Pozycjonowanie stron - województwo lubuskie
W województwie lubuskim mieszka około 1 mln osób i działa niemal 130 tys. firm. Wiodącymi branżami w regionie są motoryzacja i turystyka, ale nie brakuje także firm z sektora przemysłowego. Chcesz dotrzeć z ofertą do mieszkańców tego województwa? Mamy dla Ciebie bardzo skuteczną formę reklamy. Przekonaj się, ile możesz zyskać, jeśli postawisz na pozycjonowanie strony.
Pozycjonowanie lubuskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli inwestujesz w reklamę, to z pewnością zależy Ci na jak najlepszych efektach. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych przynosi znakomite wyniki. W ramach kampanii prowadzimy działania, których celem jest doprowadzenie Twojej strony internetowej na wysokie pozycje w Google. Jeśli oferujesz fotowoltaikę, możemy pozycjonować witrynę na takie frazy jak:
- fotowoltaika lubuskie,
- montaż fotowoltaiki lubuskie,
- instalacje fotowoltaiczne lubuskie.
To tylko przykładowe słowa kluczowe. Naszym głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na frazy, które mogą Ci przynieść klientów.
Skuteczność takich działań wynika z tego, że zainteresowany trafił na Twoją stronę intencjonalnie. Nie będą to przypadkowe odwiedziny ani wynikające z nachalnej reklamy. Ktoś znajdzie Twoją ofertę, bo szuka tego, co proponujesz. Dlatego też pozycjonowanie stron internetowych w Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim i innych miastach w województwie lubuskim, jest tak skuteczne. Dobierając frazy do kampanii, stawiamy na takie, które charakteryzują się wysokim współczynnikiem konwersji. Z tego powodu duży odsetek odwiedzin kończy się nie tylko wizytą, ale również wysłaniem zapytania, telefonem czy zamówieniem.
Z jakiego powodu pozycjonujemy akurat w Google? Gdyż to wyszukiwarka, która ma w Polsce ponad 90% udziału w rynku. Prezentuje to poniższy wykres. Jak widzisz, Google wręcz miażdży konkurencję. Dla wielu internautów ta marka jest wręcz synonimem wyszukiwarki.
Poza tym google.com jest zdecydowanie najpopularniejszą stroną w Polsce. W listopadzie 2024 roku odwiedziło ją ponad 27 mln użytkowników, czyli ponad 90% internautów w naszym kraju.
Pozycjonowanie stron Zielona Góra - sklepy i firmy w województwie lubuskim
Chcesz pozyskać nowych klientów? Nie rezygnuj z możliwości, jakie daje Ci Internet. Mając wyłącznie lokalny punkt, docierasz wyłącznie do mieszkańców z niewielkiego obszaru terytorialnego. Dzięki zapewnieniu dostępu do oferty przez stronę WWW mogą z niej korzystać mieszkańcy całego województwa lubuskiego oraz pozostałych części kraju. To zdecydowanie zwiększa szanse na poprawę wyników finansowych Twojej firmy.
Liczba sklepów internetowych regularnie rośnie. Z danych firmy Dun & Bradstreet Poland wynika, że w pierwszym półroczu 2024 roku przybyło ich ponad 3 tys. Do końca roku miało ich być łącznie ponad 70 tys. Jeśli masz sklep stacjonarny, koniecznie daj możliwość składania zamówień online. Możesz zaoferować nawet robienie zakupów spożywczych z dostawą do domu i z pewnością znajdziesz wielu zainteresowanych ofertą. Aby jednak mieszkańcy Zielonej Góry i innych miast w lubuskim wiedzieli, że mają taką możliwość, musisz ich o tym poinformować. Wykorzystaj do tego pozycjonowanie! Jako agencja SEO możemy wypozycjonować Twój sklep na frazy związane z Twoją ofertą i zakupami online.
Wyniki naturalne Google są jednym ze źródeł największej liczby odwiedzin w sklepach WWW. Poniżej możesz znaleźć rezultaty badań, które to potwierdzają. Pierwszą pozycję zajęły odwiedziny bezpośrednie (direct), natomiast drugą -- organiczne wyniki wyszukiwania.
Zapewnij odbiorom możliwość kupowania online i koniecznie postaw na pozycjonowanie. To sposób na zwiększenie ruchu, który będzie przekładał się na sprzedaż.
Sprawdź możliwości pozycjonowania: lubuskie
Zanim przygotujemy dla Ciebie ofertę, sprawdzimy, czy w przypadku Twojej branży pozycjonowanie w wyszukiwarce Google ma sens. Jednak w zdecydowanej większości przypadków to zdecydowanie strzał w dziesiątkę. W sieci kupujemy już prawie wszystko, a jeśli nie zamawiamy online, to przynajmniej szukamy odpowiednich produktów lub usług. Z raportu E-commerce w Polsce 2024 wynika, że z około 30 mln internautów, aż 78% kiedykolwiek dokonało zakupów w sieci.
Poza tym, pozycjonowanie stron WWW osiąga wysoki współczynnik konwersji w wielu branżach -- wyższy niż inne działania marketingowe. Wyniki ogólne prezentuje poniższa grafika.
W branży B2B SEO osiąga zdecydowanie najwyższy wskaźnik konwersji, a B2C -- jeden z najwyższych. A co, jeśli interesuje Cię działalność w określonej branży w lubuskim? Mamy dla Ciebie również wyniki badań z takim podziałem. Zwróć uwagę poniżej - najwyższy współczynnik konwersji osiągnęło SEO. W pokazanych branżach w pięciu przypadkach wynik był najlepszy, a w dwóch SEO zajmowało drugą pozycję. To tylko część wszystkich analizowanych branż, ale po uwzględnieniu wszystkich wyniki były takie same. I tutaj SEO okazało się zdecydowanym liderem.
Ważne miejsce w naszych działaniach zajmuje odpowiedni wybór fraz, na które pozycjonowana będzie Twoja witryna. Istotną rolę w naszych kampaniach odgrywają słowa kluczowe long tail. To frazy, które składają się z co najmniej 3 słów. Ich pozycjonowanie ma wiele zalet, takich jak:
- Są mniej konkurencyjne, więc jesteśmy w stanie szybko je wypozycjonować. Nie będziesz długo czekać na moment, w którym inwestycja w SEO zacznie się zwracać.
- Osiągają wysoką konwersję -- około 2,5 raza większą niż w przypadku zapytań ogólnych. Wynika to głównie z tego, że za pomocą takich fraz internauta dokładnie opisuje oczekiwania. Dlatego też Google może lepiej dopasować wyniki.
- Możliwe jest pozycjonowanie na tysiące takich fraz -- dzięki temu, mimo ich niewielkiej popularności, możesz osiągnąć wysoki ruch w sklepie czy na firmowej stronie WWW.
Bardzo konkretnie opisuje i podsumowuje takie frazy poniższa grafika:
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne -- województwo lubuskie
Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu Twoja firma z lubuskiego może być widoczna nawet na trzech pozycjach w wynikach wyszukiwania. Pierwszą okazję daje Ci do tego Google Ads, czyli system reklamowy, w ramach którego odpłatnie możesz promować markę w wynikach wyszukiwania. Zapłacisz za każde kliknięcie reklamy albo połączenie telefoniczne. Dzięki temu Twoja marka może być widoczna na górze wyników wyszukiwania już w dniu rozpoczęcia kampanii.
A jak prezentują się działania z zakresu SEO? Do osiągnięcia wysokich pozycji potrzebne są:
- Optymalizacja techniczna, czyli wprowadzenie zmian na stronie pod kątem wymagań algorytmu Google. Ten krok obejmuje takie modyfikacje jak: wyeliminowanie błędów 404, poprawienie przekierowań, dodanie mapy strony, zmiany w linkowaniu wewnętrznym, wdrożenie certyfikatu SSL (szyfrowanego połączenia) i wiele innych działań. Wszystko zależy od stanu Twojej strony.
- Content marketing -- czyli tworzenie wartościowych treści, które są nasycone w naturalny sposób frazami kluczowymi związanymi z Twoją lokalizacją. Wiele razy może pojawić się nazwa województwa lubuskiego, ale również nazwy miast. Możemy dla nich przygotowywać odrębne landing page. I wtedy jednocześnie zrealizujemy pozycjonowanie stron w Zielonej Górze i innych miastach.
- Link building, czyli pozyskiwanie linków. Nasze usługi SEO obejmują zdobywanie odnośników na stronach związanych z województwem lubuskim, ale nie tylko.
To jeszcze nie koniec możliwości. Trzecią szansę zaistnienia w wynikach wyszukiwania daje Ci Profil Firmy w Google i widoczność Twojej strony w trzypaku z Google Maps:
Aby taka wizytówka zajmowała wysokie pozycje, musisz podjąć określone działania. Najpierw załóż bezpłatny Profil Firmy w Google, a następnie przejdź do jego optymalizacji. Aby zwiększyć szanse na wysokie pozycje:
- Umieść naturalnie najważniejsze słowo kluczowe w nazwie firmy i jej opisie.
- Dodaj godziny otwarcia i koniecznie je aktualizuj, jeśli się zmieniają.
- Dodaj produkty i usługi.
- Regularnie umieszczaj zdjęcia i wpisy w profilu, np. informacje o promocjach.
- Pozyskuj wizytówki NAP, czyli wpisy w katalogach firmowych, który zawierają dane adresowe i kontaktowe.
- Zachęcaj klientów do wystawiania opinii w profilu.
- Umieść na stronie firmowej mapę Google z wyznaczonym adresem siedziby.
Dzięki temu Twoja oferta może znaleźć się w trzypaku wyników z Google Maps.
Pozycjonowanie Zielona Góra -- ile to kosztuje?
Wiesz już, że pozycjonowanie jest dla Ciebie i chcesz skorzystać z naszych usług? Zastanawiasz się, ile to będzie kosztować? Nie mamy uniwersalnej ceny, a każdy projekt wyceniamy indywidualnie, gdyż koszt realizacji zależy od wielu czynników. Znaczenie ma historia Twojej domeny. Jeśli strona była pozycjonowana poprzez masowe pozyskiwanie niskiej jakości linków albo wykorzystywana jako zaplecze SEO, to jej pozycjonowanie będzie trudniejsze. Znaczenie ma również stan techniczny serwisu. Witryna może wymagać drobnych korekt, a równie dobrze -- diametralnej przebudowy. Istotna jest także branża. W lubuskim są zarówno takie, w których pozycjonuje się mało firm, jak i takie, gdzie konkurencja jest bardzo duża.
Skontaktuj się z nami, a przeprowadzimy wstępny audyt SEO i ustalimy, ile będzie kosztować pozycjonowanie strony Twojej firmy z lubuskiego. Nie narzucamy wieloletnich umów bez możliwości wypowiedzenia. Zapewniamy Ci bezpieczne dla Twojego biznesu warunki współpracy, a do jej kontynuacji przekonamy Cię jakością działań i zaangażowaniem.
Gdzie jeszcze działamy?
- Pozycjonowanie stron Gorzów Wielkopolski
- Pozycjonowanie stron Nowa Sól
- Pozycjonowanie stron Zielona Góra
- Pozycjonowanie Warszawa
Źródła:
1. https://profitworks.ca/blog/488-conversions-of-longtail-keywords-are-2-5x-higher-than-head-keywords