Pozycjonowanie Kielce

Skuteczne pozycjonowanie stron Kielce

Kielce są średniej wielkości miastem zamieszkałym przez ponad 180 tys. osób. Na jego obszarze działa około 20 tys. firm. Dominującymi branżami są tam metalurgia i motoryzacja. Znajduje się tutaj 8 uczelni wyższych, na których kształci się około 20 tys. studentów. Prowadzisz tam firmę albo chcesz skierować ofertę do mieszkańców Kielc? Mamy dla Ciebie działania z zakresu marketingu internetowego, dzięki którym dotrzesz do większości zainteresowanych Twoją ofertą. Sprawdź, co zyskasz poprzez pozycjonowanie stron internetowych w Kielcach.



Pozycjonowanie Kielce – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Z pewnością chcesz optymalnie wykorzystać swój budżet na działania marketingowe i nic w tym dziwnego. Im wyższy zwrot z inwestycji, tym lepiej. Pozycjonowanie stron internetowych należy do takich działań, które osiągają wysokie ROI (Return on Investment). Celem kampanii jest osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google na frazy kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Załóżmy, że zajmujesz się księgowością. Kampania SEO obejmowałaby z pewnością takie frazy jak: biuro rachunkowe Kielce, księgowość Kielce, księgowy Kielce i wiele innych. Jeśli zainteresowany takimi usługami szuka ich w Google i trafi na Twoją markę, masz szansę zdobyć klienta. Gdy jednak znajdzie stronę konkurencji, możesz stracić wartościowego odbiorcę swoich usług.

Skuteczność pozycjonowania SEO wynika z tego, że internauta nie trafia na Twoją stronę internetową po zobaczeniu niechcianej reklamy. Dotarł na nią, bo prawdopodobnie szukał w Google tego, co proponujesz. Oczywiście, możesz postawić na reklamę tradycyjną. Ile jednak musisz zainwestować, aby dotrzeć tym sposobem do chociaż części zainteresowanych ofertą w Kielcach? Jeden baner może kosztować miesięcznie kilkaset złotych, ale równie dobrze kilkukrotnie więcej, jeśli jego lokalizacja jest atrakcyjna. Kolejnym problemem jest skuteczność. Na co dzień mamy do czynienia z tak wieloma reklamami, że przestajemy na nie zwracać uwagę.

Badania, dotyczące liczby reklam oglądanych każdego dnia przez przeciętną osobę, wskazują, że widzimy ich od 4000 do 10 000. Liczba ta obejmuje wszystkie formy – w grę wchodzą zarówno telewizja i radio, jak i media społecznościowe, wyszukiwarki i strony internetowe (1). Efektem tego jest ślepota banerowa – mimo że widzimy mnóstwo reklam, to nie zwracamy w ogóle uwagi na ich zawartość. Dotyczy to zarówno stron WWW, jak i outdooru. Istnienie problemu potwierdzają liczne badania, a wynik jednego z nich znajduje się na poniższej grafice.

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://www.nngroup.com/articles/banner-blindness-original-eyetracking/

Sprawdzono, na co zwracają uwagę internauci, kiedy przeglądają stronę WWW. Kolorem czerwonym zaznaczono miejsca najbardziej obserwowane, żółtym – mniej, a szarym – te, na które w ogóle nie zwracali uwagi. Zielonymi ramkami wskazane są reklamy. Jak widzisz, internauci w ogóle nie patrzyli na ten obszar.

Ten problem nie dotyczy pozycjonowania SEO w Kielcach. Internauta trafia na Twoją markę dlatego, że właśnie szuka tego, co oferujesz, więc nie będzie jej pomijać wzrokiem. Co więcej, w ramach realizowanych działań, dokonamy również optymalizacji technicznej, aby Twoja witryna bardziej rzucała się w oczy niż konkurencja.



SEO Kielce: dlaczego wykonujemy pozycjonowanie w Google?

Tylko czemu właściwie cały czas wspominamy o pozycjonowaniu w Google, skoro wyszukiwarek jest wiele? Wynika to z jej popularności. Google ma w Polsce ponad 90% udziału w rynku. Poza tym 68% doświadczeń online zaczyna się od tej wyszukiwarki (2).

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland

Masz wątpliwości, czy aby na pewno odbiorcy Twoich produktów lub usług szukają ich w Google? Z danych PBI (Polskie Badania Internetu) wynika, że w sierpniu 2024 roku z sieci skorzystało 29,6 mln osób z Polski. Najczęściej odwiedzaną w tym czasie stroną było google.com, która odnotowała 26,8 mln odwiedzin. To oznacza, że z wyszukiwarki skorzystało blisko 90% internautów.

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://pbi.org.pl/badanie-mediapanel/wyniki-badania-mediapanel-za-sierpien-2024/

Być może nie każdy z odbiorców Twojej oferty korzysta z wyszukiwarki Google, ale z pewnością sięga po nią zdecydowana większość z nich. Dlatego nie pomijaj jej w swoich działaniach marketingowych. Wykorzystaj potencjał jaki daje i próbuj dotrzeć do nowych klientów online.



Pozycjonowanie stron Kielce – postaw na widoczność, która popłaca

Prowadzisz sklep stacjonarny w Kielcach i jeszcze nie oferujesz możliwości zakupów online? Nie popełniaj dalej tego błędu. Według raportu "E-commerce w Polsce w 2024 roku" 78% internautów kiedykolwiek zrobiło zakupy online. 75% zamawia w polskich sklepach WWW, a 36% – zagranicznych. Nie ignoruj tych danych. Dla wielu klientów kluczowa jest możliwość znalezienia danej rzeczy w sieci, a następnie jej odbiór w sklepie stacjonarnym. Jeśli tego nie oferujesz, mogą wybrać inną ofertę.

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://gemius.com/pl/news/zakupy-zagraniczne-produkty-uzywane-i-platnosci-blikiem-raport-e-commerce-w-polsce-2024/

Decydując się na SEO, nie tylko zwiększysz ruch na stronie internetowej. Oto, co możesz zyskać, jeśli podejmiesz współpracę z naszą agencją:

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/



Pozycjonowanie stron internetowych Kielce – kto na tym skorzysta?

63,6% konsumentów prawdopodobnie sprawdzi opinie w Google (za pośrednictwem Map Google i wyszukiwarki) przed odwiedzeniem siedziby firmy (4). Aby klient na nią trafił, musi być widoczna w wynikach wyszukiwania. W przeciwnym wypadku internauta, szukając informacji o Twojej marce, może trafić na propozycję zupełnie innej firmy i to ją wybrać. Dlatego dobra widoczność witryny ma tak duże znaczenie. W Kielcach panuje duża konkurencja w prawie każdej branży. Nie dopuść do tego, że klienci będą trafiać do konkurencji.

Na pozycjonowaniu lokalnym w Kielcach korzysta Twój biznes. W ramach realizacji usługi przeprowadzamy optymalizację strony pod oczekiwania algorytmu Google. To nie oznacza, że po zmianach strona będzie spełniać oczekiwania botów, ale już nie zadowoli użytkowników. Wymagania Google i internautów pod wieloma względami są spójne, tak więc nie musisz się obawiać o te kwestie. W jakim zakresie widoczna jest ta spójność?

Wartościowy content

W ramach optymalizacji treści w serwisie nie tylko dbamy o umieszczenie w odpowiednich miejscach słów kluczowych. Analizujemy jakość contentu, łączymy istniejące treści, wydłużamy, uzupełniamy o wartościowe informacje lub podejmujemy inne kroki. Celem nie jest uzyskanie jak najdłuższego artykułu, tylko jak najbardziej wartościowego. Nie będziemy umieszczać na Twojej stronie treści masowo, tylko postawimy na jakość. Google również sugeruje od lat, aby prowadzący witryny nie koncentrowali się na ilości contentu, tylko zapewniali po prostu wartościowe materiały.

