Skuteczne pozycjonowanie stron – Konin
Dzięki pewnym działaniom Twoja firma przyniesie duże dochody. Skuteczne pozycjonowanie stron w Koninie – to odmiana lokalnej optymalizacji, która skupia się na wybranych frazach, związanych właśnie z tym miastem. Nasza agencja SEO pomoże Ci w osiągnięciu założonych celów.
Pozycjonowanie Konin – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Czy mały i średni biznes w stosunku niewielkim mieście jakim jest Konin (niespełna 70 tysięcy mieszkańców) potrzebuje marketingu i lepszej widoczności w sieci? Odpowiedź na to pytanie jest dość prosta. Jeśli zależy Ci, aby Twoja firma była rozpoznawalna w mieście, ale również szerzej – w powiecie a nawet całym województwie, to tak. Wyższa pozycja w wyszukiwarkach, poprzez pozycjonowanie stron na poziomie lokalnym, to również budowa silnej marki.
Niezależnie od tego w jakiej branży działasz. Co zresztą poniżej Ci pokażemy. Dodatkową, a myślimy że nawet ogromną zaletą zatrudnienia naszej agencji SEO, jest to, iż cały proces pozycjonowania lokalnego zostanie zrobiony przy Twoim minimalnym udziale. Nie musisz rozumieć poszczególnych etapów, które przeprowadzimy. Pozycjonowanie stron www to bowiem cały proces. Oczywiście, jeśli będziesz chciał go poznać – nie ma problemu. Dowiesz się od Nas na jego temat wszystkiego.
Pozycjonowanie stron Konin - postaw na widoczność, która popłaca
Pytanie – co to właściwie oznacza? Widoczność strony www, która popłaca. Nie będziemy Cię tu straszyli, nieco już wyświechtanym stwierdzeniem, konkurencja nie śpi. Po pierwsze, bo to oczywiste, że dbają o swój biznes. Z drugiej strony, może się też okazać, że jesteś jednym z pionierów pozycjonowania lokalnego w Koninie. Już tylko ta sytuacja oznacza ogromne korzyści.
Załóżmy, że jesteś właścicielem kwiaciarni. Niewielkiej, ale z aspiracjami. Dodatkowo postanowiłeś rozbudować swój biznes. Chcesz zainwestować w sklep internetowy. Oczywiście z odpowiednią optymalizacją pod kątem widoczności w wyszukiwarkach.
Oba działania możemy dla Ciebie wykonywać w jednym czasie. Natomiast pozycjonowanie stron przebiega inaczej niż przy sklepie internetowym. Najbardziej istotną różnicą jest to, że w tym drugim przypadku, potrzebne więcej działań i czasu. I oczywiście inny jest też koszt. Ale o cenie porozmawiamy nieco później. Ale nawet regionalne pozycjonowanie niewielkiej strony może być dla agencji wyzwaniem. Na przykład jeśli branża jest dość specyficzna. My lubimy wyzwania.
Widoczność strony Twojej kwiaciarni w Koninie i sklepu internetowego w wyszukiwaniach Google oznacza skokowy wzrost zarobków. Większą rozpoznawalność i nowych klientów. Dlatego właśnie lokalne pozycjonowanie przyda się Twojej kwiaciarni. A tak naprawdę każdej firmie. SEO lokalne to szansa na ogromny rozwój biznesu.
Pozycjonowanie lokalne w Koninie – kto na tym skorzysta?
Na tę kwestię można spojrzeć z kilku stron. Po pierwsze – co napisaliśmy wyżej – pozycjonowanie stron to korzyść dla ich właścicieli. Rozpoznawalność firmy i więcej klientów. Warto też wspomnieć o przewadze nad konkurencją. Ty zdecydowałeś się na inwestycję w działania SEO. Oni stwierdzili, że to niepotrzebny wydatek. Efekt? Ruch na stronie wzrósł Ci o 150% (tak, to jak najbardziej realne). A wyszukiwarka Google wyświetla Cię na pierwszym miejscu.
Ale na pozycjonowaniu Twojej strony skorzystają też osoby szukające kwiaciarni. Nie tylko Ci, którzy w tym momencie potrzebują kupić kwiatki. A więc potrzebna jest kwiaciarnia za rogiem. O tym w jaki sposób wyszukiwarka pomaga takim osobom, przeczytasz parę akapitów niżej.
I mamy na myśli nie tylko pojedynczych klientów. Jeśli Twoja kwiaciarnia będzie widoczna w wyszukiwarce, może zgłosić się do Ciebie firmy, które będą chciały zrobić większe zakupy. Na przykład ukwiecenie 50-tki szefowej. Pozycjonując stronę lokalnie, tak naprawdę starasz się przyciągnąć wszystkich klientów. Niezależnie od tego, czy potrzebują jedną różę czy kilkadziesiąt bukietów.
Ostatnią grupą, która skorzysta na tym, że zdecydujesz się na usługi SEO, jesteśmy My:). Agencja SEO zajmująca się całym procesem optymalizacji stron, audytami, poprawkami na www. Po tym jak wpiszesz w wyszukiwarkę frazę „agencja SEO Konin”, my rozgrzewamy swoje laptopy. Natomiast oczywiście najważniejszym beneficjentem ma być Twoja kwiaciarnia.
Pozycjonowanie lokalne stron w Koninie – czym różni się od ogólnego SEO?
W dużym stopniu są one podobne. Natomiast skuteczne pozycjonowanie na poziomie lokalnym wymaga pewnych dodatkowych działań. I teraz możesz ponownie użyć wyszukiwarki, tym razem wpisując słowa kluczowe „pozycjonowanie stron internetowych Konin”. W wynikach znajdziesz teksty w których te działania bywają wspominane.
Natomiast – nasza agencja nie udaje, że jest to wiedza tajemna. Dlatego już spieszymy z informacjami, czym są te dodatkowe działania. Zaczniemy od elementu wspólnego dla obu form pozycjonowania.
1. Audyt SEO. To pierwszy krok po tym jak zdecydujesz się na współpracę z agencją. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO to:
- sprawdzenie „kondycji” strony (już na tym etapie następuje identyfikacja pierwszych problemów),
- aspekty techniczne (takie jak linki kanoniczne, prędkość ładowania, plik robots),
- badanie parametrów SEO (tutaj to między innymi opisy Meta, linkowanie wewnętrzne, atrybut titlte),
- określenie fraz kluczowych na które należy pozycjonować.
Stop. To etap, który będzie się różnił w kontekście usług SEO w przypadku Twojej kwiaciarni w Koninie. Przede wszystkim w mniejszym stopniu interesują Cię frazy ogólne. Takie jakie chociażby „kwiaciarnia” czy „tania kwiaciarnia”.
Dużo bardziej istotne będą takie słowa kluczowe jak „Kwiaciarnia Konin Chorzen” czy „Kwiaciarnia Konin Aleje 1 Maja”.
2. Wizytówka Google. Przejdźmy do drugiej istotnej różnicy z punktu widzenia pozycjonowania lokalnego. Wizytówka Google to przede wszystkim podstawowe informacje na temat Twojej firmy. To między innymi dokładny adres, telefon, e-mail. To również informacje na temat branży w jakiej działa dana firma.
Dodatkowo w Twoim profilu Google możesz zamieścić zdjęcia kwiaciarni. Nie zapominajmy też o sklepie internetowym na który się zdecydowałeś. Kilka zdań na temat ilości produktów, to również ważna informacja dla potencjalnych klientów.
Taka wizytówka to też wyższa wiarygodność kwiaciarni. Nie tylko w oczach klientów, ale również kontrahentów. Google weryfikuje firmy, które chcą mieć wizytówkę. Nie można zapominać o tym, że na takim profilu pojawiają się opinie klientów. I to one są najsilniejszą bronią, która ma ogromne znaczenie dla pozycjonowania lokalnego.
Z kilku względów. Najbardziej oczywisty jest taki, że sprawdzamy – jako potencjalni klienci – opinie innych osób, które skorzystały z usług danej firmy. Kolejna sprawa. Wpiszmy frazę „kwiaciarnia Konin”. Google prezentuje kwiaciarnie z Konina, kierując się przy tym między innymi recenzjami klientów.
To właśnie te wypunktowane kwestie mają niebagatelny wpływ na skuteczne lokalne pozycjonowanie. Na to w jaki sposób przebiega cały proces. Jak również przygotowania do niego.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Koninie?
Czas na aspekt, który zapewne towarzyszył Ci przy czytaniu całego tekstu. Wszystko fajnie, tylko ile muszę zapłacić za to, aby moja kwiaciarnia zyskała nowych klientów, poprzez zwiększenie widoczności strony i sklepu internetowego.
Celowo podaliśmy tutaj oba przykłady. Musisz mieć świadomość, że pozycjonowanie tego drugiego jest trudniejsze i wymaga więcej czasu. Co za tym idzie – jest droższe. Natomiast w przypadku kosztów pozycjonowania lokalnego strony niewielkiej firmy, spore znaczenie ma miasto. Konin to, jak już zostało wspomniane, nieduża miejscowość. Nie jest tak konkurencyjna jak Poznań, Wrocław czy Gdańsk.
To dobra informacja dla Twojej kwiaciarni. Po prostu proces optymalizacji SEO i pozycjonowania będzie dużo tańszy. Oczywiście warto sprawdzić poszczególne agencje. Każda z nich ma swój cennik (oparty między innymi o doświadczenie w pozycjonowaniu). Natomiast w przybliżeniu miesięczny koszt za pozycjonowanie regionalne w Koninie wynosi między 700 a 1400 zł netto. Mowa tutaj o niewielkiej stronie. Sklep internetowy (z 50-60 produktami) między 3000 a 3500 netto.
Najszybciej jednak dowiesz się, jaka będzie cena za usługi SEO dla Twojej firmy, pisząc do Nas z zapytaniem o koszt. Odpowiemy na nie szybko. Następnie podejmujesz decyzję i rozpoczynamy współpracę.
Na koniec jeszcze jedna kwestia. Wpływ na cenę pozycjonowania lokalnego ma:
- wielkość firmy,
- konkurencja w branży
- stopień rozbudowania strony (również jej dotychczasowa historia),
- jakość treści (tzw. content),
- dotychczasowe linkowanie zewnętrzne.
To te najważniejsze czynniki. I dobra informacja na koniec. Nie musisz się nimi przejmować. To znaczy, taka wiedza jest oczywiście przydatna. Natomiast naszym zadaniem jest przeprowadzanie całego procesu optymalizacji i pozycjonowania lokalnego.