy uniwersalnego cennika pozycjonowania stron internetowych. Skontaktuj się z nami, pokaż nam Twoją witrynę, a dowiesz się, ile będą kosztować działania SEO. Cena zależy od wielu czynników, a kluczowe znaczenie ma konkurencja — im większa, tym potrzebny wyższy budżet. Poza tym ważny jest stan Twojego serwisu. Witryna może wymagać drobnych zmian, a równie dobrze — diametralnej przebudowy. Kolejna kwestia to historia domeny: czy była karana przez Google, traciła widoczność przy konkretnych aktualizacjach? Dopiero wtedy możemy ustalić wysokość opłaty.
Zapewniamy przejrzyste warunki, nie wymagamy długoterminowych umów bez możliwości wypowiedzenia. Do kontynuowania współpracy przekonamy Cię jakością naszej pracy i jej wynikami. Zapewniamy indywidualnego opiekuna, z którym możesz się zawsze skontaktować w razie wątpliwości. Opowie Ci o podejmowanych działaniach, dlaczego na nie stawiamy i do jakiej zmiany mogą doprowadzić.
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
1. https://www.reviewtrackers.com/reports/local-search/