Powierz AdWords ekspertom!

24 stycznia 2018

Masz pytania?

Kampanie linków sponsorowanych AdWords to popularna i skuteczna metoda promocji w internecie. Polega ona na wykorzystaniu udostępnionego przez Google narzędzia do tworzenia własnych reklam, które wyświetlają się wyszukiwarce zgodnie z wyznaczonymi dla nich słowami kluczowymi. Dzięki temu zainteresowani internauci klikają w reklamę widoczną na najwyższej pozycji i od razu przenoszą się na daną stronę.

By zyskać pewność, że Twoja strona internetowa będzie skutecznie promowana w ramach kampanii AdWords, warto powierzyć jej prowadzenie ekspertom z solidnym doświadczeniem. W agencji Internetica mamy wieloletnią praktykę w prowadzeniu tego rodzaju kampanii; jesteśmy też certyfikowanym Partnerem Google.

Nasza oferta jest kompleksowa, dlatego o nic nie musisz się już martwić – my zajmiemy się wszystkim za Ciebie. Dla każdego z naszych Klientów opracowujemy indywidualny plan prowadzenia kampanii linków sponsorowanych AdWords, uwzględniając przy tym charakter danej działalności i wyznaczony budżet. Dobieramy odpowiednie frazy (w taki sposób, by odpowiadały Twoim potencjalnym Klientom), a następnie wdrażamy kampanię i monitorujemy jej wyniki, przesyłając Ci raporty, które potwierdzają jej skuteczność.

Dodatkowo możemy także związać prowadzenie kampanii linków sponsorowanych z pozycjonowaniem strony internetowej – w ten sposób otrzymujesz gwarancję skutecznej promocji w wyszukiwarkach internetowych.

Warszawa nie jest jedynym miastem, które obsługujemy w ramach kampanii AdWords. Prowadzimy działalność na terenie całej Polski oraz obsługujemy klientów zagranicznych.

Jeżeli zależy Ci na gwarantowanych efektach, nie czekaj – już dziś skontaktuj się z naszą agencją, a my zaprezentujemy Ci naszą ofertę i przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

Ocena
Ilość ocen: 1 Średnia ocena: 5

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Filtr Google – co to jest? Nie każdy użytkownik wyszukiwarki Google zdaje sobie sprawę z mechanizmów jej działania. Często w dość bolesny sposób... czytaj więcej
Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów   Click-to-call - dlaczego warto umieścić klikalny numer telefonu na swojej witrynie?   Ile razy w przeciągu... czytaj więcej
Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno