Pozycjonowanie Nysa

Pozycjonowanie stron Nysa

Nysę zamieszkuje ponad 50 tys. osób. Miasto słynie z wielu atrakcji turystycznych, takich jak dawne fortyfikacje czy nowoczesny punkt widokowy w ratuszu. Prowadzisz tam biznes albo kierujesz ofertę do mieszkańców? Masz problem z pozyskaniem zadowalającej liczby klientów? Mamy dla Ciebie sposób na dotarcie do nich - pozycjonowanie strony WWW w wyszukiwarce Google. Dzięki temu uzyskasz ruch w witrynie firmowej, a przede wszystkim dotrzesz do zainteresowanych ofertą.



Pozycjonowanie Nysa – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Każda firma chciałaby zaplanować działania marketingowe w taki sposób, aby osiągnąć jak najwyższy zwrot z inwestycji. Pozycjonowanie sklepów internetowych w Google należy do działań marketingowych, które przynoszą jeden z najwyższych zwrotów z inwestycji. Jak to możliwe?

Załóżmy, że potrzebujesz pilnie jakiegoś produktu lub usługi. Co robisz? Jeśli masz kontakt do sprawdzonego dostawcy lub wykonawcy, zapewne kontaktujesz się z nim. W przeciwnym wypadku najprostszym rozwiązaniem jest znalezienie odpowiedniej firmy lub osoby w Google. Z pewnością zwrócisz uwagę na witryny, które zajmują najwyższe pozycje.

Czy wiesz, że 68% doświadczeń online zaczyna się właśnie od wyszukiwarki? (1). Z tego powodu inwestowanie w SEO (Search Engine Optimization) jest tak opłacalne. Skoro Google jest pierwszym miejscem, w którym szukamy rozwiązania problemu, to warto, aby użytkownik znalazł tam właśnie Twoją ofertę.

Dlaczego Google? Ponieważ to zdecydowany lider rynku wyszukiwania nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Niewiele jest krajów, w których Google nie zajmuje pozycji lidera. Natomiast w Polsce ma nawet ponad 95% udziału! Dlatego nasza agencja SEO wykonuje pozycjonowanie stron internetowych właśnie w Google.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland

Zastanawiasz się, czy czy Twoi potencjalni klienci w ogóle korzystają z tej wyszukiwarki? Być może nie wszyscy, ale większość - jak najbardziej. Wystarczy, że zerkniesz na publikowane regularnie wyniki badania Mediapanel, a zauważysz, że zdecydowana większość internautów w Polsce korzysta z usług Google. Przy liczbie użytkowników sieci wynoszącej około 30 mln Grupa Google ma w naszym kraju zdecydowanie najwięcej odwiedzających - blisko 29 mln. To oznacza, że mało kto z polskich internautów nie korzysta z jej serwisów.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://pbi.org.pl/badanie-mediapanel/wyniki-badania-mediapanel-za-maj-2024/

Inwestycja w taki marketing internetowy gwarantuje skuteczność, o ile kampania zostanie zrealizowana profesjonalnie. Część odwiedzin będzie się przekładać na zapytania, zamówienia czy po prostu nawiązanie kontaktu.

Skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci, jakimi sukcesami kończyły się nasze dotychczasowe kampanie, pokażemy wyniki i osiągnięty zwrot z inwestycji. Nie wybierasz kota w worku, tylko działania, które przynoszą realne rezultaty.



Pozycjonowanie stron internetowych Nysa - postaw na widoczność, która popłaca

Wiesz już, że wysoka pozycja w Google po prostu się opłaca. To dzięki niej użytkownik wyszukiwarki może dowiedzieć się o Twojej ofercie. W miastach takich jak Nysa nie jesteś w stanie dotrzeć do większości potencjalnych odbiorców za pomocą tradycyjnych działań reklamowych. Oczywiście możesz w nią zainwestować, ale trudno Ci będzie o osiągnięcie satysfakcjonującego zwrotu. Po pierwsze, chodzi o wysokie koszty, a po drugie - ślepotę banerową. Na co dzień widzimy na ulicach tak dużo reklam, że automatycznie je pomijamy wzrokiem - nie ma znaczenie, jak bardzo są atrakcyjne.

W przypadku lokalnego pozycjonowania stron wygląda to inaczej. To internauta dociera do Twojej strony, ponieważ szuka tego, co oferujesz. Nie znajduje jej przypadkiem. Jeśli rzeczywiście masz dla niego odpowiedni produkt lub usługę, może zostać Twoim klientem.

Widoczność w Google opłaca się z co najmniej kilku względów:

To oczywiście nie wszystkie korzyści, jakie odniesiesz. Jedną z największych są możliwe efekty sprzedażowe i w postaci ruchu na stronie. Poniższa grafika pokazuje, ile wynosi odsetek odwiedzin z poszczególnych źródeł. Jak widzisz, zdecydowanie najwięcej zapewniają organiczne wyniki wyszukiwania. Dlatego firmy inwestują w te działania.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://www.lairedigital.com/blog/6-types-traffic-sources-for-websites

Inne badanie pokazuje, że 68% całego wygenerowanego ruchu w witrynach pochodzi z bezpłatnych i płatnych wyników wyszukiwania (2). To jednak nie wszystko. Pozycjonowanie podstron na słowa kluczowe robi różnicę pod względem konwersji. Zerknij na poniższą grafikę. W tej analizie sprawdzono, jaki wynik pod tym względem uzyskały różne rodzaje działań marketingowych w sieci. SEO wypadło znakomicie. Okazało się, że w branży B2B osiągnęło najwyższy wskaźnik konwersji, a w B2C - jeden z najlepszych. Zwróć uwagę, jak wiele popularnych działań marketingowych uzyskało zdecydowanie gorsze wyniki od kampanii SEO. To kolejny argument, który przemawia za pozycjonowaniem i potwierdza opłacalność wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Odwiedziny z Google są cenne również z tego powodu, że internauci coraz lepiej opisują, czego szukają. Nie korzystają tylko z jednego słowa, a używają wielu, dzięki czemu wyszukiwarka może wyświetlić lepiej dopasowane wyniki. Dobrze takie frazy opisuje poniższy wykres. Przeważnie mówi się, że long tail to zapytania składające się z co najmniej 3 słów. W poniższym przypadku tak nazwano mid-tail, a long tail jeszcze dłuższe zapytania.

Są one nie tylko łatwiejsze do pozycjonowania, ale osiągają średnio 2,5 razy wyższy współczynnik konwersji od zapytań ogólnych. Dzięki frazom long tail możemy szybciej zapewnić Ci zwrot z inwestycji. W przypadku zapytań ogólnych osiągnięcie wysokich pozycji wymaga więcej czasu i pracy.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://www.wordstream.com/long-tail-keywords

Pozycjonowanie lokalne WWW Nysa – kto na tym skorzysta?

Efektywna kampania generuje większą sprzedaż. Nasza strategia SEO zakłada takie działania, aby jak najszybciej przynosiły one zwrot z inwestycji, ale jednocześnie były bezpieczne dla witryny. Ważną rolę w tym odgrywają wspomniane frazy long tail. Takie zapytania jesteśmy w stanie stosunkowo szybko wypozycjonować, zapewnić witrynie skuteczny ruch.

Inne działania, które podejmujemy maksymalnie szybko, to dążenie do optymalizacji wskaźnika CTR w Google. Zerknij na poniższe dane z Google Search Console. Możliwe, że Twoja witryna już osiąga na pewne zapytania widoczność w top 10 Google, ale przekłada się to na bardzo małą klikalność. To wskaźnik, który w wielu przypadkach jesteśmy w stanie szybko poprawić.

Pozycjonowanie Stron Nysa


Jak? To wykazuje audyt SEO. Wtedy wiemy, które elementy wymagają zmiany, a tak naprawdę wiele z nich wpływa na CTR. W niektórych branżach znakomicie sprawdzają się emoji, czyli kolorowe piktogramy, które mogą się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Nie ma gwarancji, że Google je pokaże, ale wiemy, co zrobić, aby zwiększyć na to szanse i kiedy mają one zastosowanie. Poniższa grafika pokazuje m.in. takie emoji, które pomogą podwyższyć CTR. Jednak odpowiednie ikony dopasowujemy indywidualnie. Jako doświadczona agencja wiemy, dzięki którym jesteśmy w stanie osiągnąć wyższy wskaźnik.

Pozycjonowanie Stron Nysa
Źródło: https://medium.com/@optimistics/why-you-need-to-use-emojis-in-your-seo-strategy-e0c8dc4bd499

Innym elementem, który daje nam możliwość dopracowania CTR jest sama treść title. To w nim możemy użyć emoji, ale wskaźnik klikalności jesteśmy w stanie również poprawić poprzez optymalizację treści. Czy wiesz, że Google przepisuje tagi tytułowe w 33,4% przypadków (3)? Przeważnie wtedy używa treści wyświetlanej w nagłówku H1, którym najczęściej jest tytuł artykułu albo nazwa kategorii. Możemy ograniczyć takie przypadki, aby zmniejszył się odsetek zmienianych title i poprawić wskaźnik klikalności.

Na lokalnym pozycjonowaniu strony internetowej zyska Twoja witryna i jej użytkownicy. W ramach kampanii SEO przeprowadzimy optymalizację serwisu, ale to nie oznacza, że będzie spełniał wyłącznie wymagania algorytmu wyszukiwarki. Oczekiwania Google i użytkowników w dużej mierze są spójne. Czynnikami rankingowymi są m.in. szybkość ładowania witryny, korzystanie z certyfikatu SSL, content odpowiadający na pytania internautów, przemyślane linkowanie wewnętrzne, co ma również ogromne znaczenie dla internautów. Dlatego, poprzez optymalizację pod SEO uzyskujemy dwie pieczenie przy jednym ogniu! Do kampanii podchodzimy w sposób kompleksowy. Dopracowanie witryny ma ogromny wpływ na osiągane wyniki sprzedażowe.



Pozycjonowanie lokalne stron w Nysie – czym różni się od ogólnego SEO?

Kampania, która obejmuje frazy ogólne, wygląda bardzo podobnie do działań realizowanych dla zapytań lokalnych. Główna różnica tkwi w używanych słowach kluczowych. W przypadku zapytań lokalnych optymalizacja obejmuje frazy z nazwą miasta Nysa, jego części, ewentualnie pobliskich miejscowości. Mimo że takie zapytania mogą być mało popularne, to jednak zapewne przyniosą pewien ruch i zamówienia.

Jeśli chodzi o optymalizację techniczną, czyli kolejny ważny element w pozycjonowaniu, to obejmuje ona te same działania. Natomiast w przypadku witryn lokalnych zmian może być mniej, chociaż nie jest to regułą. Optymalizacja techniczna oznacza takie działania jak m.in. wdrożenie odpowiednich przekierowań, linków kanonicznych, wyeliminowanie błędów indeksowania, poprawienie linkowania wewnętrznego, wdrożenie szyfrowanego połączenia, wdrożenie mapy witryny i wiele innych działań. Zakres prac zależy od stanu Twojego serwisu. Mogą być symboliczne, a w innych przypadkach - będzie ich bardzo dużo.

Jeśli chodzi o link building, to główna różnica polega na wykorzystywanych źródłach odnośników. W przypadku pozycjonowania lokalnego ważne miejsce zajmuje pozyskiwanie odnośników z witryn związanych z Nysą. Oczywiście tych nie ma wiele, więc są one tylko elementem strategii budowania linków.

Jednak pozycjonowanie lokalne nie obejmuje tylko strony, ale także Profil Firmy w Google. Dzięki temu możliwa jest dodatkowa widoczność marki w wynikach wyszukiwania. Zwróć uwagę, że w SERP-ach (Search Engine Results Page) na zapytania lokalne pojawia się trzypak z Google Maps, jak poniżej:

Pozycjonowanie Stron Nysa


Aby Twoja marka mogła się znaleźć w tych wynikach, musisz mieć darmowy Profil Firmy w Google, a następnie go zoptymalizować. Obejmuje to wiele działań. Na początek wypełnij profil danymi i wprowadź wszystkie, które dotyczą Twojej działalności. Koniecznie uzupełnij godziny otwarcia. Nazwa i opis wizytówki są tym miejscem, w którym możesz umieścić najważniejsze słowo kluczowe, ale tylko wtedy, jeśli zrobisz to naturalnie, np. Kwiaciarnia Cecylia.

Zachęcaj klientów do wystawiania opinii - najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie i zawierają słowa kluczowe. Poza tym - odpowiadaj na nie. Na stronie firmowej umieść mapę Google wskazującą dojazd do siedziby. Regularnie aktualizuj profil, dodawaj zdjęcia, wpisy, informacje o promocjach. Pozyskuj wizytówki NAP, czyli jakby wpisy w katalogach, zawierające dane Twojej firmy. Dzięki tym działaniom zbliżysz się do osiągnięcia oczekiwanych wyników.



Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Nysie?

SEO to usługa, której cena zależy od wielu czynników. Dlatego nie jesteśmy w stanie z góry określić stawki za jej realizację. Każdą witrynę musimy przeanalizować indywidualnie. Duże znaczenie ma Twoja konkurencja. Jeśli wiele firm z Nysy pozycjonuje się na takie same frazy, to jednocześnie trudniejsze będzie osiągnięcie wysokich pozycji. Są takie branże, w których podmioty inwestują w SEO znaczące środki, ale i takie, gdzie niewiele marek zdecydowało się na pozycjonowanie.

Wpływ na wycenę ma również stan Twojej strony lub sklepu internetowego. Jeśli bazuje na przestarzałym oprogramowaniu, od lat nieaktualizowanym, to możliwe, że serwis będzie wymagać zaprojektowania od zera. To podwyższa koszty i wydłuża okres oczekiwania na wyniki.

Bardzo duże znaczenie ma również historia Twojej domeny. Jeśli była wykorzystywana do działań niezgodnych z zaleceniami Google, publikacji spamu, czy też była linkowania niskiej jakości odnośnikami, pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania może być wręcz nieopłacalne. Jej historia powoduje, że optymalizacja nie będzie przynosić efektu - odbudowanie zaufania wyszukiwarki może być już niemożliwe.



Dlatego, jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz za SEO, skontaktuj się z nami. Przeanalizujemy witrynę, przygotujemy ofertę i opowiemy Ci, ile zyskasz dzięki kampanii. Dowiesz się, jak pracujemy, co zapewniamy i jak będzie przebiegać realizacja zlecenia. Masz wątpliwości? Zatem nie czekaj - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a je rozwiejemy. Pokażemy Ci również historie sukcesów naszych klientów.

Gdzie jeszcze działamy?

Źródła:

  1. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf
  2. https://ahrefs.com/blog/title-tags-study/
Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania


    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z meblami dla dzieci. Pełna satysfakcja klienta w zakresie prowadzenia pozycjonowania strony internetowej miniform.pl
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads strony firmy z branży medycznej. Pełna satysfakcja klienta w zakresie pozycjonowania strony internetowej firmy
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Budowa strony, pozycjonowanie i kampania Google Ads dla firmy z branży weterynaryjnej. Kompleksowa opieka od podstaw nad zbudowaniem widoczności przychodni w Internecie: postawienie strony z certyfikatem SSL, kampania Google Ads, pozycjonowanie

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn