Pozycjonowanie stron pomorskie
Województwo pomorskie zamieszkuje blisko 2,4 mln osób. Jest duże i cenione szczególnie za walory turystyczne. Według Gdańskiej Organizacji Turystycznej samo Trójmiasto odwiedza rocznie blisko 4 mln gości, a to daje warunki do rozwijania przeróżnych biznesów. Jeśli chodzi o gospodarkę, to głównymi gałęziami są przemysł: stoczniowy, petrochemiczny, elektrotechniczny i drzewno-papierniczy. Prowadzisz działalność w województwie pomorskim i chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów? Mamy dla Ciebie skuteczną formę reklamy. Sprawdź, co zyskasz, jeśli postawisz na pozycjonowanie dla Twojej strony w Google.
Pozycjonowanie pomorskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli inwestujesz w reklamę, to z pewnością zależy Ci przede wszystkim na zadowalających efektach. Pozycjonowanie stron WWW polega na osiągnięciu jak najwyższych pozycji na zapytania, które najlepiej opisują Twoją ofertę. Jeśli, np. proponujesz klientom fotowoltaikę, jedną z fraz, na które wypozycjonujemy Twoją stronę jest "fotowoltaika pomorskie". Kampania obejmuje wiele słów kluczowych, a to tylko przykład.
Skuteczność SEO (Search Engine Optimization) wynika głównie z tego, że internauta nie trafia na Twoją stronę przez nachalną reklamę. Najprawdopodobniej szuka czegoś, co masz w ofercie. Nie są to przypadkowe odwiedziny. Czy wiesz, że 68% doświadczeń online zaczyna się właśnie od wyszukiwarki? To oznacza, że kiedy internauta ma problem, próbuje go rozwiązać poprzez wpisanie odpowiednich fraz kluczowych. To właśnie w wyszukiwarce szuka odpowiedzi na pytanie, produktów lub usług. Ale skąd pewność, że zagląda akurat do tych wyników wyszukiwania? Google ma w Polsce ponad 95% udziały w rynku. Jeśli ktoś szuka w sieci, to niemal na pewno skorzysta z tej wyszukiwarki.
Zastanawiasz się, czy odbiorcy Twojej oferty korzystają z tej wyszukiwarki? Być może nie każdy, ale zdecydowana większość – tak. Liczba internautów w Polsce wynosi blisko 30 mln, natomiast około milion mniej osób korzysta z usług Google. Jako agencja SEO możemy wypozycjonować Twoją stronę na frazy, dzięki którym będziesz pozyskiwać ruch na stronie i klientów.
Pozycjonowanie stron i sklepów – województwo pomorskie
Prowadzisz sklep WWW lub sieć sklepów w województwie pomorskim? Jeszcze nie sprzedajesz online? Nie popełniaj tego błędu. Zapewne większość Twojej konkurencji daje możliwość złożenia zamówienia online. Nie pozostawaj w tyle.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie produkty zamawiają głównie mężczyźni, a jakie kobiety. Nie ma wśród nich Twoich artykułów lub usług? Nie szkodzi. W sieci obecnie kupuje się prawie wszystko. Trudno o produkt lub usługę, których nie da się zamówić przez internet. Jednak samo to, że będziesz posiadać sklep WWW, to zbyt mało. Aby dotrzeć do odbiorców w Google, witryna musi być wypozycjonowana.
W sieci możesz trafić na wiele badań wskazujących na źródła największego ruchu w serwisach e-commerce. W większości przypadku ruch z Google okazuje się tym, który przynosi najwięcej odwiedzin. Są branże, w których SEO ma mniejsze znaczenie, ale jest ich bardzo mało. Dlatego prawie na pewno pominięcie pozycjonowania w wyszukiwarce Google będzie błędem.
Oczywiście, pozycjonujemy nie tylko sklepy. Przygotowujemy i realizujemy również kampanie SEO dla stron firmowych i innego typy witryn. Wykonujemy optymalizację serwisu tak, aby spełniała wymagania algorytmu Google. To nie oznacza, że Twoja strona będzie dostosowana do robotów wyszukiwarki, ale niezoptymalizowana pod użytkowników. Działania SEO są w dużej mierze spójne z tworzeniem serwisów zgodnych z wymaganiami użytkowników, zapewniających pozytywne doświadczenia. Dlatego Twój sklep czy inna witryna będą dzięki kampanii po prostu skuteczniejsze biznesowo. Internauta odwiedzi serwis i będzie usatysfakcjonowany tym, co zobaczy. Witryna będzie mieć wdrożony certyfikat SSL (https:// – szyfrowane połączenie), szybko się ładować, zapewniać wysokiej jakości content i wiele więcej.
Sprawdź możliwości pozycjonowania: pomorskie
Zanim zaoferujemy Ci skuteczne pozycjonowanie strony internetowej i e-sklepu, najpierw sprawdzimy, czy w ogóle w Twoim przypadku takie działania mogą przynieść efekt. Bardzo rzadko, ale czasami zdarza się, że dany produkt nie jest wyszukiwany ze względu na to, że dopiero wchodzi na rynek, to zupełna nowość.
W zdecydowanej większości przypadków proces pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google będzie trafionym i skutecznym działaniem marketingowym.
Jak to przebiega? Współpracę zaczynamy od audytu SEO, w ramach którego ustalamy strategię. Dążymy do tego, aby strona była dobrze widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania i jednocześnie mogła wyprzedzić konkurencję. Znaczenie mają optymalizacja techniczna, link building oraz znajdujący się na nim content.
W naszych kampaniach ważną rolę odgrywa optymalizacja witryny pod słowa kluczowe z tzw. długiego ogona. Chodzi o frazy składające się z co najmniej 3 słów. Internauci z roku na rok używają coraz dłuższych zapytań, gdyż wiedzą, że dzięki temu łatwiej mogą znaleźć odpowiedź na swoje zapytanie.
Załóżmy, że internauta wyszuka frazę "golf pomorskie". Trudno jednoznacznie ocenić, jakie są jego intencje. Chodzi mu o miejsce, w którym zagra w golfa? A może chce kupić akcesoria do tego sportu? Albo próbuje znaleźć pojazd marki Volkswagen? Jeszcze inną intencją może być zakup golfu – elementu garderoby. Jeśli jednak internauta użyje dłuższego zapytania, np. "pola golfowe pomorskie", to wtedy Google już nie ma wątpliwości, jakie są jego oczekiwania i wyświetli dobrze dopasowane wyniki.
SEO long tail ma wiele zalet. Przede wszystkim jesteśmy w stanie szybko wypozycjonować Twoją stronę na takie frazy. To, że takie zapytania lepiej konwertują, sprawia, że szybciej inwestycja w taki marketing internetowy zacznie się zwracać. Wprawdzie pojedyncze zapytanie nie przyniesie dużego ruchu, ale możemy wypozycjonować serwis na setki takich słów kluczowych. Doskonale takie zapytania opisuje poniższa grafika.
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne – województwo pomorskie
Poprzez wysokie pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google na lokalne zapytania, tylko zyskasz. Oczywiście, możemy pozycjonować witrynę również na frazy ogólne, aby trafiali na nią odbiorcy z całej Polski. Jednak zdecydowanie warto wygrywać również z konkurencją na lokalnym podwórku.
Lokalne wyniki Google dają Ci aż 3 możliwości widoczności na pierwszej stronie. Po pierwsze, możesz skorzystać z Google Ads, aby marka była widoczna na pozycjach oznaczonych jako reklama.
Kolejna opcja to wypozycjonowanie strony, czym możemy się dla Ciebie zająć. W tym przypadku znaczenie mają optymalizacja serwisu, zapewnienie wysokiej jakości linków prowadzących do witryny czy content marketing.
Jest również trzecia opcja. Zwróć uwagę, że na zapytania lokalne wyświetla się tzw. trzypak wyników z Google Maps. To bardzo ważne źródło dla marek lokalnych, również tych z pomorskiego.
Wizytówki Google dla wielu marek są kluczowym źródłem ruchu. Aby Twoja firma mogła się znaleźć w tych wynikach, najpierw musisz założyć Profil Google Moja Firma. Jest bezpłatny, ale żeby mieć szansę na wysokie pozycje, musisz go wypozycjonować, czy możemy się oczywiście zająć.
Czy wiesz, że aż 63,6% konsumentów sprawdza opinie w Google (poprzez Mapy Google i wyszukiwarkę) przed odwiedzeniem danej firmy? Jeśli Twojej nie znajdzie, ktoś inny może zdobyć klienta. Dlatego koniecznie załóż taką wizytówkę i ją zoptymalizuj.
Aby mieć szansę na wyższe pozycje w Google Maps i na pojawienie się Twojej marki w trzypaku, przede wszystkim wypełnij wszystkie dane w profilu, które dotyczą firmy. Podaj godziny otwarcia, dodaj opis, nazwę, wprowadź produkty i usługi. Dbaj o to, aby wszystkie informacje były aktualne. Umieszczaj wpisy dotyczące m.in. promocji, dodawaj zdjęcia. Na stronie firmowej umieść mapę Google prowadzącą do siedziby Twojej firmy. Zachęcaj klientów do pozostawiania opinii – znaczenie ma ich liczba, regularność dodawania. Najlepiej, jeśli są długie i zawierają słowa kluczowe. Do tego pozyskuj również wizytówki NAP, czyli wpisy w katalogach, które zawierają dane adresowe Twojej firmy. Dzięki temu stopniowo Twoja wizytówka powinna budować coraz większą widoczność i zapewniać Ci klientów.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku?
Wiesz, ile możesz zyskać dzięki SEO, ale ile będzie Cię to kosztować? Nie jesteśmy w stanie podać Ci z góry uniwersalnej ceny za usługę, gdyż nie jest to możliwe. W każdym przypadku wyceny dokonujemy indywidualnie. Wysokość opłaty zależy od takich kwestii jak:
- Stan Twojego serwisu – witryna może wymagać niewielkiej optymalizacji, ale są i takie przypadki, gdzie konieczna jest całkowita przebudowa strony, a nawet zaprojektowanie zupełnie nowej witryny.
- Historia Twojej domeny – ma to ogromny wpływ na to, czy da się zwiększyć ruch organiczny z Google serwisu. Jeśli domena była wcześniej wykorzystywana do działań niezgodnych z zaleceniami Google, np. umieszczano na niej masowo spam, uzyskanie wysokich pozycji może być nawet niemożliwe.
- Konkurencja – w pomorskim są branże, w których panuje bardzo duża konkurencja, jak i takie, gdzie jest ona mała.
Nie ma znaczenia, czy siedziba Twojej firmy znajduje się w Gdańsku, czy w małej miejscowości. Lokalizacja nie jest istotna – zajmiemy się pozycjonowaniem sklepu internetowego lub Twojej strony w sposób kompleksowy. Musisz tylko się z nami skontaktować, abyśmy mogli Ci zaoferować działania. Nie obawiaj się długoterminowych umów bez okresu wypowiedzenia. Jedynym sposobem, którym przywiązujemy do siebie naszych klientów, jest jakość naszych realizacji.
Źródła:
1. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf
2. https://www.reviewtrackers.com/reports/local-search/
Gdzie jeszcze działamy?