Powierz AdWords ekspertom!

24 stycznia 2018

Kampanie linków sponsorowanych AdWords to popularna i skuteczna metoda promocji w internecie. Polega ona na wykorzystaniu udostępnionego przez Google narzędzia do tworzenia własnych reklam, które wyświetlają się wyszukiwarce zgodnie z wyznaczonymi dla nich słowami kluczowymi. Dzięki temu zainteresowani internauci klikają w reklamę widoczną na najwyższej pozycji i od razu przenoszą się na daną stronę.

By zyskać pewność, że Twoja strona internetowa będzie skutecznie promowana w ramach kampanii AdWords, warto powierzyć jej prowadzenie ekspertom z solidnym doświadczeniem. W agencji Internetica mamy wieloletnią praktykę w prowadzeniu tego rodzaju kampanii; jesteśmy też certyfikowanym Partnerem Google.

Nasza oferta jest kompleksowa, dlatego o nic nie musisz się już martwić – my zajmiemy się wszystkim za Ciebie. Dla każdego z naszych Klientów opracowujemy indywidualny plan prowadzenia kampanii linków sponsorowanych AdWords, uwzględniając przy tym charakter danej działalności i wyznaczony budżet. Dobieramy odpowiednie frazy (w taki sposób, by odpowiadały Twoim potencjalnym Klientom), a następnie wdrażamy kampanię i monitorujemy jej wyniki, przesyłając Ci raporty, które potwierdzają jej skuteczność.

Dodatkowo możemy także związać prowadzenie kampanii linków sponsorowanych z pozycjonowaniem strony internetowej – w ten sposób otrzymujesz gwarancję skutecznej promocji w wyszukiwarkach internetowych.

Warszawa nie jest jedynym miastem, które obsługujemy w ramach kampanii AdWords. Prowadzimy działalność na terenie całej Polski oraz obsługujemy klientów zagranicznych.

Jeżeli zależy Ci na gwarantowanych efektach, nie czekaj – już dziś skontaktuj się z naszą agencją, a my zaprezentujemy Ci naszą ofertę i przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak negatywne opinie wpływają na SEO?   Oceny firm w wyszukiwarkach - jak to działa i czy jest istotne z perspektywy SEO?   Opinie klientów o Twojej... czytaj więcej
Do czego służy planer słów kluczowych? Wyszukiwanie nowych słów kluczowych może być trudne, zwłaszcza w odniesieniu do prowadzonych już kampanii. W takich... czytaj więcej
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz