Pozycjonowanie Podkarpackie

Pozycjonowanie stron internetowych — województwo podkarpackie

Województwo podkarpackie zamieszkuje ponad 2 mln osób. Działa tam wiele firm, a wiodącymi branżami są lotnictwo i motoryzacja. To także region bardzo atrakcyjny turystycznie, który przyciąga amatorów górskich eskapad. Kierujesz ofertę do mieszkańców województwa podkarpackiego? Mamy dla Ciebie działania marketingowe, dzięki którym dotrzesz do nowych klientów. Sprawdź, ile zyskasz, jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie stron.



Skuteczne pozycjonowanie podkarpackie — wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Województwo podkarpackie zajmuje blisko 6% powierzchni Polski. Inwestycja w tradycyjną reklamę zewnętrzną byłaby tam bardzo kosztowna. Możesz wprawdzie zdecydować się na baner w każdym, średniej wielkości, mieście, tylko czy to się zwróci?

Mamy dla Ciebie działania, które przyniosą wyższą konwersję. Chodzi tutaj o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google. Polega to na doprowadzeniu Twojej witryny na wysokie pozycje na frazy kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Jeśli zajmujesz się, np. fotowoltaiką, kampania SEO będzie obejmować takie frazy jak:

To tylko przykłady. Nasze działania mogą obejmować wiele fraz, a ich liczba zależy od branży. Szukamy takich zapytań, które po wypozycjonowaniu mogą Ci przynieść ruch na stronie i klientów.

Z czego wynika skuteczność takich działań? Internauta nie trafia na Twoją ofertę po przypadkowym kliknięciu reklamy, ale dlatego, że szuka tego, co oferujesz. Jeśli spełnisz jego oczekiwania, prawdopodobnie zyskasz klienta.

Dlaczego jednak mówimy o pozycjonowaniu w Google, a nie wspominamy o innych wyszukiwarkach? Ponieważ to właśnie Google ma ponad 90% udziału w rynku w Polsce.

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie
Źródło: https://gs.statcounter.com/

Czy jednak na pewno odbiorcy Twojej oferty korzystają z Google? Z badań wynika, że 68% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki. Bez względu na to, jakie produkty lub usługi oferujesz, Twój odbiorca z województwa podkarpackiego niemal na pewno korzysta z tej wyszukiwarki. Google.com to zdecydowanie najpopularniejsza strona w Polsce. Z badania Mediapanel, z września 2024 roku, wynika, że miała blisko 27 mln użytkowników i osiągnęła zasięg wynoszący 90,55%.

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie
Źródło: https://pbi.org.pl/badanie-mediapanel/wyniki-badania-mediapanel-za-wrzesien-2024/

Pozycjonowanie stron i sklepów — województwo podkarpackie

Dzięki SEO możesz dotrzeć do potencjalnych klientów z podkarpackiego zarówno w przypadku strony-wizytówki, jak i sklepu WWW. To daje Ci potencjał pozyskania dużo większej liczby klientów niż przez stacjonarny oddział. Możesz kierować ofertę nie tylko do mieszkańców Podkarpacia, ale również odbiorców z całej Polski.

Z badania przeprowadzonego przez Coolshop wynika, że e-commerce jest czwartą branżą w Polsce pod względem liczby zakładanych firm. Ponad 90% z nich znajduje się w dobrej kondycji fizycznej, a statystyczny przychód sklepu WWW wynosi 8 mln. Liczba takich sklepów ma w tym roku przekroczyć 70 tys.

Czy w przypadku sklepu WWW pozycjonowanie również ma sens? I to jaki! Zerknij na poniższą grafikę. Direct to wizyty bezpośrednie po wpisaniu adresu sklepu w przeglądarce, a zwróć uwagę, że drugą pozycję zajmuje organic SEO, czyli ruch z wyników organicznych Google.

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie
Źródło: https://www.oberlo.com/statistics/ecommerce-traffic-sources

Dlatego nie zastanawiaj się! Nasza agencja SEO dokładnie przeanalizuje Twoją branżę, wybierze słowa kluczowe, przeprowadzi optymalizację i przejdzie do konkretnych działań. Czy wiesz, że 92,96% globalnego ruchu pochodzi z wyszukiwarki Google, Google Grafika i Map Google?

Pozycjonowanie przyniesie Ci nie tylko wzrost pozycji i odwiedzin na stronie, ale również zwiększenie rozpoznawalności marki. Internauta może zapamiętać Twoje logo, nazwę, dzięki czemu, przejeżdżając przez miasto Twojej siedziby w podkarpackim, zwróci uwagę na stacjonarny oddział. Być może zatrzyma się, żeby sprawdzić ofertę na żywo. Poza tym pozycjonowanie stron WWW wiąże się również z optymalizacją pod wymagania Google, co w naszych działaniach jednoznacznie przekłada się na serwis spełniający oczekiwania użytkowników.

