Pozycjonowanie fraz

14 stycznia 2018

Masz pytania?

SEO (z ang. Search Engine Optimization) to od lat jedna z popularniejszych metod promocji stron internetowych. Wykorzystuje ona wyszukiwarki internetowe i bazuje na frazach kluczowych, które odpowiadają promowanej stronie. W agencji SEO Internetica zapewniamy każdemu z Klientów fachową obsługę w tej dziedzinie – posiadamy wieloletnie doświadczenie i pełną gamę nowoczesnych narzędzi, a przede wszystkim jesteśmy skoncentrowani na efektach. Zlecając nam pozycjonowanie fraz masz pewność, że otrzymasz najlepsze wsparcie!

Dokładna analiza strony oraz dobór słów kluczowych to najistotniejsze czynniki, decydujące o efektywności działań SEO – optymalizacji i pozycjonowania. Słowa kluczowe to wyrazy, które są wpisywane do wyszukiwarki przez jej użytkowników w celu uzyskania określonych informacji. Nazywane są one także frazami lub frazami kluczowymi.

Słowa kluczowe dotyczą przede wszystkim:

  • nazw oferowanych produktów oraz usług;

  • zastosowania oraz działania produktów oraz usług;

  • lokalizacji prowadzonej działalności.

Dobiera się je m.in. przy pomocy specjalnych narzędzi analizujących słowa kluczowe – w agencji Internetica również z nich korzystamy.

Istnieje kilka różnych typów słów kluczowych:

  • Brandowe, czyli związane z firmami, markami i produktami – są wpisywane do wyszukiwarki wtedy, gdy użytkownik szuka adresu strony danej firmy i informacji o jej ofercie.

  • Ogólne słowa kluczowe – składają się zwykle z 1-2 wyrazów i służą użytkownikowi do odnalezienia produktów czy usług, ale bez sprecyzowanych preferencji, mogą one zawierać także określenie lokalizacji; w tym przypadku konkurencja jest wysoka.

  • Słowa kluczowe long tail – najbardziej rozbudowane, określają dokładne potrzeby użytkowników; konkurencja jest z tego powodu niższa.

Przy pozycjonowaniu fraz zachodzi zatem następująca zależność – im krótszy zwrot wpisywany w wyszukiwarkę, tym częściej jest on poszukiwany. Ale mniej słów to jednocześnie wyższa konkurencja, a więc i większa trudność oraz koszty pozycjonowania. Im zwrot jest dłuższy i bardziej precyzyjny, tym rzadziej będzie wpisywany do wyszukiwarki, co zarazem obniża jego cenę i ułatwia pozycjonowanie.

Pozycjonowanie fraz to nasza domena – wybierając usługi agencji Internetica, otrzymasz fachowe wsparcie w wynoszeniu swojej strony na wyższe pozycje. Skontaktuj się z nami, by zamówić usługę dla swojej strony!

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej
Zakazany owoc Zakazany owoc
Czego nie można reklamować w Google Ads?
  Płatne reklamy Google to szybki i efektywny sposób kiedy chcemy, aby nasza promocja wystartowała praktycznie od ręki.... czytaj więcej
Pillar Page – czym jest i jak wpływa na wyniki SEO   Czym jest pillar page?   Aktualne trendy wśród użytkowników wyszukiwarek wskazują, że wpisywane przez nich... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno