Pozycjonowanie stron Kędzierzyn-Koźle
Kędzierzyn-Koźle ma około 50 tys. mieszkańców, wśród których znajdziesz zapewne odbiorców Twojego produktu lub usługi. Możesz próbować do nich dotrzeć za pomocą tradycyjnej reklamy, ale ta bywa droga i nieefektywna. Mamy jednak dla Ciebie skuteczniejszą formę marketingu. Zainwestuj w pozycjonowanie strony WWW i pozyskuj skuteczny ruch z wyszukiwarki Google. Przekonaj się, ile zyskasz.
Pozycjonowanie stron Kędzierzyn Koźle – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Twoja firma może pozyskiwać nowych klientów dzięki wysokim pozycjom w wyszukiwarce Google, zajmowanym na słowa kluczowe, które najlepiej opisują Twój biznes. Czy wiesz, że aż 68% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki(1)? Mieszkaniec Kędzierzyna-Koźla, który szuka, np. usług fryzjerskich, wyszuka w Google frazę np. "salon fryzjerski Kędzierzyn-Koźle". Jeśli na liście wyświetlonych stron nie znajdzie witryny Twojej marki, to prawdopodobnie ktoś inny znajdzie klienta. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych to usługa, dzięki której serwis może zajmować wysokie pozycje.
Duża skuteczność takich działań wynika przede wszystkim z tego, że na witrynę docierają użytkownicy, którzy prawdopodobnie szukają tego, co oferujesz. Wyszukali to w Google, a wyszukiwarka im podpowiedziała, że znajdą to w Twoim serwisie. Czy jednak Twoi klienci na pewno używają Google? Być może nie wszyscy, ale zdecydowana większość, zdecydowanie tak. Zerknij na poniższą grafikę. Ogólnie Grupa Google miała w maju 2024 roku w Polsce blisko 29 mln użytkowników. To niewiele mniej niż wynosi całkowita liczba internautów w naszym kraju.
Sama wyszukiwarka Google ma w Polsce ponad 95% rynku. Właśnie z tego powodu pozycjonujemy Twoją stronę w tej wyszukiwarce.
Każdą branżę analizujemy odrębnie i przed podjęciem współpracy dowiesz się, czy mieszkańcy Kędzierzyna-Koźla szukają takiej oferty jak Twoja online. Podamy, jaka jest orientacyjna liczba wyszukiwań poszczególnych zapytań związanych z Twoją ofertą. Po podjęciu współpracy kolejne miesiące będą przynosić wzrost pozycji, coraz większą widoczność w Google, ruch na stronie i klientów.
Pozycjonowanie stron Kędzierzyn-Koźle - postaw na widoczność, która popłaca
Zanim rozpoczniemy działania w ramach strategii SEO, analizujemy, jakie słowa kluczowe są wyszukiwane przez internautów, którzy szukają takiej oferty jak Twoja. Naszym celem jest nie tylko pozyskiwanie ruchu z wyników organicznych, ale przede wszystkim - klientów. Z tego względu zwracamy uwagę przede wszystkim na frazy, które skutecznie konwertują, odwiedziny mogą przekładać się realnie na sprzedaż czy wysłanie zapytania przez klienta. Kluczową rolę w działaniach odgrywają frazy z tzw. długiego ogona. Chodzi o takie zapytania, które składają się z co najmniej 3 słów. Charakteryzują się wysoką skutecznością - osiągają średnio 2,5 razy wyższą konwersję niż zapytania ogólne.
Z czego to wynika? Przede wszystkim z tego, że im więcej słów, tym internauta może lepiej opisać, czego oczekuje. Załóżmy, że wyszuka zapytanie "golf Kędzierzyn-Koźle". I teraz - czy miał na myśli auto marki Volkswagen, rodzaj odzieży czy może sport? Jeśli jednak doda jedno słowo - "golf kije Kędzierzyn-Koźle" to wiadomo, że chodzi mu o akcesoria do tej dyscypliny. Nie jest pewne, że chce je kupić. Jeśli doda do zapytania, np. słowo cena albo sklep, to bardziej prawdopodobne, że interesuje go zakup.
Zapytania typu long tail stanowią ponad 90% wszystkich, które są wysyłane przez internautów.
Nie jest też tak, że raz przeprowadzamy analizę słów kluczowych. Internauci zmieniają podejście do wyszukiwania. Czy wiesz, że aż 15% wyszukiwanych każdego dnia fraz, jest używana po raz pierwszy (2)? Dlatego korzystamy m.in. z narzędzia Google Trends, aby sprawdzać, jakie zagadnienia związane z Twoją działalnością są obecnie na topie. Na tej podstawie przygotowujemy content zoptymalizowany pod te frazy, aby zapewnić witrynie ruch z tych zapytań.
Pozycjonowanie stron internetowych w Kędzierzynie-Koźlu – kto na tym skorzysta?
Aby Twoja witryna mogła osiągnąć wysokie pozycje w Google, najpierw wykonamy audyt SEO. Polega on na ustaleniu, jakich zmian optymalizacyjnych wymaga serwis, aby spełniał wymagania algorytmu Google, a jednocześnie był lepszy niż strony konkurencji. Na tej podstawie wiemy, ile musimy wykonać pracy i ile czasu na to potrzebujemy.
