Pozycjonowanie Małopolskie

Pozycjonowanie małopolskie

Małopolskie jest czwartym pod względem liczby mieszkańców województwem w Polsce. Żyje tam blisko 3,5 mln osób, z których wiele może się interesować Twoją ofertą. Największym miastem w małopolskim jest dynamicznie rozwijający się Kraków. Inne duże miejscowości to Tarnów czy Nowy Sącz. Jak dotrzeć do odbiorców oferty w tak dużym województwie? Wybór tradycyjnej reklamy zewnętrznej może być bardzo kosztowny i przynieść niski zwrot z inwestycji. Dużo lepszy efekt dla Twojego biznesu przyniesie pozycjonowanie strony firmowej. Dzięki temu pozyskasz nie tylko ruch na stronie, ale przede wszystkim klientów.



Pozycjonowanie małopolskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Inwestujesz w reklamę? W sieci możesz z łatwością mierzyć skuteczność poszczególnych kanałów dotarcia do klienta. Dzięki temu jesteś w stanie szybko ocenić, czy dany rodzaj działań marketingowych przynosi zwrot z inwestycji.

Największą zaletą pozycjonowania jest właśnie skuteczność. Prowadząc kampanię SEO, dążymy do tego, aby Twoja witryna zajmowała wysokie pozycje w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy są zainteresowani tym, co oferujesz. 

Dlaczego pozycjonujemy w Google? Gdyż z tej wyszukiwarki korzysta ponad 95% internautów w Polsce. To oznacza, że do grona użytkowników Google należy ok. 28 mln Polaków.

Pozycjonowanie Stron małopolskie
Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland

Tradycyjna forma reklamy np. w formie billboardu pozwala dotrzeć do osób, które znajdują się w danym miejscu. Problemem jest jednak ślepota banerowa - codziennie widzimy tyle reklam, że zaczynamy je ignorować. Tymczasem poprzez Google możesz dotrzeć do odbiorców, którzy aktualnie szukają tego, co oferujesz.

Jeśli kierowcy zepsuje się auto i znajduje się na terenie województwa małopolskiego, w pierwszym kroku może wyszukać w Google frazę holowanie aut 24h małopolskie lub podobną. W przypadku gdy wśród wyświetlonych stron nie znajdzie Twojej, prawdopodobnie ktoś inny zdobędzie klienta. 

W ramach pozycjonowania dążymy nie tylko do zdobycia pozycji w TOP 10 wyników wyszukiwania, ale jak najwyższych w rankingu. Zerknij na poniższą grafikę. Witryna, która znajduje się na pozycji pierwszej jest klikana przez ok. 30% wysyłających dane zapytanie. W przypadku miejsca 10. to już tylko 3%. Jako agencja SEO dążymy do jak najwyższych pozycji, aby zmaksymalizować ruch z Google.

Pozycjonowanie Stron małopolskie
Źródło: https://backlinko.com/hub/seo/visibility



Pozycjonowanie stron i sklepów – województwo małopolskie

Nasza oferta obejmuje kampanie SEO witryn firmowych, jak i sklepów WWW. W obu przypadkach odwiedziny z wyszukiwarki Google są cennym i skutecznym źródłem odwiedzin. Analizy pokazują, że ponad 50% ruchu w witrynach pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania. Jeśli nie zdecydujesz się na pozycjonowanie, użytkownicy Google nie trafią do Twojego serwisu - dotrą wyłącznie do witryn, które zajmują wysokie pozycje. Nie dopuść do tego - zdecyduj się na pozycjonowanie stron i zdobądź nowych klientów.

Pozycjonowanie Stron małopolskie
Źródło: https://www.lairedigital.com/blog/6-types-traffic-sources-for-websites

Nie musisz długo czekać na wyniki kampanii. W naszym działaniach istotne miejsce zajmuje analiza słów kluczowych i wybór takich fraz, które po wypozycjonowaniu mogą Ci zapewniać zapytania i zamówienia. Chodzi tutaj o frazy long tail, czy składające się z co najmniej 3 słów. Są one mniej konkurencyjne niż zapytania ogólne, lepiej opisują intencje internauty, a poza tym - szybciej możemy je wypozycjonować. Ich wadą jest niewielka liczba wyszukiwań, ale kampania może objąć setki czy nawet tysiące takich fraz. Doskonale zapytania te opisuje poniższa grafika.

Uwaga! konwersja w przypadku takich zapytań jest około 2,5 razy wyższa niż w ramach fraz ogólnych? (1)

Pozycjonowanie Stron małopolskie
Źródło: https://profitworks.ca/blog/488-conversions-of-longtail-keywords-are-2-5x-higher-than-head-keywords

Możemy szybko zwiększyć widoczność Twojej witryny na wiele zapytań. Z roku na rok internauci coraz lepiej opisują, czego szukają - używają do tego większej liczby słów. Wypozycjonowanie na takie frazy daje dużą szansę na pozyskiwanie klientów. W małopolskim z pewnością znajdziesz wielu zainteresowanych Twoją ofertą. Umożliw im odnalezienie Twojej oferty. Zleć skuteczne pozycjonowanie i obserwuj, jak rozwija się widoczność strony w Google.



Sprawdź możliwości pozycjonowania: małopolskie

Kiedy się z nami skontaktujesz, przeanalizujemy Twoją branżę i konkurencję. Sprawdzimy, czy odbiorcy oferty w ogóle docierają do niej przez Google. W zdecydowanej większości przypadków możesz pozyskiwać ruch z wyszukiwarki. 

W kolejnym kroku przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO. Oceniamy stan Twojej witryny, jej słabe i mocne strony z punktu widzenia optymalizacji  pod oczekiwania Google. Analizujemy również konkurencję. Na tej podstawie ustalamy, jak wiele pracy i jakiej inwestycji będzie wymagać SEO witryny. 

Pozycjonowanie otwiera wiele możliwości. Dzięki kampanii SEO możesz rozwinąć Twój biznes. Oto jakie korzyści przynoszą takie działania:

To nie wszystkie korzyści, które przynosi skuteczna kampania SEO. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej. Sprawdzimy Twoją witrynę, przeanalizujemy ją i pokażemy Ci, co Twój biznes możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu.



Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne – województwo małopolskie

Dla wielu biznesów ruch z Google jest kluczowym sposobem pozyskiwania klientów. Jeśli prowadzisz działalność, a ofertę kierujesz do mieszkańców województwa małopolskiego, wykorzystaj do tego pozycjonowanie. Masz dwie możliwości zaistnienia w organicznych wynikach wyszukiwania. 

Po pierwsze w top 10 Google może się znaleźć strona Twojej firmy. Żeby było to możliwe:

Drugą szansą na pojawienie się Twojej oferty w lokalnych wynikach organicznych jest Profil Firmy w Google. Zwróć uwagę, że jeśli wyślesz zapytanie lokalne, to w SEPR-ach (ang. Search Engine Results Page) najpewniej wyświetli się taki trzypak jak na poniższej grafice.

Pozycjonowanie Stron małopolskie


Żeby Twoja oferta znalazła się wśród wyświetlonych propozycji, załóż bezpłatny Profil Firmy w Google. Po jego weryfikacji możesz przejść do działań optymalizacyjnych. Wypełnij wizytówkę danymi - uzupełnij wszystkie, które odnoszą się do Twojej działalności. Obowiązkowo podaj godziny otwarcia biura, zaproponuj różne możliwości kontaktu - telefoniczny, poprzez wiadomości, podaj adres strony WWW. Wybierz odpowiednią kategorię dla działalności - na podstawie konkurencji, która zajmuje wysokie pozycje na interesujące Cię zapytanie. Zachęcaj do wystawiania opinii o firmie - najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie i zawierają najważniejsze dla Twojego biznesu słowa kluczowe. Pozyskuj wizytówki NAP - przypominają wpisy w katalogach stron. Wszędzie używaj tych samych danych. Na Twojej stronie np. w zakładce kontakt dodaj mapę, na której znajduje się trasa do siedziby firmy. 

Uwaga! Aż 97% użytkowników dowiaduje się o lokalnych firmach online, a większość z nich za pośrednictwem Profilu Firmy w Google (3).



Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Twoim mieście?

Lokalne pozycjonowanie stron wymaga indywidualnej wyceny. Nie mamy odgórnego cennika, gdyż koszt zależy od wielu czynników. Opłata za pozycjonowanie stron w małopolskim wynika z tego:



Nasza agencja SEO nie pobiera żadnych opłat za wycenę pozycjonowania. Skontaktuj się z nami, podaj adres Twojej strony, a wtedy przeanalizujemy witrynę. Dowiesz się, ile będzie kosztować usługa, co obejmuje cena i ile zyskasz, jeśli rozpoczniesz z nami współpracę. 

Gdzie jeszcze działamy?

Źródła:

  1. https://profitworks.ca/blog/488-conversions-of-longtail-keywords-are-2-5x-higher-than-head-keywords
  2. https://www.imforza.com/blog/8-seo-stats-that-are-hard-to-ignore/
  3. https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/
Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania


    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z meblami dla dzieci. Pełna satysfakcja klienta w zakresie prowadzenia pozycjonowania strony internetowej miniform.pl
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads strony firmy z branży medycznej. Pełna satysfakcja klienta w zakresie pozycjonowania strony internetowej firmy
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Budowa strony, pozycjonowanie i kampania Google Ads dla firmy z branży weterynaryjnej. Kompleksowa opieka od podstaw nad zbudowaniem widoczności przychodni w Internecie: postawienie strony z certyfikatem SSL, kampania Google Ads, pozycjonowanie

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2024 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn