Pozycjonowanie stron Chełm
W Chełmie mieszka około 60 tys. osób. To miasto chętnie odwiedzane przez turystów, choćby ze względu na podziemny labirynt korytarzy i trasy otwarte dla zwiedzających. Prowadzisz tam biznes albo kierujesz ofertę do mieszkańców Chełma? Z pewnością zależy Ci na skutecznych działaniach marketingowych, których efekty są łatwo mierzalne. W takim przypadku wybierz pozycjonowanie strony internetowej i pozyskuj nowych klientów z wyników wyszukiwania Google. Przekonaj się, ile dzięki temu zyskasz!
Pozycjonowanie SEO Chełm – wynieś swój biznes na wyższy poziom skuteczności
Docieranie do grupy docelowej za pomocą tradycyjnej reklamy jest popularne, ale może być kosztowne i tym samym mało efektywne. Wysoka inwestycja niekoniecznie przyniesie oczekiwany zwrot. Reklamy zewnętrzne są dosłownie wszędzie, a jest ich tak dużo, że nawet te atrakcyjne nie przyciągają uwagi. To nie dotyczy wyłącznie reklamy zewnętrznej, ale również online. Badania dowodzą, że ponad 80% konsumentów cierpi na ślepotę banerową (1). Po prostu pomijają tego typu reklamy. Tymczasem wydatki firm na marketing online wciąż rosną.
Mamy jednak dla Ciebie usługę, której skuteczność łatwo zweryfikujesz, a może Cię ona pozytywnie zaskoczyć. Pozycjonowanie stron na frazy kluczowe to sposób na uzyskanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Internauta może, np. wyszukać frazę "dentysta Chełm" i trafić na Twoją witrynę. Skuteczność SEO wynika m.in. z tego, że użytkownik nie trafia na ofertę przypadkiem. Szukał czegoś, co prawdopodobnie oferujesz. Klika wynik w SERP-ach (Search Engine Results Page), bo chce się dowiedzieć szczegółów. Istnieje duża szansa, że skorzysta z Twojej oferty.
Wykonamy pozycjonowanie Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google, gdyż to właśnie ona ma w Polsce ponad 95% udziału rynkowego. Bez względu na to, co oferujesz mieszkańcom Chełma i okolic, z pewnością szukają tego w sieci. W naszym kraju z tej wyszukiwarki korzysta około 28 mln osób.
O skuteczności strategii SEO przekonasz się na podstawie m.in. uzyskanych raportów. Nie mamy przed Tobą tajemnic. Dowiesz się, jakie wprowadziliśmy zmiany optymalizacyjne, na jakich stronach pozyskaliśmy linki i jaki content dodaliśmy. W ramach raportu sprawdzisz, jak zmieniła się widoczność na frazy kluczowe w Google i o ile wzrósł ruch z wyszukiwarki. Pokażemy Ci również, jak zmieniły się pozycje strony na monitorowane frazy. Co miesiąc będziesz otrzymywać szczegółowe raporty, a cały czas możesz konsultować się z naszymi specjalistami SEO.
Pozycjonowanie stron WWW Chełm - postaw na widoczność, która popłaca
Pozycjonowanie w Chełmie przynosi wysoki zwrot z inwestycji, co widzimy, po projektach realizowanych dla klientów. Usługi z zakresu SEO cieszą się olbrzymim zainteresowaniem wśród firm. Zerknij na poniższą grafikę. Pokazuje, które kanały według tej analizy osiągnęły najwyższy zwrot z inwestycji. Jak widzisz, liderem jest SEO.
Wyniki bazują na danych zebranych z ponad 600 firm. Dokładnie są następujące:
- SEO - 32%,
- Content Marketing - 30%,
- E-mail marketing - 30%,
- Płatne wyszukiwanie - 20%,
- Media społecznościowe (organiczne) - 20%,
- Media społecznościowe (płatne) - 17%.
Inna ciekawa informacja dotyczy podziału budżetu marketingowego. Obecnie, blisko 60% środków przeznaczanych jest na działania online. To pokazuje, że klienci dostrzegają skuteczność takiej reklamy.
Kolejne badania dowodzą, że dzięki pozycjonowaniu w Google można osiągnąć wysoki wskaźnik konwersji - o wiele wyższy w porównaniu do innych działań marketingowych w sieci. W branży B2B, według tej analizy, osiągnięto najwyższy wynik, a w B2C - jeden z najlepszych. To wszystko zewnętrzne dane, które potwierdzają nasze wnioski.
Nasze pozycjonowanie stron w Chełmie nie ma na celu wyłącznie zwiększania widoczności. Kluczowe znaczenie ma analiza słów kluczowych i wytypowanie takich, które po osiągnięciu wysokich pozycji będą generować ruch i sprzedaż. Dlatego jako agencja SEO w dużej mierze skupiamy się na frazach z długiego ogona. To zapytania, które składają się z co najmniej 3 słów. Dzięki temu, że lepiej opisują, czego szuka internauta, dają większe szanse na odwiedziny, które przełożą się na zamówienia.
Obecnie ponad 90% wszystkich zapytań wysyłanych przez internautów dotyczy fraz long tail. Internauci wiedzą, że dzięki wysyłaniu dłuższych zapytań są w stanie uzyskać lepiej dopasowane odpowiedzi. Co więcej, według Google, około 15% fraz wyszukiwanych każdego dnia, jest używanych po raz pierwszy. Zatem internauci wciąż zmieniają słowa, z których korzystają, aby opisać, czego szukają. Tym samym pojawiają się nowe frazy, które wykorzystujemy w procesie pozycjonowania strony Twojej firmy z Chełma. Korzystanie z nich pozwala nam być na czasie z trendami, docierać do potencjalnych klientów, którzy w różny sposób mogą opisywać Twój produkt lub usługę, a także zwiększać konkurencyjność.
Pozycjonowanie stron internetowych Chełm – kto na tym skorzysta?
SEO to usługa, dzięki której Twoja działalność odnosi wiele korzyści. Większa widoczność w wynikach wyszukiwania to tylko jeden z rezultatów, ale są również inne, bardzo istotne. Na pewno należy do nich zdobywanie klientów. Jednocześnie zwiększasz także zasięg, tzn. większy odsetek mieszkańców Chełma dowie się o Twojej ofercie. Zapamiętają markę i być może, przejeżdżając obok Twojej siedziby, zdecydują się sprawdzić na żywo, co proponujesz.
To efekt działań, które wcześniej wykonamy i będziemy na bieżąco wdrażać. Pozycjonowanie stron internetowych w Chełmie nie oznacza jednak, że przeprowadzimy optymalizację, w wyniku której witryna Twojej firmy będzie atrakcyjna dla robotów a nie dla użytkowników. Wprowadzamy zmiany tak, aby upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu. Z jednej strony serwis będzie spełniać wymagania Google, ale z drugiej - zadowalać również internautów. Czy to jednak możliwe?
Zdecydowanie tak! Obecnie w dużej mierze wymagania algorytmu Google i użytkowników są spójne. Być może zdarzyło Ci się już słyszeć od Google sugestie tworzenia wysokiej jakości contentu, zamiast masowo pisać niskiej jakości treści? Tego samego oczekuje od Ciebie użytkownik. Chce szybko znaleźć wartościowe materiały, które stanowią odpowiedź na jego zapytanie. Natomiast nie interesuje go czytanie bardzo długiego artykułu, aby w nim znaleźć krótką odpowiedź.
Jednym z czynników rankingowych są wskaźniki Core Web Vitals. Dotyczą one wydajności i szybkości ładowania strony. Google nagradza serwisy, które osiągają wysoki wynik, natomiast gorszą widoczność mogą mieć strony z niższym wskaźnikiem. Tymczasem internautom również zależy na tym, aby witryna ładowała się ekspresowo i nie sprawiała problemów podczas użytkowania.
Google oczekuje, że witryna będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach przenośnych bez względu na wielkość ekranu. To oczywiście jedno z podstawowych wymagań stawianych także przez użytkowników. Już ponad 60% internautów przegląda witryny na urządzeniach przenośnych. Jeśli strona nie działa na nich prawidłowo, trudno oczekiwać, aby użytkownik korzystał z serwisu, a tym bardziej zrobił na nim jakiekolwiek zamówienie. Witryna, która powoduje takie problemy, raczej na pewno nie osiągnie wysokich pozycji w Google.
Wyszukiwarka rekomenduje, aby serwisy korzystały z szyfrowanego połączenia i pod tym względem dopięła swego, gdyż SSL używa ponad 85% stron. Ich adresy zaczynają się od https:// zamiast http://, a połączenie między witryną a urządzeniem użytkownika jest szyfrowane. Dla internautów bezpieczeństwo również odgrywa kluczową rolę. Strony bez SSL są oznaczane przez przeglądarkę Chrome jako niezabezpieczone. Nie zdobędą zaufania internautów ani wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
A wewnętrzne linkowanie na stronie? Menu? To ważne elementy, które ułatwiają internautom poruszanie się po serwisach i odnajdywane oczekiwanych materiałów, a przy tym mają bardzo duże znaczenie pod kątem indeksowania w Google. Roboty wyszukiwarki korzystają z linków wewnętrznych, poruszając się po serwisie. Dzięki temu docierają do poszczególnych materiałów, a internauci mogą je odnaleźć w Google.
Pozycjonowanie lokalne stron w Chełmie – czym różni się od ogólnego SEO?
Optymalizacja witryny pod kątem SEO w dużej mierze wygląda podobnie w przypadku zapytań ogólnych i fraz lokalnych. Główna różnica wynika z używanych słów kluczowych. W przypadku lokalnego SEO korzystamy z nazwy miasta Chełm czy okolicznych miejscowości. Możemy również tworzyć odrębny content dla różnych części Chełma np. Bazylany, Majdan, Pilichonki, Antonin.
Jeśli chodzi o link building, to w tym przypadku szczególną rolę odgrywają odnośniki z serwisów lokalnych. Natomiast optymalizacja stron pod względem technicznym obejmuje te same działania. Tutaj większe znaczenie ma typ serwisu - w przypadku sklepu WWW pracy może być dużo więcej niż w ramach wizytówki firmowej.
W każdym przypadku przeprowadzamy audyt SEO. To obowiązkowy krok, abyśmy mogli ustalić, co musimy zrobić, aby zoptymalizować stronę i pokonać konkurencję. Skuteczne SEO obejmuje jednak nie tylko witrynę. Zwróć uwagę, że na zapytania lokalne pojawiają się nietypowe wyniki, jak na poniższej grafice.
To trzypak rezultatów z Google Maps. Aby Twoja oferta mogła się znaleźć wśród nich, najpierw musisz założyć bezpłatny Profil Firmy w Google. Następnie przed Tobą działania, dzięki którym możesz doprowadzić wizytówkę na wysokie pozycje. Możliwe, że masz sporą konkurencję - bez optymalizacji nie ma najmniejszych szans, że ją wyprzedzisz. Aby to było realne:
- Wypełnij profil danymi wprowadź wszystkie, które dotyczą Twojej działalności; koniecznie dodaj informacje o godzinach otwarcia i je aktualizuj, jeśli się zmieniają.
- Dodaj informacje o produktach i usługach, które oferujesz.
- Zoptymalizuj nazwę i opis możesz w nich użyć słowa kluczowego, ale tylko, jeśli będzie to wyglądać naturalnie. Za upychanie fraz grozi blokada profilu przez Google.
- Zachęcaj do zdobywania opinii najlepiej, jeśli pojawiają się regularnie, są długie i zawierają słowa kluczowe. Koniecznie na nie odpowiadaj bez względu na ich treść - za każdy razem w inny sposób.
- Dodaj mapę Google na stronie, np. na podstronie Kontakt. Powinna prowadzić do siedziby Twojej firmy.
To część działań, które pomogą Ci w uzyskaniu lepszej widoczności wizytówki w Google. Nasze usługi SEO obejmują kompleksową opiekę nad profilami. Wykonamy wszystkie działania, które są potrzebne do wypozycjonowania wizytówki Google. Tobie pozostaje śledzenie statystyk i sprawdzanie, jak rośnie liczba odwiedzin i telefonów z wizytówki. Czy wiesz, że przeciętny zoptymalizowany profil biznesowy Google może uzyskać od 80 do 300 kliknięć miesięcznie (2)?
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Chełmie?
Wiesz, ile możesz zyskać, dzięki marketingowi internetowemu i SEO w Chełmie. Zastanawiasz się, jakiej inwestycji wymagają takie działania? Nie mamy uniwersalnej kwoty, za którą możemy zrealizować pozycjonowanie sklepu lub strony internetowej. Cennik zależy od wielu czynników. Zanim podamy Ci wycenę, przeprowadzimy analizę Twojej witryny, sprawdzimy konkurencję i dopiero wtedy, będziemy w stanie przygotować konkretną ofertę. Jednocześnie dowiesz się, czego możesz się spodziewać dzięki realizacji kampanii. To, ile kosztuje pozycjonowanie stron, zależy od następujących czynników:
- Branża, w której działasz - w niektórych konkurencja jest niewielka, a w innych - bardzo duża. Jeśli wiele firm o podobnym profilu inwestuje w lokalne pozycjonowanie, to też przekłada się na większe trudności wiążące się z osiągnięciem wysokich pozycji.
- Stan Twojej strony - część witryn wymaga jedynie niewielkich zmian optymalizacyjnych, a inne diametralnej przebudowy. Zdarza się, że strony naszych klientów bazowały na starych systemach CMS, które od lat był nieaktualizowane i nie są absolutnie zgodne ze standardami Google. W takich przypadkach zalecamy przygotowanie nowej witryny, zgodnej z aktualnymi trendami.
- Historia domeny - przeszłość strony ma wpływ na jej pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania. Domena mogła być wykorzystywana do działań niezgodnych z zaleceniami Google, np. publikowania spamerskiej treści. Bardzo dużym problemem jest również niskiej jakości profil linkowy. Jeśli do serwisu prowadzi bardzo duża liczba takich odnośników, to wręcz możliwe, że osiągnięcie wysokich pozycji w jego przypadku będzie wymagać bardzo dużo czasu i wysokich nakładów. W wielu przypadkach to oznacza nieopłacalność.
Skontaktuj się z nami, a wtedy wycenimy, ile będzie kosztować kampania SEO dla Twojej strony lub sklepu internetowego. Nie obawiaj się - nie wymagamy zawarcia wieloletniej umowy bez możliwości wypowiedzenia. Nie potrzebujemy tego - klientów przekonujemy do stałej współpracy realizacją usług na najwyższym poziomie. Z nami możesz mieć pewność, że lokalne pozycjonowanie stron internetowych będzie realizowane z nastawieniem na osiągnięcie zysku, wypracowanie wysokiego ROI, ale też wysokich pozycji na kluczowe dla Ciebie frazy. Czekamy na kontakt, aby opowiedzieć Ci więcej o tym, co zyskasz, jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne w Chełmie.
Gdzie jeszcze realizujemy swoje usługi?
Źródła:
- https://www.publift.com/blog/reducing-banner-blindness
- https://cubecreative.design/blog/google-business-profile-statistics-and-facts