Pozycjonowanie Nowy Sącz
Prowadzisz działalność i kierujesz ofertę do mieszkańców Nowego Sącza i okolic? Wśród 80 tys. osób zamieszkujących to miasto z pewnością znajdziesz zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Możesz spróbować do nich dotrzeć za pomocą tradycyjnej reklamy zewnętrznej, ale to wiąże się z bardzo dużymi kosztami i niekoniecznie musi przynieść efekt. Mamy dla Ciebie usługę, która pozwoli zaprezentować ofertę szerokiemu gronu potencjalnych klientów. Zobacz, co zyskasz, jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie stron internetowych w Nowym Sączu, a konkretnie firm z tego miasta.
Pozycjonowanie stron internetowych Nowy Sącz – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli decydujesz się na reklamę, to z pewnością zależy Ci na osiągnięciu jak najwyższego zwrotu z inwestycji. Pozycjonowanie stron w Nowym Sączu to zespół działań marketingowych, które pozwalają dotrzeć do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą. Ich celem jest osiągnięcie wysokich pozycji w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes.
Prowadzisz firmę przeprowadzkową? Jedną z fraz, którą uwzględnimy w strategii SEO, będzie "firma przeprowadzkowa Nowy Sącz". Jeśli internauta potrzebuje takiej usługi i zacznie jej szukać w sieci, zapewne weźmie pod uwagę maksymalnie kilka ofert zajmujących najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. W przypadku gdy nie znajdzie wśród niej wyniku z Twojej strony, prawdopodobnie skorzysta z usług konkurencji.
Dlaczego marketing internetowy w wyszukiwarce Google przynosi tak dobre efekty? Gdyż korzysta z niej nawet ponad 95% internautów w Polsce, co przekłada się na ok. 28 mln użytkowników. Co więcej, 97% użytkowników sieci twierdzi, że internet to dla nich podstawowe źródło wiedzy na temat lokalnych firm (2).
Dzięki pozycjonowaniu stron WWW docierasz do odbiorców, którzy są zainteresowani tym, co oferujesz. Masz dużą szansę, że odwiedziny przyniosą kontakt od potencjalnego klienta lub zamówienie.
Pozycjonowanie stron Nowy Sącz – postaw na widoczność, która popłaca
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych przynosi Twojej marce wiele korzyści. Nasza agencja SEO podejmuje działania, które zapewniają wiele pozytywnych zmian. Oto, dlaczego lokalne pozycjonowanie w Nowym Sączu po prostu się opłaca:
-
Wysoka konwersja - ruch z wyszukiwarki Google jest skuteczny, przekłada się na zapytania i zamówienia, o ile tylko kampania SEO została przeprowadzona profesjonalnie, na dobrze dopasowane słowa kluczowe i doprowadziła do wysokich pozycji. Poniższa grafika pokazuje, jakie są różnice w zależności od rodzaju reklamy w sieci. Jak widzisz, SEO w branży B2C (business-to-customer) osiąga jeden z najlepszych wyników, a w B2B (business-to-business) - najlepszy.
- Widoczność strony w Google - zainteresowani Twoją ofertą mogą do niej dotrzeć z wyników wyszukiwania, a to duża szansa na pozyskiwanie odwiedzin, które przekładają się na zakupy i zamówienia.
- Zwiększenie świadomości marki - internauci poznają Twoją firmę, dowiedzą się o jej istnieniu i zapamiętają ją. Dzięki temu mogą mieć mniej obaw przed skorzystaniem z oferty.
- Optymalizacja strony pod Google i użytkowników - Twój sklep internetowy czy strona firmowa będą nie tylko spełniać wymagania wyszukiwarki Google, ale również internautów.
Lokalne pozycjonowanie w Google spowoduje, że marka stanie się bardziej znana i będzie mieć więcej klientów, a to tylko część korzyści, jakie możesz odnieść.
Pozycjonowanie lokalne w Nowym Sączu – kto na tym skorzysta?
Jak już wiesz, optymalizacja pod Google powoduje, że strona WWW będzie dostosowana nie tylko pod oczekiwania algorytmu wyszukiwarki, ale również zadowoli użytkowników. Przed podjęciem się pozycjonowania Twojej witryny przeprowadzamy audyt SEO. Polega on na ustaleniu słabych i mocnych stron witryny. Przeanalizujemy konkurencję i ustalimy cennik pozycjonowania. Zdarza się, że witryny klientów wymagają symbolicznych zmian, ale są i takie, gdzie konieczna jest diametralna przebudowa serwisu.
Wymagania Google w wielu aspektach są spójne z oczekiwaniami internautów. Oto przykłady:
- Wysokiej jakości content - Google zaleca, aby twórcy stron skupiali się na dostarczaniu merytorycznej treści. Internautom zależy na tym, aby szybko znaleźli odpowiedź na dane zapytanie, a nie musieli tracić czas na teksty, które nie mają żadnego związku z ich dylematem.
-
Bezpieczeństwo witryny - obecnie standardem jest już korzystanie przez serwisy z szyfrowanego połączenia, tj. certyfikatu SSL. Google od lat zaleca, aby strony używały tego rozwiązania, gdyż zwiększa ono bezpieczeństwo danych osobowych i innych danych użytkowników. Webmasterzy wzięli to pod uwagę - z SSL korzysta około 85% serwisów. Oczywiście, bezpieczeństwo odgrywa również kluczową rolę z punktu widzenia internautów.
- Dopracowana struktura witryny - internauta chce łatwo docierać do poszukiwanych materiałów na stronie, a w tym pomaga przemyślana struktura menu i ogólnie linkowanie wewnętrzne. Tymczasem takie odnośniki są również elementem, który wpływa na pozycje zajmowane w Google - służy do przekazywania mocy SEO.
- Responsywność - witryna powinna być dostosowana do wyświetlania na różnych urządzeniach przenośnych. Od dawna jest to jeden z czynników rankingowych Google. Oczywiście, responsywność witryny odgrywa również kluczową rolę dla użytkowników - jeśli Twoja strona ma sprzedawać, musi się prawidłowo wyświetlać na różnej wielkości ekranach.
To tylko wybrane czynniki, które są spójne w oczekiwaniach Google i użytkowników. Jest ich jednak więcej.
Pozycjonowanie lokalne stron w Nowym Sączu – czym różni się od ogólnego SEO?
Usługi SEO w Nowym Sączu dla strony WWW koncentrują się na dotarciu do okolicznych mieszkańców. Na działania SEO składają się optymalizacja witryny, content marketing i link building.
Jeśli chodzi o content, to powinien być oczywiście zoptymalizowany pod lokalne frazy kluczowe. W przypadku gdy ofertę kierujesz do różnych miejscowości, np. Nowego Sącza i znajdujących się w okolicy, przygotuj dla każdej odrębny landing page z opisem poszczególnych usług. Możesz również opracować je dla konkretnych części miasta, tj. dzielnic.
Działania nie różnią się szczególnie, jeśli chodzi o stronę WWW, ale kampania SEO może obejmować zarówno witrynę, jak i social media czy wizytówkę Google. Zwróć uwagę, że w wynikach wyszukiwania na frazy lokalne znajduje się również tzw. trzypak z Google Maps. Wygląda, jak na poniższej grafice i zazwyczaj wyświetla się pod reklamami Google Ads.
Aby Twoja oferta była widoczna w tym trzypaku, musisz najpierw założyć bezpłatny Profil Firmy w Google. Po jego weryfikacji, może się wyświetlać w wynikach wyszukiwania, ale zazwyczaj będzie tam widoczna Twoja konkurencja, czyli inne firmy z Nowego Sącza, a nie nowo założona wizytówka. Skuteczne pozycjonowanie profilu wymaga takich działań jak:
- Regularne pozyskiwanie opinii - długich i zawierających najważniejsze dla marki słowa kluczowe.
- Optymalizacja nazwy firmy i jej opisu - może tam się znaleźć ważne słowo kluczowe, ale tylko, jeśli użyjesz go naturalnie, np. Kwiaciarnia Róża czy Skup samochodów Extra-auto.
- Wypełnienie profilu - uzupełnij wszystkie dane, które dotyczą Twojej marki, a w szczególności zadbaj o to, aby były aktualne, np. jeśli chodzi o godziny otwarcia.
- Pozyskiwanie wizytówek NAP - przypominających wpisy katalogowe, zawierających dane kontaktowe do firmy.
- Umieszczenie mapy dojazdowej do siedziby firmy na stronie.
Dzięki wypozycjonowaniu wizytówki, Twoja marka może być widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania nawet trzykrotnie - raz w sponsorowanych, dwa w organicznych.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron WWW w Nowym Sączu?
Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie. Nie mamy stałych cen pozycjonowania stron, gdyż koszt realizacji zależy od wielu czynników. Znaczenie ma konkurencyjność w Twojej branży. Cena za pozycjonowanie sklepu lub strony WWW zależy również od historii Twojej domeny. Zdarza się, że klienci korzystają z adresów, które były wcześniej wykorzystywane do działań niezgodnych z wytycznymi Google. Kolejnym czynnikiem jest stan witryny - niektóre serwisy wymagają niewielkiej optymalizacji SEO, a inne diametralnej przebudowy.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, ile będzie kosztować kampania SEO Twojej witryny, skontaktuj się z nami. Przygotujemy wycenę, dowiesz się, co obejmują działania, jakie dane otrzymasz w ramach raportów. Nie przywiązujemy Cię do siebie wieloletnimi umowami bez możliwości przedterminowego wypowiedzenia. Przekonamy Cię do dalszej współpracy wciąż postępującymi efektami naszej kampanii.
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
- https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland
- https://techjury.net/blog/google-my-business-statistics/