Pozycjonowanie stron - województwo opolskie
Opolskie jest najmniejszym województwem w Polsce pod względem powierzchni. Działalność prowadzi tutaj blisko 60 tys. przedsiębiorców, a mieszka około milion osób. Województwo słynie z atrakcji turystycznych, czym przyciąga podróżnych z Polski i innych krajów. Stwarza dobre warunki do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli chcesz dotrzeć do mieszkańców opolskiego i odwiedzających to województwo ze swoją ofertą, zainwestuj w marketing, a konkretnie pozycjonowanie stron. Zdobądź klientów dzięki odwiedzinom z wyszukiwarki Google!
Pozycjonowanie stron Opole – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Czy zdajesz sobie sprawę, że 68% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki (1)? Zastanów się, jak wygląda poszukiwanie usług i produktów w Twoim przypadku. Jeśli nagle pojawia się potrzeba skorzystania z usług elektryka i nie masz kontaktu do żadnego specjalisty, prawdopodobnie zaczniesz go szukać w Google. To właśnie ta wyszukiwarka odpowiada za około 58% ruchu na stronach (2). Dlatego, jeśli Twoja witryna zajmuje wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z działalnością, możesz skuteczniej pozyskiwać klientów.
Efektywność tego procesu wynika z tego, że internauci nie widzą nachalnej reklamy i nie trafiają do serwisu przypadkiem. Znaleźli się na stronie dlatego, że szukają tego, co prawdopodobnie oferujesz. Kliknęli w wynikach Google rezultat, który wydaje się odpowiadać ich potrzebom. Internauci ufają, że na najwyższych pozycjach znajdują się marki godne zaufania. Potwierdzają to badania, które pokazują, że klikamy przede wszystkim w takie strony. Co więcej, znalezione na nich treści mają wpływ na nasze przekonania, potrafią zmienić poglądy i ocenę różnych zdarzeń, produktów i usług.
Polacy ufają Google. To właśnie ta wyszukiwarka ma w naszym kraju ponad 95% udziału w rynku. Niewiele jest państw na świecie, w których jakakolwiek inna osiągnęła pozycję lidera. W Polsce z usług Grupy Google korzysta blisko 29 mln internautów, czyli prawie wszyscy internauci. Dlatego, możesz mieć pewność, że tej wyszukiwarki używają również Twoi potencjalni klienci - bez względu na to, co oferujesz.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych - województwo opolskie
Możesz prowadzić wyłączne sklep stacjonarny, np. w Opolu, ale czy nie lepiej, jeśli skierujesz ofertę do mieszkańców województwa opolskiego, a nawet całej Polski? To standardowy trend na rynku. W naszym kraju działa już blisko 70 tys. sklepów WWW. Jeśli Twoja oferta nie jest dostępna online, nie czekaj, zbuduj swoją przewagę w sieci. Oczywiście, w wielu przypadkach nie potrzebujesz sklepu - wystarczy, że masz założoną stronę wizytówkę firmową.
Aby jednak mieć klientów, najpierw musisz zapewnić ruch stronie. Badanie przeprowadzone przez platformę Shoper pokazuje, że źródłem największej liczby odwiedzin w takich witrynach są właśnie organiczne wyniki wyszukiwania.
Biorąc pod uwagę wszystkie rodzaje serwisów, to właśnie Google zapewnia witrynom najwięcej ruchu. Jako agencja SEO dbamy o to, aby Twoja strona WWW zajmowała jak najwyższe pozycje. Zdajemy sobie sprawę, jakie to ma znaczenie. Samo zdobycie top 10 na daną frazę to dopiero początek drogi. Im wyższa pozycja, tym strona może pozyskać większy ruch. Doskonale pokazuje to poniższy wykres.
Strona, która zajmuje pierwszą pozycję, jest klikana średnio przez co 30. internautę, który wyszukał dane zapytanie. Jednak pozycje 8-10 oznaczają, że tych kliknięć będzie ok. 10 razy mniej. Dlatego pracujemy tak, aby maksymalnie zwiększyć widoczność witryny i jednocześnie uzyskać jak najwyższą pozycję. Dotyczy to wszystkich fraz, które pozycjonujemy. Przy czym nie zamykamy się wyłącznie na raz ustalone słowa kluczowe. Wprowadzamy do kampanii nowe frazy.
Czy wiesz, że 15% wszystkich słów, których danego dnia używają internauci, jest używanych po raz pierwszy? Dlatego pozycjonowanie sklepów internetowych oraz stron WWW wymaga regularnego analizowania i badania trendów. W przeciwnym wypadku nie wykorzystalibyśmy pełni możliwości, jaką dają te działania marketingowe.
Sprawdź możliwości pozycjonowania SEO lokalnego w opolskim
Zanim zaproponujemy Ci kampanię, sprawdzimy, czy w przypadku Twojej działalności pozycjonowanie będzie trafionym rozwiązaniem. Rzadko się zdarza, że dany produkt lub usługa nie są wyszukiwane w Google. Mogą być widoczne w zależności od branży duże różnice pod względem miesięcznej liczby wyszukiwań, ale nawet mała liczba daje potencjał pozyskiwania nowych klientów dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.
W kampanii zawsze poszukujemy fraz, które mogą przełożyć się nie tylko na odwiedziny na stronie, ale przede wszystkim zdobycie klientów. Internauci coraz lepiej opisują, czego szukają. Używają długich zapytań. W naszych działaniach SEO szczególną uwagę przywiązujemy do fraz typu long tail, składających się z co najmniej 3 słów. Mają one wiele zalet, takich jak:
- Są mniej konkurencyjne, dlatego łatwiej możemy wypozycjonować takie frazy. W wielu przypadkach już po kilku tygodniach możesz widzieć pierwsze rezultaty, nie tylko w postaci większej widoczności strony, ale też odwiedzin w serwisie.
- Skuteczniej konwertują - dzięki temu, że internauta dokładniej opisuje oczekiwania, większe są szanse, że odwiedziny przełożą się na zapytania i zamówienia.
- Możemy pozycjonować stronę WWW w Opolu na setki takich fraz - łącznie witryna osiągnie spory ruch mimo mało popularnych fraz.
Wadą tych zapytań jest niewielka liczba miesięcznych wyszukiwań, ale mimo wszystko warto je pozycjonować, ponieważ jest duża szansa, że przyniosą Ci skuteczny ruch. Możesz zdecydować się na frazy ogólne, ale nie polecamy tego rozwiązania. Po pierwsze są one konkurencyjne, więc długo będziesz czekać na wysokie pozycje. Po drugie, współczynnik konwersji w ich przypadku jest zdecydowanie niższy, niż w ramach fraz z długiego ogona. Załóżmy, że internauta wyszuka frazę "golf opolskie". Chodzi mu o pojazd marki Volkswagen, akcesoria sportowe a może odzież? Wyszukiwarka nie może mieć co do tego pewności. Jeśli jednak zapytanie jest następujące: "volkswagen golf na sprzedaż rocznik 2012 opolskie", to niemal na pewno szuka auta. Dlatego dłuższe zapytania są po prostu skuteczniejsze biznesowo.
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie Opole - województwo opolskie
Opolskie jest wystarczająco dużym województwem, aby zapewnić Twojej działalności oczekiwaną liczbę klientów. Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej może Ci przynieść wiele zapytań od internautów, których interesuje Twoja oferta, a wszystko dzięki widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Czy wiesz, że Twoja marka może być widoczna w top 10 Google na to samo zapytanie nawet na 3 pozycjach jednocześnie? Po pierwsze, dzięki reklamie Google Ads, ale to wynik sponsorowany, gdzie płacisz za każde przekierowanie z SERP-ów (Search Engine Results Page). Po drugie, możesz wypozycjonować stronę WWW. Po trzecie, w wynikach może być również widoczny Twój Profil Firmy w Google. O co chodzi w ostatnim z wymienionych przypadków? Wyszukaj jakiekolwiek zapytanie lokalne. Prawdopodobnie w wynikach zobaczysz taki trzypak z Google Maps, jak poniżej. Co to?
To kolejna okazja do zaistnienia w wynikach wyszukiwania. Aby w ogóle Twoja marka mogła być w nich widoczna, musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google, a później go wypozycjonować. Jednak działania niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji są w tym przypadku inne niż dla strony WWW.
Profil Firmy w Google (Google Moja Firma) musisz przede wszystkim wypełnić. Uzupełnij wszystkie dane, które dotyczą Twojego biznesu - w szczególności godziny otwarcia, oferowane produkty i usługi. W nazwie i opisie możesz umieścić słowo kluczowe, ale tylko wtedy, kiedy zrobisz to naturalnie, bez upychania fraz. Przykładowo, taką nazwą może być Kwiaciarnia Tulipan. Zachęcaj klientów do pozostawiania opinii o Twojej marce. Najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie, zawierają istotne dla Twojej działalności słowa kluczowe. Na stronie firmy, np. na podstronie Kontakt, dodaj mapę Google, prowadzącą do siedziby. Aktualizuj dane w profilu - szczególnie, jeśli chodzi o godziny otwarcia. Dodawaj informacje o promocjach, umieszczaj zdjęcia. Pozyskuj wizytówki NAP, czyli wpisy w katalogach stron, które zawierają dane adresowe i kontaktowe.
Odpowiednia optymalizacja strony może przynieść znakomite efekty. Dzięki profilowi, zyskać może Twój sklep internetowy, jak i ogólnie biznes. Oczywiście, pozyskanie ruchu z trzypaku również wymaga pokonania nierzadko dużej konkurencji.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych Opolskie?
Cena za pozycjonowanie stron w Opolu czy ogólnie w opolskim zależy od wielu czynników. Nie mamy stałej opłaty, którą naliczamy za taki marketing. Koszt realizacji strategii SEO zależy od konkurencji. Są takie branże, w których mało która firma inwestuje w SEO, ale i takie, gdzie na lokalne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google stawia mnóstw marek.
Znaczenie ma jednak nie tylko konkurencja, ale również witryna. Jeśli była już wykorzystywana w sposób niezgodny z zaleceniami Google, do manipulowania wynikami wyszukiwania, zajęcie wysokich pozycji może nie być możliwe. Do witryny prowadzi mnóstwo niskiej jakości linków? To także może uniemożliwić osiągnięcie efektu.
Istotny jest także stan Twojej witryny. Możliwe, że serwis bazuje na przestarzałym systemie CMS i konieczna będzie jego wymiana na nowy. Audyt SEO przynosi nam zazwyczaj różne niespodzianki. Dopiero analiza Twojej witryny umożliwia ostateczne ustalenie, ile będzie kosztować kampania. Dlatego skontaktuj się z nami, a wtedy sprawdzimy Twój serwis. Opowiemy Ci więcej o jego stanie, pracy do wykonania i efektach, które możesz uzyskać. Nie przywiązujemy klientów do siebie długimi umowami bez możliwości wypowiedzenia. Przekonujemy Cię do współpracy widocznymi efektami. Niczego przed Tobą nie ukrywamy. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak przebiega współpraca z agencją SEO? Czekamy na kontakt, aby Ci o tym opowiedzieć.
Nasz zakres działań:
Źródła:
- https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf
- https://sparktoro.com/blog/the-powerhouses-of-the-internet-are-turning-hostile-to-websites/