Pozycjonowanie Ostrowiec Świętokrzyski

Skuteczne pozycjonowanie stron Ostrowiec Świętokrzyski

Ostrowiec Świętokrzyski to miasto mające ponad 60 tys. mieszkańców, które jest znane z przemysłu metalurgicznego. Rozwijają się tam również przedsiębiorstwa z innych branż, takich jak: mięsna, mleczarska, owocowo-warzywna czy młynarska. W Ostrowcu Świętokrzyskim działa blisko 5 tys. firm. Prowadzisz działalność gospodarczą w tym mieście albo chcesz dotrzeć do jego mieszkańców? Mamy dla Ciebie rozwiązanie, dzięki któremu zdobędziesz nowych klientów. Zobacz, ile zyskasz dzięki wdrożeniu strategii SEO.



Pozycjonowanie Ostrowiec Świętokrzyski – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Inwestując w działania z zakresu marketingu internetowego, chcesz osiągnąć jak najlepsze wyniki. To wymaga opracowania strategii. Formą reklamy, która działa w zdecydowanej większości przypadków, jest pozycjonowanie stron. Cel takich działań stanowi osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Załóżmy, że oferujesz usługi krawieckie. W takim przypadku przykładowe słowa, na które będziemy pozycjonować Twoją stronę, to:

To oczywiście tylko przykłady, gdyż kampania może obejmować bardzo dużą liczbę fraz kluczowych. Bierzemy pod uwagę wszystkie, które mogą Ci przynieść nie tylko ruch, ale przede wszystkim klientów.

Zapewne i Tobie zdarzyło się rozpocząć kiedyś poszukiwania produktu lub usługi od Google. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż 68% doświadczeń online zaczyna się właśnie od tej wyszukiwarki (1). Niektórych usług możesz potrzebować pilnie, np. holowania. Inne nie wymagają takiego pośpiechu. Z czego się bierze wspomniana skuteczność pozycjonowania stron WWW? Z tego, że internauta wyszukał daną frazę, bo potrzebował tego, co aktualnie oferujesz. Nie są to przypadkowe odwiedziny. Jeśli rzeczywiście jego oczekiwania są spójne z tym, co proponujesz, rosną szanse na zdobycie klienta.

Tylko dlaczego Google? Czemu nie inne wyszukiwarki? Nasze działania skupiają się na niej ze względu na stale rosnącą popularność. Google ma w Polsce ponad 90% udziału w rynku, co potwierdza poniższa grafika.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland

Bez względu na to, co oferujesz, niemal na pewno odbiorcy Twojej oferty korzystają z Google. Być może nie wszyscy, ale na pewno zdecydowana większość. Zerknij na poniższe dane. W sierpniu 2024 roku google.com było najpopularniejszą stroną WWW w Polsce. Odwiedziło ją blisko 27 mln użytkowników – dużo więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej witryny. Dlatego też możesz mieć pewność, że zainteresowani Twoją ofertą korzystają z Google. Musisz tylko do nich dotrzeć.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://pbi.org.pl/badanie-mediapanel/wyniki-badania-mediapanel-za-sierpien-2024/

Pozycjonowanie stron Ostrowiec Świętokrzyski – postaw na widoczność, która popłaca

Wysokie pozycje na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes, przynoszą Ci wyłącznie korzyści. Budujesz ruch na stronie, marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna, a część odwiedzin może się przekładać na pozyskanie klientów. To jednak nie wszystkie korzyści. Stawiając na pozycjonowanie stron w Ostrowcu Świętokrzyskim, wybierasz działania marketingowe, które charakteryzują się wysokim współczynnikiem konwersji – wyższym niż w przypadku pozostałych form reklamy online, czego dowodzi wiele badań. Wyniki jednego z nich znajdziesz poniżej. W tym przypadku okazało się, że w branży B2B SEO osiągnęło najlepszy rezultat, a w B2C – jeden z najlepszych.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Oczywiście, znaczenie ma również branża. Są takie, w których poszczególne działania mają inną skuteczność. Jednak w zdecydowanej większości przypadków usługi SEO przyniosą Twojej firmie wyłącznie korzyści. Poniższa grafika pokazuje, jaką skuteczność osiągają w różnych działalnościach.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Jak widzisz, SEO aż 5 razy osiągało najwyższą konwersję. Oczywiście, to nie oznacza, że w Twojej branży również wypracuje takie rezultaty. Zanim zaproponujemy Ci działania, sprawdzimy, jakie mogą być realne efekty. W zdecydowanej większości branż lokalne pozycjonowanie stron przynosi znakomite rezultaty, ale nie przesądzamy tego – każdą stronę i działalność sprawdzamy indywidualnie.

W naszych kampaniach przywiązujemy szczególną uwagę do tego, aby Twoja witryna osiągała jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google na najważniejsze frazy kluczowe związane z Twoją działalnością. Wszystko ze względu na bardzo duże różnice w klikalności poszczególnych wyników. Użytkownicy wybierają strony, które znajdują się na najwyższych pozycjach, gdyż uważają, że właśnie na nich Google umieszcza najbardziej wartościowe materiały. Przekłada się to na klikalność poszczególnych rezultatów. Na poniższej grafice możesz sprawdzić, jak to wygląda. Witryna, która zajmuje pierwszą pozycję, jest klikana przez co 3. użytkownika. Znajdująca się na pozycji 10. może natomiast liczyć na ponad 10 razy mniej przekierowań. Zatem różnica jest ogromna – dlatego nie wystarczy zdobycie top 10. W naszych kampaniach celujemy w pokonanie wszystkich konkurentów, aby Twoja witryna znalazła się na kluczowe frazy na pozycji 1.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://backlinko.com/hub/seo/visibility

Pozycjonowanie na dużą liczbę fraz daje potencjał pozyskiwania klientów i budowania dużej znajomości marki.



Pozycjonowanie stron internetowych Ostrowiec Świętokrzyski – kto na tym skorzysta?

Korzyści z kampanii SEO jest wiele. Poprzez optymalizację Twojej strony internetowej doprowadzimy ją do stanu, w którym nie tylko będzie spełniać wymagania algorytmu Google, ale także użytkowników. W ramach pozycjonowania stron internetowych w Ostrowcu Świętokrzyskim, jak i w innych miastach, działania zaczynamy od audytu SEO. Dzięki temu wiemy, jakich zmian wymaga witryna. W których aspektach zauważalna jest spójność pomiędzy optymalizacją strony pod wymagania algorytmu i użytkowników Google?

Korzystanie z szyfrowanego połączenia

Internauci oczekują, że strony WWW są bezpieczne. Tymczasem Google od lat sugeruje, aby witryny korzystały z certyfikatu SSL, czyli szyfrowanego połączenia. To jeden z czynników rankingowych. Adres strony, która ma wdrożone to rozwiązanie, zaczyna się od https:// zamiast http://. Dzięki SSL dane przesyłane między stroną a urządzeniem użytkownika są bezpieczne. Nie mogą być przejęte ani zmienione przez nieuprawionego internautę. Raczej trudno Ci będzie znaleźć na wysokich pozycjach w Google jakąkolwiek stronę bez SSL. Z tego rozwiązania korzysta około 85% witryn.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://w3techs.com/technologies/details/ce-httpsdefault

Wewnętrzne linkowanie na stronie

Dzięki takim odnośnikom użytkownik łatwiej może poruszać się po serwisie. Dociera do tych treści, na których mu zależy i są związane z jego intencjami. Przykładowo, z poradnika dotyczącego zasad kupowania danej rzeczy trafia na podstronę, gdzie może zamówić interesujące go produkty. To bardzo ważne dla internautów. Ma również znaczenie dla Google, gdyż dzięki linkom wewnętrznym robot wyszukiwarki łatwiej dociera do istotnych materiałów na stronie – optymalnie wykorzystuje swoje zasoby.

Szybkość i wydajność strony

To, jak działa witryna, ma kluczowe znaczenie dla użytkownika. Im szybciej serwis się ładuje, tym większa szansa na konwersję. Z analizy HubSpot wynika, że najlepsze wyniki pod tym względem osiągają strony, którym zajmuje to od 0 do 4 sekund. Serwis musi być wydajny i działać niezawodnie. Jeśli jest inaczej, to negatywnie wpływa na wyniki osiągane przez witrynę. Szybkość strony jest również kluczowa dla Google – to czynnik rankingowy. Algorytm sprawdza m.in. wskaźniki Core Web Vitals witryny, które dotyczą wydajności serwisu.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://blog.hubspot.com/marketing/page-load-time-conversion-rates

Responsywność

Obecnie większość użytkowników przegląda strony WWW na urządzeniach przenośnych. Dlatego koniecznością jest, aby realizować witryny, które poprawnie wyświetlają się na różnych ekranach. Jeśli jest inaczej, nie ma szans, aby użytkownik dokonał jakiegokolwiek zamówienia. Dla internautów to kluczowe, aby serwis działał bez błędów. Jeśli witryna nie wyświetla się poprawnie, może nie mieć szans na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.



Pozycjonowanie stron WWW Ostrowiec Świętokrzyski – czym różni się od ogólnego SEO?

Pozycjonowanie ogólne w dużej mierze jest bardzo podobne do kampanii, która obejmuje frazy lokalne. Do osiągnięcia wysokich pozycji prowadzą te same działania, czyli: optymalizacja techniczna, content marketing i link building. Przeważnie frazy ogólne są bardziej konkurencyjne, ale zarówno one, jak i lokalne, dają okazję do widoczności w top 10 Google – wszystko dzięki reklamie w ramach Google Ads. Jednak to kampanie na zapytania regionalne dają możliwość trzykrotnego zaistnienia w wynikach – dzięki Profilowi Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma). W przypadku rezultatów wyświetlanych na frazy lokalne znajdziesz taki trzypak rezultatów z Google Maps jak poniżej.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski


Pierwszym krokiem jest założenie Profilu Firmy w Google. To jednak dopiero początek drogi. Proces pozycjonowania wizytówki wymaga podjęcia innych działań niż w przypadku strony WWW. Aby mieć szansę na osiągnięcie oczekiwanej widoczności:

To część kroków, które musisz podjąć, jeśli chcesz uzyskać oczekiwaną widoczność wizytówki w Google. Nasza strategia działań w ramach lokalnego SEO zawsze obejmuje pozycjonowanie tego profilu. Rezygnując z tego, tracisz źródło ruchu, mające ogromny potencjał.



Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne SEO Ostrowiec Świętokrzyski?

Wiesz już, że SEO to te działania, które mogą przynieść oczekiwane wyniki, ale zastanawiasz się, z jaką to się będzie wiązać inwestycją? Nie jesteśmy w stanie z góry określić, ile będzie kosztować kompleksowe pozycjonowanie w Ostrowcu Świętokrzyskim i okolicach, gdyż wycena zależy od wielu czynników. Jako agencja SEO zawsze indywidualnie przygotowujemy wycenę działań dla sklepu internetowego, witryny firmowej czy innego serwisu. Jako ciekawostkę pokażemy Ci dane dotyczące zagranicznego rynku. Okazuje się, że najczęściej budżet na SEO wynosi 500-1000 dolarów.

Pozycjonowanie Stron Ostrowiec Świętokrzyski
Źródło: https://ahrefs.com/blog/seo-pricing/

Są i takie firmy, które płacą wielokrotnie więcej, natomiast w przypadku pozycjonowania lokalnego, to przeważnie dużo niższe kwoty niż dla fraz ogólnych. Oto, jakie czynniki wpływają na wycenę usługi:

Z powyższych powodów nie jesteśmy w stanie ustalić z góry, ile będzie kosztować kampania SEO Twojej witryny. Wypełnij formularz albo zadzwoń do nas. Podaj nam adres strony, a wtedy sprawdzimy ją i w ciągu kilku dni przygotujemy wycenę. Z oferty dowiedz się, co będą obejmować działania i po jakim czasie możesz uzyskać efekty. Niczego przed Tobą nie ukrywamy. Nie wymagamy wieloletnich umów bez możliwości wypowiedzenia. Przekonamy Cię do kontynuowania współpracy jakością i efektami naszych działań. Masz pytania? Nasi specjaliści z przyjemnością na nie odpowiedzą i rozwieją wszelkie wątpliwości.



Źródła:

1. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf

Gdzie jeszcze działamy?

Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania

    Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu dokonania wyceny oraz przedstawienia oferty handlowej. [rozwiń...] Podstawą prawną takiego przetwarzania jest realizacja uzasadnionego interesu realizowanego przez Internetica sp. z o. o. w związku z działaniami podejmowanymi przed zawarciem umowy, której możesz zostać stroną (art. 6 ust. 1 lit. f. w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b. RODO), tj. odpowiedź na kontakt zainicjowany przez wypełnienie i wysłanie formularza. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwia uzyskanie od nas odpowiedzi. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]



    Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]. [rozwiń...]Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym przedstawienia naszej oferty handlowej, wykazania zgodności przetwarzania z prawem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo dostępu do swoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.



    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu miniform.pl – meble dla dzieci. Gwarancja skuteczności i pełnej satysfakcji klienta.
    Dla firmy z branży medycznej przeprowadzono skuteczne działania z zakresu pozycjonowania oraz kampanii promocyjnej, co znacząco zwiększyło widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Klient wyraził pełną satysfakcję z uzyskanych efektów, podkreślając wzrost liczby zapytań od pacjentów.
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Dla firmy z branży weterynaryjnej zrealizowano kompleksowe działania obejmujące budowę nowoczesnej strony internetowej, skuteczne pozycjonowanie oraz kampanię promocyjną. Od podstaw zadbano o widoczność przychodni w Internecie.

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn