Pozycjonowanie stron dolnośląskie
Województwo dolnośląskie zamieszkuje blisko 3 mln osób. Największe w nim miasta to: Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Jelenia Góra i Lubin. Prowadzisz działalność i ofertę kierujesz do mieszkańców tego województwa? Możesz próbować dotrzeć do grupy docelowej za pomocą reklamy zewnętrznej, ale to często bywa bardzo drogie i nieskuteczne. Mamy dla Ciebie działania marketingowe, dzięki którym zaprezentujesz ofertę wielu zainteresowanym. Zobacz, co zyskasz, jeśli postawiasz na pozycjonowanie strony w Google.
Pozycjonowanie dolnośląskie – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Jeśli inwestujesz w reklamę, to zależy Ci na osiągnięciu jak najlepszych wyników - zapytań i zamówień. Usługa pozycjonowania należy do takich działań, które charakteryzują się bardzo wysoką skutecznością. Jako agencja SEO wykonujemy kroki niezbędne do tego, aby Twoja witryna osiągnęła wysokie pozycje w Google na frazy, które najlepiej opisują Twój biznes. Załóżmy, że jesteś hydraulikiem, a mieszkaniec miasta w województwie dolnośląskim potrzebuje takiego specjalisty. Wyszuka wtedy w Google frazę kluczową, np. hydraulik Lubin. Jeśli wśród wyświetlonych stron nie będzie Twojej, nie skontaktuje się z Tobą.
Dlaczego pozycjonujemy akurat w Google? Gdyż ta wyszukiwarka ma w Polsce nawet ponad 95% udziału w rynku.
Ale czy rzeczywiście mieszkańcy dolnośląskiego korzystają z tej wyszukiwarki? Według badania Mediapanel liczba internautów w Polsce wynosi blisko 30 mln, a użytkowników, którzy korzystają z Google - ponad 27 mln. To najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. Może nie wszyscy odbiorcy Twojej oferty korzystają z niej, ale z pewnością zdecydowana większość.
Skuteczność tej formy działań marketingowych wynika z tego, że internauci coraz lepiej opisują swoje intencje. Korzystają przy tym z długich zapytań, a dzięki temu w wyszukiwarce Google mogą wyświetlić się lepiej dopasowane wyniki. To zwiększa szansę na to, że dotrą do oczekiwanego contentu, a firma pozyska nowych klientów. Oczywiście będzie tak, jeżeli znajdą produkt lub usługę, których oczekują.
Pozycjonowanie stron WWW i sklepów - województwo dolnośląskie
Prowadzisz firmę w województwie dolnośląskim? Masz sklep internetowy albo realizujesz usługi dla klientów? Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych we Wrocławiu i okolicznych miejscowościach możesz zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania i dotrzeć do wielu zainteresowanych Twoją ofertą. Na czym to polega?
Nasze działania rozpoczynają się od audytu SEO. Analizujemy stan Twojej witryny i na tej podstawie ustalamy, jak wiele pracy będzie wymagać doprowadzenie jej do takiego stanu, aby mogła zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google na kluczowe dla Twojej działalności zapytania. Sprawdzamy nie tylko Twoją witrynę, ale również serwisy konkurencji. Dzięki temu ustalimy, jak wiele czeka nas pracy. Twoja witryna musi pokonać inne strony na Dolnym Śląsku pod względem optymalizacji technicznej, contentu czy jakości profilu linkowego.
Na podstawie wyników audytu opracujemy plan działań. Ich liczba i czas na realizację zależą od projektu. Niektóre witryny wymagają symbolicznych zmian i rozwijania pod kątem SEO, inne, aby zwiększyć ruch organiczny, potrzebują całkowitej przebudowy.
Ważnym etapem naszych działań jest analiza słów kluczowych. Ustalamy, jakie frazy warto pozycjonować, i które z nich mogą przynieść Twojemu biznesowi klientów. Szczególnie duże znaczenie mają zapytania typu long tail, czyli składające się z co najmniej 3 słów. To one najlepiej opisują intencje użytkownika Google. Jeśli wyszuka frazę "hotel dolnośląskie blisko Wrocławia weekend majowy", to prawie na pewno chodzi o rezerwację miejsca noclegowego. Natomiast zapytanie "hotel dolnośląskie" jest już bardziej ogólne i, np. użytkownik może szukać nieruchomości do zakupu.
Pozycjonowanie Twojej strony internetowej na frazy long tail ma wiele zalet. Po pierwsze są one znacznie mniej konkurencyjne od zapytań ogólnych, tak więc szybciej możemy je wypozycjonować. Jak już wiesz - lepiej opisują intencje użytkownika, więc też mają wyższy wskaźnik konwersji. Możemy ich pozycjonować setki. Z drugiej strony charakteryzują się niską liczbą wyszukiwań. Jednak mimo to, dzięki wypozycjonowaniu wielu takich fraz, możemy zapewnić duży ruch na stronie.
Oczywiście, jesteśmy w stanie również realizować usługę pozycjonowania stron internetowych na zapytania ogólne, ale w ich przypadku musisz się uzbroić w cierpliwość. Frazy long tail i regionalne są mniej konkurencyjne, ale skuteczniejsze w zdobywaniu klientów.
Sprawdź możliwości pozycjonowania: dolnośląskie
Dzięki pozycjonowaniu możesz zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania i dotrzeć do odbiorców w różnych częściach województwa dolnośląskiego. Jesteśmy w stanie zaproponować taką strategię SEO, że pozycjonowanie stron internetowych (Wrocław, Lubin lub na inną miejscowość) przyniesie wymierne efekty. Dlatego m.in. przygotowujemy kompleksowy landing page dla poszczególnych miast w dolnośląskim, aby kierować na nie zainteresowanych Twoją ofertą z różnych części województwa.
W ramach optymalizacji SEO wprowadzamy w witrynie zmiany, dzięki którym strona będzie spełniać wymagania algorytmu Google. To jednak nie oznacza, że serwis nie będzie spełniać oczekiwań użytkowników. Pod wieloma względami wymagania Google są spójne z tym, czego chcą użytkownicy. Oto przykłady:
- Jednym z czynników rankingowych Google jest szybkość i wydajność strony. Profesjonalna witryna powinna się ładować ekspresowo i jednocześnie mieć wysokie wskaźniki Core Web Vitals, które dotyczą wydajności. Podobne oczekiwania mają użytkownicy stron. Zależy im, żeby działały szybko. Poza tym to czynnik, który wpływa na konwersję. Zerknij na poniższy wykres. Zdecydowanie najwyższy wskaźnik konwersji w e-commerce uzyskują witryny, które ładują się w sekundę.
- Google oczekuje, że witryny będą oferować coś więcej niż prawidłowe wyświetlanie się na ekranach komputerów. Jeżeli chcesz optymalizować witrynę, musisz zadbać o to, aby wyświetlała się odpowiednio na urządzeniach o różnej wielkości ekranu. Takie same są oczekiwania internautów. Jeśli witryna nie ładuje się prawidłowo, użytkownik ją szybko opuści. Poza tym Google może również obniżyć widoczność pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Responsywność witryny to podstawa.
- Użytkownikom zależy na tym, aby witryny, z których korzystają, były bezpieczne. Tymczasem Google od lat sugeruje, aby strony WWW korzystały z szyfrowanego połączenia, tj. certyfikatu SSL. Od dawna jest to również czynnik rankingowy, który ma wpływ na pozycje zajmowane przez serwisy w Google. Można powiedzieć, że wyszukiwarka dopięła swego, gdyż obecnie z SSL korzysta ok. 85% witryn. Rozpoznasz je po tym, że ich adres rozpoczyna się od https:// zamiast http://.
- Internauci oczekują wysokiej jakości treści, a tymczasem Google od lat zachęca wydawców, aby skupiali się na tworzeniu wartościowego contentu, a nie generowaniu jak największej liczbie tekstów. Użytkownik chce znaleźć odpowiedź na swoje pytanie, a przy okazji dowiedzieć się coś więcej na dany temat.
Jak widzisz, skuteczne i przemyślane działania SEO w zakresie pozycjonowania mogą przynieść wiele korzyści nie tylko pod względem pozyskania ruchu z wyszukiwarki, ale także przygotowania witryny, która spełni oczekiwania internautów.
Zacznijmy od Twojego podwórka, czyli pozycjonowanie lokalne – województwo dolnośląskie
Czy wiesz, że 97% użytkowników dowiaduje się o lokalnych firmach głównie online? Zastanów się, jak przeważnie znajdujesz wykonawców. Z pewnością zdobywasz jakieś kontakty z polecenia, ale nie zawsze (1). W wielu przypadkach znajdujesz wykonawców w Google. Dlatego, jeśli prowadzisz działalność w dolnośląskim, zainwestuj w proces pozycjonowania stron. Dzięki temu Twoja marka może pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Wpisz w Google jakieś zapytanie o lokalną ofertę np. fotowoltaika dolnośląskie. W wynikach zapewne zobaczysz m.in. mapę, a pod nią trzy wizytówki firm. Ten blok może się pojawić na górze, pod reklamami, a może niżej. Co to jest?
To trzypak wyników z Google Maps. Aby Twoja marka mogła się znaleźć wśród nich, musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google. To dopiero pierwszy krok. Jednak poza wizytówkami w wynikach znajdziesz również standardowe rezultaty ze stron. To druga okazja do pojawienia się Twojej marki. A masz jeszcze trzecią - jeśli skorzystasz z reklamy w ramach Google Ads. Dzięki temu zdecydowanie zwiększasz szanse na dotarcie internauty do Twojej firmy.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu i okolicach
Nie jesteśmy w stanie podać uniwersalnej ceny za realizację każdej kampanii lokalnego pozycjonowania, gdyż to zależy od wielu czynników. Dlatego zawsze wyceniamy działania indywidualnie. Cena za usługę SEO zależy przede wszystkim od konkurencyjności Twojej branży. Są takie działalności, w których proces pozycjonowania nie wymaga wiele czasu, gdyż działa niewiele firm o podobnym zakresie usług. Z drugiej strony są i takie, w których konkurencja jest bardzo duża, a witryny dysponują dużymi budżetami na SEO.
Duże znaczenie ma również historia Twojej domeny. Mogła stracić reputację w oczach Google przez nieetyczne działania black SEO. Często trafiamy na domeny, na których dodawana była automatycznie generowana treść, pozbawiona jakiekolwiek wartości. Problemem jest również korzystanie z niskiej jakości linków - zdarza się, że poprzez takie działania domena jest doprowadzana do stanu, w którym wypracowanie widoczności w wynikach Google staje się wręcz niewykonalne.
Duże znaczenie ma także stan Twojej witryny. Zdarza się, że strony wymagają niewielkich zmian, ale trafiamy również na takie, w przypadku których musimy przeprowadzić diametralną przebudowę, a nawet bardziej opłacalne okazuje się utworzenie nowej witryny.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, ile będzie Cię kosztować kampania SEO, skontaktuj się z nami. Przygotujemy indywidualną wycenę, opiszemy cały proces. Nie przywiązujemy Cię do siebie długą umową bez możliwości jej zakończenia. Za to przekonujemy do kontynuacji współpracy wypracowanymi wynikami.
Pozycjonowanie stron w innych miastach:
Źródła:
1. https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/