O firmie

 

Internetica istnieje od 2007 roku. Jesteśmy partnerem firmy Google, a także członkiem IAB (Interactive Advertising Bureau) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy z branży interaktywnej, tworzącej m. in. kodeksy dobrych praktyk w reklamie online oraz kwartalne i roczne raporty IAB AdEx. Nasi eksperci regularnie publikują w mediach, o czym można przekonać się odwiedzając naszego facebooka

 


 

Działamy na Twoją korzyść. Dostarczamy  usługi marketingowe, które odznaczają się wysokim zwrotem z inwestycji.

 

Wzmacniamy konkurencyjność Twojej firmy w Internecie poprzez:

 

  • pozycjonowanie stron internetowych,
  • kampanie linków sponsorowanych,
  • remarketing,
  • wdrażanie profesjonalnych stron i sklepów internetowych,
  • kampanie e-mailingowe,
  • akcje w mediach społecznościowych,
  • działania związane z marketingiem szeptanym,
  • analizę ruchu i konwersji na stronie.

 

Co nas wyróżnia?

 

  • Cel – dostarczamy nasze usługi po to, aby zwiększyć wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej, co przełoży się na zapytania o ofertę;
  • Ludzie – to największa wartość firmy, dlatego zabiegamy o najlepszych specjalistów na rynku i budujemy z nich nasz zespół;
  • Uczciwość – kierujemy się hasłem „Najbardziej opłacalne rozwiązanie dla Klienta”; jeżeli usługa, którą zamówisz będzie w danym przypadku nieskuteczna, zasugerujemy inną lub odstąpimy od transakcji; 
  • Doświadczenie – działamy od 2007 roku; od tego czasu obsłużyliśmy setki Klientów i wypozycjonowaliśmy tysiące stron internetowych;
  • Podejście – jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, ale wciąż wzbogacamy wiedzę ogólną i branżową, co pozwala nam podnosić poziom świadczonych usług i być na bieżąco z trendami e-marketingowymi;
  • Kreatywność – nigdy nie powielamy schematów, ponieważ w działaniach e-marketingowych tylko oryginalne pomysły zapewniają najwyższą skuteczność;
  • Innowacyjność – stawiamy na rozwój, dlatego cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszej oferty: od obsługi Klienta, poprzez doradztwo, aż po realizację usług;
  • Wydajność – powierzone nam zadania staramy się realizować na najwyższym możliwym poziomie, a równocześnie w najkrótszym czasie.

 

Nasze wybrane publikacje:

 

http://nf.pl/manager/6-krokow-do-skutecznego-pozycjonowania-biznesu,,54673,72

http://mamstartup.pl/seo/9203/3-kroki-do-pozycjonowania-startupu-w-sieci

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marketing-w-wyszukiwarkach-podsumowanie-2016-roku-prognozy-na-2017/page:4

https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/Raport_Customer-Journey-Online_2015.pdf

http://nf.pl/manager/reklama-sklepu-internetowego-przy-ograniczonym-budzecie-z-czego-warto-skorzystac,,52124,5

http://archiwum.rp.pl/artykul/1172753-Skuteczne-narzedzie–ale-w-rekach-fachowcow.html

http://serwisy.gazetaprawna.pl/nowe-technologie/artykuly/825583,prawo-do-bycia-zapomnianym-rada-ekspertow-google-w-warszawie-duzo-pytan-malo-odpowiedzi.html

http://biznes.onet.pl/branze/dlaczego-warto-prowadzic-blog-ekspercki/01eqm

http://tech.money.pl/biznes-it/artykul/wyzej-w-googleu—sposoby-na-poprawe-pozycji,224,0,1575136.html

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/e-commerce/jak-zmiany-w-prawie-i-algorytmie-google-wplyna-na-branze-e-commerce-249494

 

Materiał stacji tvn24 z naszym udziałem:

 

 

Nasze członkostwo w IAB:

http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/internetica/

 

Nasz certyfikat Partnera Google:

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Nasz zespół specjalistów

Nasz zespół specjalistów

 

Galeria

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? » Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej

Jak voice search zmieni SEO i rynek reklamy online? » Popularność wyszukiwania głosowego   Według udostępnionych na blogu Google danych, w 2014 roku z opcji voice search... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

AdWords – reklama na każdą kieszeń   Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami.... czytaj więcej
Fragmenty rozszerzone
Czym są i jak je wykorzystać?
Atrakcyjny i wyróżniający opis strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google to sposób, aby jednocześnie pomóc lepiej... czytaj więcej
Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno