Powierz AdWords ekspertom!

24 stycznia 2018

Kampanie linków sponsorowanych AdWords to popularna i skuteczna metoda promocji w internecie. Polega ona na wykorzystaniu udostępnionego przez Google narzędzia do tworzenia własnych reklam, które wyświetlają się wyszukiwarce zgodnie z wyznaczonymi dla nich słowami kluczowymi. Dzięki temu zainteresowani internauci klikają w reklamę widoczną na najwyższej pozycji i od razu przenoszą się na daną stronę.

By zyskać pewność, że Twoja strona internetowa będzie skutecznie promowana w ramach kampanii AdWords, warto powierzyć jej prowadzenie ekspertom z solidnym doświadczeniem. W agencji Internetica mamy wieloletnią praktykę w prowadzeniu tego rodzaju kampanii; jesteśmy też certyfikowanym Partnerem Google.

Nasza oferta jest kompleksowa, dlatego o nic nie musisz się już martwić – my zajmiemy się wszystkim za Ciebie. Dla każdego z naszych Klientów opracowujemy indywidualny plan prowadzenia kampanii linków sponsorowanych AdWords, uwzględniając przy tym charakter danej działalności i wyznaczony budżet. Dobieramy odpowiednie frazy (w taki sposób, by odpowiadały Twoim potencjalnym Klientom), a następnie wdrażamy kampanię i monitorujemy jej wyniki, przesyłając Ci raporty, które potwierdzają jej skuteczność.

Dodatkowo możemy także związać prowadzenie kampanii linków sponsorowanych z pozycjonowaniem strony internetowej – w ten sposób otrzymujesz gwarancję skutecznej promocji w wyszukiwarkach internetowych.

Warszawa nie jest jedynym miastem, które obsługujemy w ramach kampanii AdWords. Prowadzimy działalność na terenie całej Polski oraz obsługujemy klientów zagranicznych.

Jeżeli zależy Ci na gwarantowanych efektach, nie czekaj – już dziś skontaktuj się z naszą agencją, a my zaprezentujemy Ci naszą ofertę i przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

Ocena
Ilość ocen: 1 Średnia ocena: 5

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać?   Wraz z rozwojem internetu, ewoluowały również nasze zachowania w sieci. Wszyscy mamy nieco większą świadomość na... czytaj więcej
Popularność promocji i reklamy w wyszukiwarce Google oraz jej formy   Nie trzeba nikogo przekonywać, że jest to olbrzymi potencjał promocyjny i marketingowy, który należy wykorzystać.... czytaj więcej
Jak ponownie przyciągnąć do e-sklepu klientów, którzy od dawna nic nie kupili? Zadbaj o klienta już w czasie zakupów – Cross-selling i up selling   Zacznijmy od momentu, kiedy udało Ci się... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę „za efekt”
Zamknij okno