Po zawarciu umowy rozpoczynamy wdrażanie niezbędnych zmian. Dzięki działaniom SEO, które podejmuje nasza agencja:
- witryna będzie zoptymalizowana pod wymagania algorytmu Google;
- serwis będzie zapewniać pozytywne doświadczenia internautom;
- zdobędziesz ruch z Google i zyskasz klientów.
Ruch z Google skutecznie konwertuje i bardzo pozytywnie wypada na tle innych działań marketingowych. Zerknij na wynik jednego z badań. Okazuje się, że SEO osiągnęło najwyższą konwersję w branży B2B i jedną z najwyższych w B2C.
Jak to możliwe, że witryna będzie dostosowana do oczekiwań algorytmu Google i użytkowników? Pod wieloma względami są one spójne. Pozycjonowanie w Google nie oznacza obecnie, że budujemy witrynę dla robotów. Przeciwnie - dzięki optymalizacji SEO możesz upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu. Jak to możliwe?
Spójność możesz zauważyć w wielu aspektach. Google od lat zaleca właścicielom, aby na ich witryny trafiała wysokiej jakości, odpowiadająca na pytania internautów, treść. Na takim contencie zależy również czytelnikom. Jednym z czynników, które wpływają na widoczność w Google od dawna jest korzystanie z szyfrowanego połączenia, czyli certyfikatu SSL. Tymczasem to także ważne dla internauty, gdyż wpływa na bezpieczeństwo w sieci. Użytkownik chce szybko dotrzeć do kluczowych informacji na stronie, a to ułatwia mu przemyślana nawigacja i linkowanie wewnętrzne, które są istotne w SEO. Optymalnym rozwiązaniem w SEO są wysokiej jakości, mające niewielki rozmiar zdjęcia i takich samych oczekuje Google. Algorytm oczekuje szybko ładujących się witryn, które działają bez błędów na różnej wielkości ekranach. Z takich serwisów chcą także korzystać użytkownicy. Dlatego pozycjonowanie stron w Kędzierzynie-Koźlu nie tylko wpłynie na widoczność witryny w Google - dzięki temu zyskasz stronę, która zadowala internautów.
Pozycjonowanie lokalne stron w Kędzierzynie-Koźlu – czym różni się od ogólnego SEO?
Pozycjonowanie strony i sklepu internetowego na zapytania lokalne i ogólne jest bardzo podobne. Różnice tkwią w używanych słowach kluczowych. W przypadku lokalnego SEO musisz używać fraz związanych z daną lokalizacją - nazwy miasta Kędzierzyn Koźle czy też okolicznych miejscowości. W przypadku zdobywania linków ważną rolę odgrywa stawianie na odnośniki z witryn lokalnych, np. serwisów informacyjnych.
Jednak pozycjonowanie lokalne firm z Kędzierzyna-Koźla obejmuje nie tylko stronę firmową. Możesz również prowadzić działania dla Profilu Firmy w Google. Zwróć uwagę, że po wyszukaniu w Google zapytania lokalnego, wyświetla się taki trzypak rezultatów jak na poniższym screenie. Aby w ogóle Twoja wizytówka mogła się wśród nich wyświetlać, najpierw musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google (Google Moja Firma).
Następnie możesz przejść do działań, dzięki którym osiągniesz wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. W przypadku wizytówki w Google potrzebne są inne kroki niż dla Twojej strony internetowej. Oto, co warto zrobić:
- Zoptymalizuj nazwę firmy i jej opis - jeśli umieszczasz w nazwie słowo kluczowe, to tylko naturalnie, np. Skup Aut MaxCar. To nie jest miejsce na upychanie fraz - grozi za to blokada profilu. Najważniejsze słowa kluczowe umieść również w opisie - najlepiej jak najbliżej początku tej treści.
- Wypełnij wizytówkę danymi osobowymi - wprowadź wszystkie informacje, które dotyczą Twojej działalności, a szczególnie godziny otwarcia, opisy produktów i usług.
- Aktualizuj dane w profilu, dodawaj wpisy, zdjęcia, informacje o promocjach.
- Wybierz taką kategorię działalności jak konkurencja, która zajmuje najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania na interesujące Cię frazy.
- Zachęcaj do pozostawiania opinii przez klientów - najlepiej, aby pojawiały się regularnie, były długie i zawierały słowa kluczowe.
- Pozyskuj wizytówki NAP - wyglądają jak wpisy w katalogach, zawierają nazwę firmy, adres i przeważnie stronę WWW.
Dzięki tym działaniom możesz zdobywać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Kędzierzynie-Koźlu?
Wyceny pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania oraz profilu w Google Maps dokonujemy indywidualnie. Nie jesteśmy w stanie z góry określić, ile będzie kosztować usługa, gdyż to zależy od wielu czynników. Cena za SEO zależy od konkurencji, stanu Twojej witryny, historii Twojej domeny i nie tylko. Dlatego dopiero po sprawdzeniu serwisu, wiemy, jakiej inwestycji będzie wymagać kampania SEO. Pokażemy Ci, ile możesz zyskać. Nie przywiązujemy Cię długą umową z brakiem możliwości wypowiedzenia - przekonujemy do współpracy jakością i efektami naszych działań.
Gdzie jeszcze działamy?
Źródła:
- https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf
- https://www.seroundtable.com/15-percent-search-queries-google-new-32936.html