Szyfrowane połączenie

Bezpieczeństwo użytkowników powinno być priorytetem dla wszystkich właścicieli stron WWW. Google od lat sugeruje, aby serwisy korzystały z szyfrowanego połączenia tzn. certyfikatu SSL. Dzięki niemu dane wysyłane pomiędzy stroną a użytkownikiem są szyfrowane, tzn. nie mogą być zmienione ani przejęte. Rozwiązanie to stało się standardem w sieci. Korzysta z niego ponad 85% witryn i jest jednym z czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Trudno Ci będzie znaleźć na wysokich pozycjach choćby jedną stronę, która nie korzysta z SSL. Adresy witryn bez szyfrowanego połączenia zaczynają się od http:// zamiast https://. Google oznacza je jako niezabezpieczone. Bezpieczeństwo jest oczywiście również priorytetem dla użytkowników stron.

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://w3techs.com/technologies/details/ce-httpsdefault

Responsywność

Obecnie więcej internautów przegląda strony WWW na urządzeniach przenośnych niż na komputerach. Trudno sobie zatem wyobrazić, aby witryna nie wyświetlała się prawidłowo na różnej wielkości ekranach. Dla użytkownika to priorytet. Jeśli internauta będzie napotykać na błędy, trudno oczekiwać, że pozostanie na stronie, a tym bardziej – złoży jakiekolwiek zamówienie. Google oczekuje, że serwis będzie działać prawidłowo na ekranach różnych urządzeń i jest to jeden z czynników rankingowych.

Pozycjonowanie Stron Kielce
Źródło: https://gs.statcounter.com/platform-market-share/desktop-mobile-tablet

Wewnętrzne linkowanie

Odnośniki prowadzące do poszczególnych podstron w witrynach ułatwiają internautom dotarcie do interesujących ich materiałów. Przykładowo, z poradnika zakupowego użytkownik trafia na podstronę, na której może zamówić dany produkt. Dopracowanie struktury pod tym kątem ma ogromne znaczenie. To także istotne, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki linkom wewnętrznym robot wyszukiwarki łatwiej może docierać do poszczególnych materiałów i nie tracić zasobów na mało istotne adresy URL.



Pozycjonowanie lokalne stron w Kielcach – czym różni się od ogólnego SEO?

Kampania, która obejmuje frazy ogólne, przebiega podobnie jak w przypadku lokalnego SEO, ale też występują pewne niewielkie różnice. Zawsze najpierw przeprowadzamy audyt SEO, aby ustalić, w jakim stanie jest Twoja strona, jak wielu wymaga zmian i co musimy zrobić, aby była lepsza od witryn konkurencji.

Jeśli chodzi o optymalizację techniczną, to działania w każdym przypadku są bardzo podobne, a ilość pracy zależy od stanu serwisu. Zazwyczaj strona lokalna wymaga mniejszej liczby zmian niż duży sklep WWW. Optymalizacja techniczna obejmuje takie kroki jak: usunięcie błędów związanych z indeksowaniem, wdrożenie odpowiednich przekierowań, zmiany w linkowaniu wewnętrznym czy dodanie szyfrowanego połączenia i mapy witryn.

Jeśli chodzi o content, główna różnica polega na tym, że w SEO dla firm z Kielc ważne miejsce zajmuje lokalizacja. W treściach używamy nie tylko nazwy tego miasta, ale również jego poszczególnych części, np. Szydłówek, Zaszosie, Stanisławów, Kozi Lasek czy Pietraszki. Możemy także przygotować odrębne landing page dla okolicznych miejscowości, gmin czy powiatów. Wszystko zależy od tego, czy kierujesz do nich ofertę.