Sprawdź możliwości pozycjonowania: podkarpackie

Zanim rozpoczniemy kampanię SEO, sprawdzimy, czy w przypadku Twojej działalności pozycjonowanie może przynieść oczekiwany efekt. Bardzo rzadko trafiamy na przypadki działalności, w których jest to nieopłacalne. Nawet jeśli liczba zapytań związanych z daną ofertą jest niewielka i tak okazuje się wystarczająca, aby kampania był rentowna. Ogólnie SEO wyróżnia się na tle innych działań marketingowych wysokim współczynnikiem konwersji. Różnice doskonale prezentuje poniższa grafika:

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Okazało się, że w branży B2B SEO osiąga najwyższy wskaźnik konwersji, a w B2C — jeden z najwyższych. Biorąc pod uwagę różne branże, w dalszym ciągu zdecydowanie najlepsze wyniki osiąga SEO.

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

W realizowanych kampaniach ważne miejsce zajmuje pozycjonowanie typu long tail. Chodzi o frazy, które składają się z co najmniej 3 słów. To one stanowią ponad 90% wszystkich zapytań, które wysyłają internauci do Google. Dzieje się tak, ponieważ dzięki temu otrzymują lepiej dopasowane wyniki.

Właśnie z tego powodu frazy long tail zajmują ważne miejsce w naszych kampaniach. Osiągają około 2,5 razy większą konwersję niż zapytania ogólne. Są mniej konkurencyjne, więc możemy je szybciej wypozycjonować, a Twoja inwestycja w SEO zacznie się spłacać.

Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne — województwo podkarpackie

Kampania dla Twojej lokalnej działalności rozpocznie się od profesjonalnego audytu SEO. Sprawdzimy stan witryny, konkurencję i ustalimy jak wiele pracy i jak dużej inwestycji wymagać będzie pozycjonowanie sklepu czy witryny firmowej.

W ramach lokalnego SEO ważne miejsce zajmuje pozycjonowanie wizytówki Google, czyli w praktyce Profilu Firmy w Google. Zwróć uwagę, że w przypadku zapytań lokalnych pojawia się trzypak wyników z Google Maps, jak na poniższej grafice.

Pozycjonowanie Stron Podkarpackie


Aby Twoja firma mogła się znaleźć w tych wynikach, najpierw musisz założyć wizytówkę, a następnie ją wypozycjonować. Jej dodanie jest bezpłatne, a pozycjonowanie wymaga innych działań niż w przypadku witryny. Oto, co musisz zrobić, aby osiągnąć wysoką widoczność w wynikach wyszukiwania:

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Twoim mieście

Chcesz skorzystać z pozycjonowania, Twoim miastem jest Rzeszów lub inne, znajdujące się w podkarpackim? Przygotujemy dla Ciebie ofertę, ale nie jesteśmy w stanie z góry powiedzieć, ile będzie kosztować usługa. Wyceny zawsze dokonujemy indywidualnie. Musimy sprawdzić stan Twojej strony, historię domeny oraz konkurencję. Są takie branże w podkarpackim, w których działa mało firm i w większości nie inwestują w SEO, ale i takie, gdzie ta konkurencja jest bardzo duża.



Skontaktuj się z nami, pokaż nam swoją stronę, a wtedy dowiesz się, ile będzie kosztować kampania SEO i jak przeprowadzimy skuteczne pozycjonowanie. Pokażemy Ci, jak będziemy raportować naszą pracę, a także kiedy możesz spodziewać się osiągnięcia oczekiwanych wyników. Wykonamy audyt strony i zaproponujemy działania, dzięki którym rozwiniesz działalność.

Gdzie jeszcze działamy?

Źródła:

1. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf

2. https://www.pap.pl/mediaroom/w-polsce-rejestrowanych-jest-srednio-20-nowych-sklepow-internetowych-dziennie

3. https://sparktoro.com/blog/2018-search-market-share-myths-vs-realities-of-google-bing-amazon-facebook-duckduckgo-more/

Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania

    Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu dokonania wyceny oraz przedstawienia oferty handlowej. [rozwiń...] Podstawą prawną takiego przetwarzania jest realizacja uzasadnionego interesu realizowanego przez Internetica sp. z o. o. w związku z działaniami podejmowanymi przed zawarciem umowy, której możesz zostać stroną (art. 6 ust. 1 lit. f. w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b. RODO), tj. odpowiedź na kontakt zainicjowany przez wypełnienie i wysłanie formularza. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwia uzyskanie od nas odpowiedzi. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]



    Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]. [rozwiń...]Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym przedstawienia naszej oferty handlowej, wykazania zgodności przetwarzania z prawem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo dostępu do swoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.



    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu miniform.pl – meble dla dzieci. Gwarancja skuteczności i pełnej satysfakcji klienta.
    Dla firmy z branży medycznej przeprowadzono skuteczne działania z zakresu pozycjonowania oraz kampanii promocyjnej, co znacząco zwiększyło widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Klient wyraził pełną satysfakcję z uzyskanych efektów, podkreślając wzrost liczby zapytań od pacjentów.
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Dla firmy z branży weterynaryjnej zrealizowano kompleksowe działania obejmujące budowę nowoczesnej strony internetowej, skuteczne pozycjonowanie oraz kampanię promocyjną. Od podstaw zadbano o widoczność przychodni w Internecie.

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn