Pozycjonowanie małopolskie
Małopolskie jest czwartym pod względem liczby mieszkańców województwem w Polsce. Żyje tam blisko 3,5 mln osób, z których wiele może się interesować Twoją ofertą. Największym miastem w małopolskim jest dynamicznie rozwijający się Kraków. Inne duże miejscowości to Tarnów czy Nowy Sącz. Jak dotrzeć do odbiorców oferty w tak dużym województwie? Wybór tradycyjnej reklamy zewnętrznej może być bardzo kosztowny i przynieść niski zwrot z inwestycji. Dużo lepszy efekt dla Twojego biznesu przyniesie pozycjonowanie strony firmowej. Dzięki temu pozyskasz nie tylko ruch na stronie, ale przede wszystkim klientów.
Pozycjonowanie małopolskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Inwestujesz w reklamę? W sieci możesz z łatwością mierzyć skuteczność poszczególnych kanałów dotarcia do klienta. Dzięki temu jesteś w stanie szybko ocenić, czy dany rodzaj działań marketingowych przynosi zwrot z inwestycji.
Największą zaletą pozycjonowania jest właśnie skuteczność. Prowadząc kampanię SEO, dążymy do tego, aby Twoja witryna zajmowała wysokie pozycje w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy są zainteresowani tym, co oferujesz.
Dlaczego pozycjonujemy w Google? Gdyż z tej wyszukiwarki korzysta ponad 95% internautów w Polsce. To oznacza, że do grona użytkowników Google należy ok. 28 mln Polaków.
Tradycyjna forma reklamy np. w formie billboardu pozwala dotrzeć do osób, które znajdują się w danym miejscu. Problemem jest jednak ślepota banerowa - codziennie widzimy tyle reklam, że zaczynamy je ignorować. Tymczasem poprzez Google możesz dotrzeć do odbiorców, którzy aktualnie szukają tego, co oferujesz.
Jeśli kierowcy zepsuje się auto i znajduje się na terenie województwa małopolskiego, w pierwszym kroku może wyszukać w Google frazę holowanie aut 24h małopolskie lub podobną. W przypadku gdy wśród wyświetlonych stron nie znajdzie Twojej, prawdopodobnie ktoś inny zdobędzie klienta.
W ramach pozycjonowania dążymy nie tylko do zdobycia pozycji w TOP 10 wyników wyszukiwania, ale jak najwyższych w rankingu. Zerknij na poniższą grafikę. Witryna, która znajduje się na pozycji pierwszej jest klikana przez ok. 30% wysyłających dane zapytanie. W przypadku miejsca 10. to już tylko 3%. Jako agencja SEO dążymy do jak najwyższych pozycji, aby zmaksymalizować ruch z Google.
Pozycjonowanie stron i sklepów – województwo małopolskie
Nasza oferta obejmuje kampanie SEO witryn firmowych, jak i sklepów WWW. W obu przypadkach odwiedziny z wyszukiwarki Google są cennym i skutecznym źródłem odwiedzin. Analizy pokazują, że ponad 50% ruchu w witrynach pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania. Jeśli nie zdecydujesz się na pozycjonowanie, użytkownicy Google nie trafią do Twojego serwisu - dotrą wyłącznie do witryn, które zajmują wysokie pozycje. Nie dopuść do tego - zdecyduj się na pozycjonowanie stron i zdobądź nowych klientów.
Nie musisz długo czekać na wyniki kampanii. W naszym działaniach istotne miejsce zajmuje analiza słów kluczowych i wybór takich fraz, które po wypozycjonowaniu mogą Ci zapewniać zapytania i zamówienia. Chodzi tutaj o frazy long tail, czy składające się z co najmniej 3 słów. Są one mniej konkurencyjne niż zapytania ogólne, lepiej opisują intencje internauty, a poza tym - szybciej możemy je wypozycjonować. Ich wadą jest niewielka liczba wyszukiwań, ale kampania może objąć setki czy nawet tysiące takich fraz. Doskonale zapytania te opisuje poniższa grafika.
Uwaga! konwersja w przypadku takich zapytań jest około 2,5 razy wyższa niż w ramach fraz ogólnych? (1)
Możemy szybko zwiększyć widoczność Twojej witryny na wiele zapytań. Z roku na rok internauci coraz lepiej opisują, czego szukają - używają do tego większej liczby słów. Wypozycjonowanie na takie frazy daje dużą szansę na pozyskiwanie klientów. W małopolskim z pewnością znajdziesz wielu zainteresowanych Twoją ofertą. Umożliw im odnalezienie Twojej oferty. Zleć skuteczne pozycjonowanie i obserwuj, jak rozwija się widoczność strony w Google.
Sprawdź możliwości pozycjonowania: małopolskie
Kiedy się z nami skontaktujesz, przeanalizujemy Twoją branżę i konkurencję. Sprawdzimy, czy odbiorcy oferty w ogóle docierają do niej przez Google. W zdecydowanej większości przypadków możesz pozyskiwać ruch z wyszukiwarki.
W kolejnym kroku przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO. Oceniamy stan Twojej witryny, jej słabe i mocne strony z punktu widzenia optymalizacji pod oczekiwania Google. Analizujemy również konkurencję. Na tej podstawie ustalamy, jak wiele pracy i jakiej inwestycji będzie wymagać SEO witryny.
Pozycjonowanie otwiera wiele możliwości. Dzięki kampanii SEO możesz rozwinąć Twój biznes. Oto jakie korzyści przynoszą takie działania:
- większa rozpoznawalność marki - internauci dowiedzą się o istnieniu firmy; po kolejnym zobaczeniu witryny w wynikach wyszukiwania i jej odwiedzeniu rośnie szansa, że ją zapamiętają; dzięki temu mogą nawet przypadkiem trafić gdzieś w małopolskim na Twój szyld i sprawdzić stacjonarnie ofertę;
- dajesz odbiorcom szansę dotarcia do Twojej firmy - średnio 68% doświadczeń online rozpoczyna się od wyszukiwarki (2); możliwe że dopiero po tym kroku internauta weźmie pod uwagę odwiedzenie stacjonarnego oddziału firmy;
- zdobywasz skutecznie konwertujący ruch w serwisie - to odwiedziny, które przekładają się nie tylko na zwiększenie liczby unikatowych użytkowników na stronie, ale działania, które prowadzą do zapytań od zainteresowanych ofertą i zamówień w sklepie WWW;
- Twoja strona będzie zoptymalizowana nie tylko pod oczekiwania algorytmu Google, ale również klientów; pod wieloma względami te wymagania są spójne;
- zbudujesz zaufanie do marki - dla wielu odbiorców fakt, że witryna zajmuje wysoką pozycję na dane zapytania jest jednoznaczne z tym, że warto zapoznać się z tą ofertą.
To nie wszystkie korzyści, które przynosi skuteczna kampania SEO. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej. Sprawdzimy Twoją witrynę, przeanalizujemy ją i pokażemy Ci, co Twój biznes możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu.
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne – województwo małopolskie
Dla wielu biznesów ruch z Google jest kluczowym sposobem pozyskiwania klientów. Jeśli prowadzisz działalność, a ofertę kierujesz do mieszkańców województwa małopolskiego, wykorzystaj do tego pozycjonowanie. Masz dwie możliwości zaistnienia w organicznych wynikach wyszukiwania.
Po pierwsze w top 10 Google może się znaleźć strona Twojej firmy. Żeby było to możliwe:
- zadbaj o optymalizację techniczną serwisu - wyeliminuj błędy związane z indeksowaniem, dodaj certyfikat SSL, dopracuj linkowanie wewnętrzne, zoptymalizuj pliki graficzne, dodaj wartościowy content, a usuń taki, który nie niesie wartości dla użytkownika; sprawdź poprawność linków kanonicznych, responsywność strony, popraw wyniki wskaźników Core Web Vitals; to tylko wybrane czynniki, które mają znaczenie;
- rozwijaj content - dodawaj na stronę wartościowe treści, które angażują użytkowników; nie stawiaj na jak największą liczbę tekstów, tylko na ich wartość dla odbiorców;
- link building - pozyskuj odnośniki prowadzące do serwisu, najlepiej pochodzące z witryn powiązanych tematycznie oraz lokalnych - ze stron związanych z województwem małopolskim i znajdującymi się w nim miastami;
- twórz landing page dotyczące danych usług czy produktów odrębnie dla poszczególnych miast czy powiatów w małopolskim.
Drugą szansą na pojawienie się Twojej oferty w lokalnych wynikach organicznych jest Profil Firmy w Google. Zwróć uwagę, że jeśli wyślesz zapytanie lokalne, to w SEPR-ach (ang. Search Engine Results Page) najpewniej wyświetli się taki trzypak jak na poniższej grafice.
Żeby Twoja oferta znalazła się wśród wyświetlonych propozycji, załóż bezpłatny Profil Firmy w Google. Po jego weryfikacji możesz przejść do działań optymalizacyjnych. Wypełnij wizytówkę danymi - uzupełnij wszystkie, które odnoszą się do Twojej działalności. Obowiązkowo podaj godziny otwarcia biura, zaproponuj różne możliwości kontaktu - telefoniczny, poprzez wiadomości, podaj adres strony WWW. Wybierz odpowiednią kategorię dla działalności - na podstawie konkurencji, która zajmuje wysokie pozycje na interesujące Cię zapytanie. Zachęcaj do wystawiania opinii o firmie - najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie i zawierają najważniejsze dla Twojego biznesu słowa kluczowe. Pozyskuj wizytówki NAP - przypominają wpisy w katalogach stron. Wszędzie używaj tych samych danych. Na Twojej stronie np. w zakładce kontakt dodaj mapę, na której znajduje się trasa do siedziby firmy.
Uwaga! Aż 97% użytkowników dowiaduje się o lokalnych firmach online, a większość z nich za pośrednictwem Profilu Firmy w Google (3).
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Twoim mieście?
Lokalne pozycjonowanie stron wymaga indywidualnej wyceny. Nie mamy odgórnego cennika, gdyż koszt zależy od wielu czynników. Opłata za pozycjonowanie stron w małopolskim wynika z tego:
- jaka jest konkurencja w Twojej branży - pod tym względem występują diametralne różnice, również lokalnie;
- jaka jest historia Twojej domeny - możliwe, że była wykorzystywana w przeszłości do działań zgodnych z wytycznymi Google; jesteśmy w stanie poradzić sobie nawet z trudnymi przypadkami, ale wówczas koszt pozycjonowania może być wyższy;
- jaki jest stan Twojej strony - sklep internetowy czy strona firmowa mogą wymagać diametralnej przebudowy, ale z drugiej strony trafiamy również na takie, w których musimy dokonać niewielkich korekt; zakres prac do realizacji wpływa na ich koszt.
Nasza agencja SEO nie pobiera żadnych opłat za wycenę pozycjonowania. Skontaktuj się z nami, podaj adres Twojej strony, a wtedy przeanalizujemy witrynę. Dowiesz się, ile będzie kosztować usługa, co obejmuje cena i ile zyskasz, jeśli rozpoczniesz z nami współpracę.
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
- https://profitworks.ca/blog/488-conversions-of-longtail-keywords-are-2-5x-higher-than-head-keywords
- https://www.imforza.com/blog/8-seo-stats-that-are-hard-to-ignore/
- https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/