W zakresie link buildingu głównie zmiany polegają na tym, że skupiamy się na serwisach związanych z Kielcami. To witryny informacyjne, katalogi branżowe, fora i inne strony. Jednak nie ograniczamy się wyłącznie do nich, ale bierzemy pod uwagę powiązanie tematyczne.

Lokalne pozycjonowanie strony to nie jedyny sposób dotarcia do klientów przez Google. Kolejną okazję daje Ci Google Ads, czyli reklama, za którą płacisz za każde przekierowanie z wyników wyszukiwania. Jest jeszcze trzecia możliwość, czyli wypozycjonowanie Profilu Firmy w Google. O co chodzi? Jeśli wyszukasz frazę lokalną, to w wynikach zobaczysz taki trzypak rezultatów z Google Maps jak poniżej:

Pozycjonowanie Stron Kielce


Aby jednak Twoja marka mogła zaistnieć w tych wynikach, najpierw musisz założyć wspomniany, bezpłatny Profil Firmy w Google, a następnie go wypozycjonować. Nasza strategia SEO dla firm z Kielc i innych marek lokalnych zawsze obejmuje wizytówkę. W tym przypadku potrzebne są zupełnie inne działania niż dla strony WWW. Aby osiągnąć wysokie pozycje:

Oczywiście, tymi i innymi działaniami w zakresie pozycjonowania możemy zająć się za Ciebie. Lokalne pozycjonowanie dla wielu naszych klientów z Kielc i innych miast okazuje się kluczowym źródłem ruchu. Dlatego nie pomijaj tego kanału. Wykorzystaj wszystkie możliwości. Twoja marka może być widoczna w top 10 Google nawet trzykrotnie.



Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Kielcach?

Nie czekaj, aż Twoja konkurencja wybije się w Google. Ile będzie kosztować pozycjonowanie strony? Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż SEO wymaga indywidualnej wyceny. Wysokość opłaty zależy od:

Jeśli chcesz pozyskać większą liczbę nowych klientów w Kielcach, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy stan Twojego serwisu, przeanalizujemy konkurencję i w ciągu kilku dni dostarczymy naszą ofertę. Nie wymagamy wieloletniej umowy bez okresu wypowiedzenia. Zapewniamy warunki bezpieczne dla Twojego biznes, a do kontynuowania współpracy przekonamy Cię jakością i efektami realizacji.



Źródła:

1. https://goadfuel.com/the-daily-ad-exposure-how-many-ads-does-the-average-person-see-each-day/

2. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf

3. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf

4. https://www.reviewtrackers.com/reports/local-search/

Gdzie jeszcze działamy?

Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania

    Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu dokonania wyceny oraz przedstawienia oferty handlowej. [rozwiń...] Podstawą prawną takiego przetwarzania jest realizacja uzasadnionego interesu realizowanego przez Internetica sp. z o. o. w związku z działaniami podejmowanymi przed zawarciem umowy, której możesz zostać stroną (art. 6 ust. 1 lit. f. w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b. RODO), tj. odpowiedź na kontakt zainicjowany przez wypełnienie i wysłanie formularza. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwia uzyskanie od nas odpowiedzi. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]



    Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]. [rozwiń...]Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym przedstawienia naszej oferty handlowej, wykazania zgodności przetwarzania z prawem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo dostępu do swoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.



    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu miniform.pl – meble dla dzieci. Gwarancja skuteczności i pełnej satysfakcji klienta.
    Dla firmy z branży medycznej przeprowadzono skuteczne działania z zakresu pozycjonowania oraz kampanii promocyjnej, co znacząco zwiększyło widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Klient wyraził pełną satysfakcję z uzyskanych efektów, podkreślając wzrost liczby zapytań od pacjentów.
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Dla firmy z branży weterynaryjnej zrealizowano kompleksowe działania obejmujące budowę nowoczesnej strony internetowej, skuteczne pozycjonowanie oraz kampanię promocyjną. Od podstaw zadbano o widoczność przychodni w Internecie.

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn