Pozycjonowanie Gdynia

Pozycjonowanie stron Gdynia

Gdynia liczy ponad 240 tys. mieszkańców. Jako część Trójmiasta cieszy się dużą popularnością wśród turystów. Miasto zapewnia wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych. Działa tam ponad 47 tys. firm, w tym 3 przedsiębiorstwa, które zatrudniają ponad 1000 osób. Prowadzisz tam biznes albo kierujesz ofertę do mieszkańców? Mamy dla Ciebie skuteczne działania marketingowe, dzięki którym rozwiniesz skrzydła. Przekonaj się, ile zyskasz, jeśli postawisz na pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni i w okolicach.



Pozycjonowanie Gdynia – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności

Czy zdajesz sobie sprawę, że 68% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki? Zazwyczaj internauta, który ma problem do rozwiązania, w pierwszym kroku szuka odpowiedzi w Google. Załóżmy, że interesuje go oferta biura rachunkowego. W takim przypadku zapewne będzie wyszukiwał frazy kluczowej "księgowość Gdynia" i sprawdzi, co proponują firmy, które zajmują najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Według badań internauci z góry zakładają, że to treści zajmujące najwyższe pozycje są tymi najbardziej wartościowymi i dlatego się tam znajdują. Jeśli nie zobaczą tam strony Twojej firmy, prawdopodobnie ktoś inny zdobędzie klienta.

Skuteczność działań SEO w Google wynika z tego, że nie dochodzi tutaj do przypadkowych odwiedzin. Użytkownik szuka określonej usługi, przedmiotu albo odpowiedzi na pytanie. Google wyświetla Twoją stronę, więc internauta ją klika, licząc, że znajdzie to, czego potrzebuje. Jeśli odpowiedź zwrotna przypadnie mu do gustu, może zostać Twoim klientem.

W przypadku standardowych reklam ciężko o podobny efekt. Problemem jest ślepota banerowa. Na co dzień widzimy tyle reklam, że przestajemy na nie zwracać uwagę. Poniższy grafika pokazuje wynik jednej z analiz - na co internauta skupia uwagę na stronie. Obszary, na które użytkownicy patrzyli najczęściej, są oznaczone kolorem czerwonym. Żółte przyciągały mniej uwagi, a szare – w ogóle. Za pomocą zielonych ramek oznaczono reklamy. Jak widzisz, badani w ogóle nie zwracali na nie uwagi.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://www.nngroup.com/articles/banner-blindness-original-eyetracking/

Ale dlaczego akurat Google, skoro wyszukiwarek jest wiele? Z tego względu, że przeszło 95% internautów w Polsce używa właśnie jej. Pozostałe mają niewielki udział w rynku. Jeśli ktoś korzysta z wyszukiwarki w Polsce, prawie na pewno zacznie od Google.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland

Biorąc pod uwagę, że liczba użytkowników usług oferowanych przez tego potentata wynosi w Polsce powyżej 28 mln, możesz mieć pewność, że zdecydowana większość Twoich klientów korzysta z tej wyszukiwarki. Nie ma znaczenia, czy oferujesz sprzątanie, fotowoltaikę, czy usługi fryzjerskie – możesz znaleźć klientów przez Google.



Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia – postaw na widoczność, która popłaca

Dzięki działaniom SEO (Search Engine Optimization) Twój biznes odniesie mnóstwo korzyści. Pozycjonowanie w Gdyni, a dokładnie firm z tego miasta, opłaca się z wielu powodów.

Dlaczego warto zlecić usługi SEO w Trójmieście?

Pozycjonowanie sklepów internetowych czy stron WWW jest opłacalne również ze względu na wysoki wskaźnik konwersji na tle innych działań marketingowych. Po prostu dzięki nim możesz osiągnąć lepsze wyniki. Zerknij na poniższą tabelę. Jak widzisz, w branży B2B SEO osiągnęło najwyższy wskaźnik konwersji. W przypadku B2C uzyskało jeden z najlepszych wyników.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Oczywiście, znaczenie ma branża. Są takie, w których nie sprawdzają się wszystkie rodzaje działań marketingowych. Zatem zerknij na tabelę, w której te branże są uwzględnione. Z wymienionych tylko w 2. przypadkach SEO nie znalazło się w top 3. Natomiast najczęściej uzyskiwało najwyższy wynik ze wszystkich działań marketingowych online.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://firstpagesage.com/reports/digital-marketing-conversion-rate/

Pozycjonowanie lokalne w Gdyni – kto na tym skorzysta?

Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie SEO w Gdyni, korzyści odniesie przede wszystkim Twój biznes. Zdobędziesz więcej klientów, podwyższysz przychód i będziesz mieć środki na rozwój działalności. To jednak nie wszystko. Jak już wiesz, dzięki optymalizacji strona będzie z jednej strony spełniać wymagania algorytmu Google, a z drugiej – użytkowników. Spójność między oczekiwaniami wyszukiwarki i internautów jest widoczna w wielu aspektach. Jakich?

Szyfrowane połączenie – SSL na stronie

Google od lat sugeruje, aby witryny korzystały z szyfrowanego połączenia, czyli certyfikatu SSL. Wtedy adres strony zaczyna się od https:// zamiast http://. Oznacza to, że połączenie między witryną a urządzeniem internauty jest szyfrowane. Nikt nie może przejąć przesyłanych danych ani ich zmienić. Chrome oznacza serwisy bez SSL jako niezabezpieczone. To rozwiązanie ważne dla bezpieczeństwa, które jest oczywiście priorytetowe dla użytkowników. Obecnie korzystanie z SSL to już standard. Używa go ponad 85% witryn, a w wynikach wyszukiwania trudno trafić witrynę bez szyfrowanego połączenia.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://w3techs.com/technologies/details/ce-httpsdefault

Szybkość witryny

Twój serwis musi się szybko ładować, jeśli chcesz zwiększyć szansę na konwersję i wysokie pozycje w Google. To czynnik rankingowy, który ma znaczenie od dawna. Dla użytkowników priorytetem jest, aby serwis działał ekspresowo. Od tego zależy nie tylko widoczność strony w Google, ale również sprzedaż. Zerknij na poniższą grafikę.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://www.portent.com/blog/analytics/research-site-speed-hurting-everyones-revenue.htm

Wewnętrzne linkowanie

Internautom zależy, aby bez problemów odnajdywali to, czego szukają. Pomocne są w tym linki wewnętrzne. Mogą czytać poradnik dotyczący tego, jak wykonać określone zadanie i znaleźć przy tym odnośniki do produktów, których do tego potrzebują. Na wewnętrzne linkowanie składa się także menu, którego drzewo powinno być przemyślane, zawierać jasne nazewnictwo, opierające się na wyszukiwanych przez internautów słowach kluczowych. To elementy bardzo ważne również dla Google, gdyż dzięki nim robot dociera do poszczególnych adresów URL w witrynie. Poza tym poprzez linkowanie wewnętrzne możesz poprawić widoczność na słowa kluczowe.

Wysokiej jakości content

Google sugeruje, aby internauci nie dodawali masowo treści na stronach WWW, tylko nastawili się na jakość. Tymczasem internaucie zależy, aby jak najszybciej odnalazł odpowiedź na swoje pytanie, produkt lub usługę. Nie chce musieć przeglądać ogromnej publikacji, aby odnaleźć jedno istotne zdanie, ani też czytać wielu artykułów.

Responsywność witryny

Obecnie standardem jest, że witryna musi się prawidłowo wyświetlać na różnego typu urządzeniach. Trudno sobie wyobrazić, że pozyskasz nowych klientów, jeśli internauta trafi na błędy, które bardzo utrudniają przeglądanie serwisu. Obecnie więcej Polaków przegląda witryny na smartfonach niż na komputerach. Google od dawna oczekuje, że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach przenośnych. Jest to także niezbędne dla użytkowników.

Pozycjonowanie Stron Gdynia
Źródło: https://gs.statcounter.com/platform-market-share/desktop-mobile-tablet/poland

Pozycjonowanie lokalne stron w Gdyni – czym różni się od ogólnego SEO?

Lokalne SEO i pozycjonowanie ogólne są w dużej mierze podobne. Strategia SEO w przypadku strony WWW obejmuje następujące działania:

Jeśli chodzi o różnice w SEO to głównie polega na tym, że w pozycjonowaniu lokalnym istotną rolę odgrywa lokalizacja – używamy fraz związanych z Gdynią i poszczególnymi częściami miasta. Możemy tworzyć również odrębne landing page dla okolicznych miejscowości i gmin. Poza tym działania SEO obejmują pozyskiwanie linków z witryn związanych z Gdynią, np. serwisów informacyjnych.

W wynikach lokalnych możemy pozycjonować nie tylko Twoją stronę. Jako agencja SEO sugerujemy Ci, aby działania objęły również Profil Firmy w Google (Google Moja Firma). Kiedy wyszukasz frazę lokalną w wynikach wyszukiwania zobaczysz taki trzypak z Google Maps, To akurat wyniki dla zapytania "fotowoltaika Gdynia".

Pozycjonowanie Stron Gdynia


Pozycjonowanie takiej wizytówki wymaga zupełnie innych działań niż w przypadku strony WWW. Po pierwsze najpierw musisz założyć taki profil, a następnie kompleksowo go wypełnić. Wprowadź nazwę firmy, opis, podaj godziny otwarcia, produkty i usługi. Koniecznie regularnie aktualizuj profil. Umieszczaj zdjęcia, informuj o promocjach. Dodaj na stronie firmowej, np. w zakładce kontakt, mapę Google prowadzącą do Twojego biura czy siedziby. Zachęcaj klientów do wystawiania opinii. To istotny czynnik rankingowy - najlepiej, jeśli są dodawane regularnie, są długie i zawierają najważniejsze dla Twojej działalności słowa kluczowe. Pozyskuj również wizytówki NAP. To jakby wpisy w katalogach, które zawierają nazwę firmy, dane adresowe i kontaktowe.

Oczywiście, to tylko część prac, które są niezbędne. Wszystkimi może zająć się nasz specjalista, który kompleksowo poprowadzi kampanię, aby zwiększyć widoczność wizytówki, osiągnąć zapytania telefoniczne i ruch na stronie.

Pamiętaj: Klienci są 2,7 razy bardziej skłonni uznać firmę za godną zaufania, jeśli znajdą jej kompletny profil biznesowy w wyszukiwarce Google i Mapach Google.



Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Gdyni?

Wiesz już, jakie korzyści może Ci przynieść taki marketing internetowy. Jednak ile to będzie kosztować? Pozycjonowanie Twojej strony internetowej nie jest usługą, dla której mamy uniwersalny cennik. Koszt zależy od wielu czynników. Strategia pozycjonowania stron w Google jest przygotowywana indywidualnie, a koszt prac zawsze może być inny.

W naszej agencji najpierw analizujemy stan strony, sprawdzamy konkurencję i ustalamy, jak wiele pracy wymagać będzie zbudowanie widoczności witryny internetowej. Twój serwis musi być lepszy od konkurentów. Tutaj znaczenie ma nie tylko nasza praca, ale m.in. historia Twojej domeny. Jeśli była wykorzystywana do działań niezgodnych z zaleceniami Google, np. masowo linkowana ze stron niskiej jakości, jej pozycjonowanie może się okazać nieopłacalne.

Skontaktuj się z nami. Wyślij nam adres Twojej strony, a w ciągu kilku dni otrzymasz kompleksową ofertę. Nie musisz się obawiać wieloletnich umów bez możliwości wypowiedzenia. Jedyną techniką, dzięki której utrzymujemy klientów są efekty działań. Stawiamy na transparentność i jakość w każdym aspekcie. Sprawdź nas!



Źródła:

1. https://otwartedane.gdynia.pl/gdynia-w-liczbach-i-kwartal-2024/

2. https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf

3. https://sparktoro.com/blog/2018-search-market-share-myths-vs-realities-of-google-bing-amazon-facebook-duckduckgo-more/

4. https://support.google.com/business/answer/10515606?hl=en

Gdzie jeszcze działamy?

Wypełnij formularz, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę pozycjonowania

    Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu dokonania wyceny oraz przedstawienia oferty handlowej. [rozwiń...] Podstawą prawną takiego przetwarzania jest realizacja uzasadnionego interesu realizowanego przez Internetica sp. z o. o. w związku z działaniami podejmowanymi przed zawarciem umowy, której możesz zostać stroną (art. 6 ust. 1 lit. f. w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b. RODO), tj. odpowiedź na kontakt zainicjowany przez wypełnienie i wysłanie formularza. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwia uzyskanie od nas odpowiedzi. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]



    Pełna treść klauzuli informacyjnej jest dostępna [tutaj]. [rozwiń...]Administratorem danych jest Internetica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym przedstawienia naszej oferty handlowej, wykazania zgodności przetwarzania z prawem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo dostępu do swoich danych, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.



    Oceń tekst

    Średnia ocen 4.6 / 5. Liczba głosów: 47

    Zaufali nam

    Referencje klientów

    Pozycjonowanie stron firmy z branży logistycznej. Wzrosty 30% r/r i maksymalne ROI z działań prowadzonych w Google dla firmy.
    Pozycjonowanie i kampania Google Ads dla sklepu internetowego z pościelą. Wzrost świadomości firmy i liczby klientów dzięki kompleksowych działaniach w zakresie pozycjonowania, remarketingu i kampanii internetowych
    Pozycjonowanie strony hurtowni materiałów elektrycznych. Wzrost widoczności strony firmy w wyszukiwarkach dzięki pozycjonowaniu
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z kołdrami obciążeniowymi i innymi produktami sensorycznymi. Poprawa wyników firmy dzięki wdrożonym działaniom SEO
    Pozycjonowanie sklepu miniform.pl – meble dla dzieci. Gwarancja skuteczności i pełnej satysfakcji klienta.
    Dla firmy z branży medycznej przeprowadzono skuteczne działania z zakresu pozycjonowania oraz kampanii promocyjnej, co znacząco zwiększyło widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Klient wyraził pełną satysfakcję z uzyskanych efektów, podkreślając wzrost liczby zapytań od pacjentów.
    Pozycjonowanie sklepu internetowego oferującego kasy fiskalne. Wzrost widoczności strony
    Dla firmy z branży weterynaryjnej zrealizowano kompleksowe działania obejmujące budowę nowoczesnej strony internetowej, skuteczne pozycjonowanie oraz kampanię promocyjną. Od podstaw zadbano o widoczność przychodni w Internecie.

    Najnowsze artykuły z naszego bloga

    Copyright 2007-2025 ©Internetica. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Facebook LinkedIn