O firmie

 

Internetica istnieje od 2007 roku. Jesteśmy partnerem firmy Google, a także członkiem IAB (Interactive Advertising Bureau) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy z branży interaktywnej, tworzącej m. in. kodeksy dobrych praktyk w reklamie online oraz kwartalne i roczne raporty IAB AdEx. Nasi eksperci regularnie publikują w mediach, o czym można przekonać się odwiedzając naszego facebooka

 


 

Działamy na Twoją korzyść. Dostarczamy  usługi marketingowe, które odznaczają się wysokim zwrotem z inwestycji.

 

Wzmacniamy konkurencyjność Twojej firmy w Internecie poprzez:

 

  • pozycjonowanie stron internetowych,
  • kampanie linków sponsorowanych,
  • remarketing,
  • wdrażanie profesjonalnych stron i sklepów internetowych,
  • kampanie e-mailingowe,
  • akcje w mediach społecznościowych,
  • działania związane z marketingiem szeptanym,
  • analizę ruchu i konwersji na stronie.

 

Co nas wyróżnia?

 

  • Cel – dostarczamy nasze usługi po to, aby zwiększyć wartościowy ruch na Twojej stronie internetowej, co przełoży się na zapytania o ofertę;
  • Ludzie – to największa wartość firmy, dlatego zabiegamy o najlepszych specjalistów na rynku i budujemy z nich nasz zespół;
  • Uczciwość – kierujemy się hasłem „Najbardziej opłacalne rozwiązanie dla Klienta”; jeżeli usługa, którą zamówisz będzie w danym przypadku nieskuteczna, zasugerujemy inną lub odstąpimy od transakcji; 
  • Doświadczenie – działamy od 2007 roku; od tego czasu obsłużyliśmy setki Klientów i wypozycjonowaliśmy tysiące stron internetowych;
  • Podejście – jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, ale wciąż wzbogacamy wiedzę ogólną i branżową, co pozwala nam podnosić poziom świadczonych usług i być na bieżąco z trendami e-marketingowymi;
  • Kreatywność – nigdy nie powielamy schematów, ponieważ w działaniach e-marketingowych tylko oryginalne pomysły zapewniają najwyższą skuteczność;
  • Innowacyjność – stawiamy na rozwój, dlatego cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszej oferty: od obsługi Klienta, poprzez doradztwo, aż po realizację usług;
  • Wydajność – powierzone nam zadania staramy się realizować na najwyższym możliwym poziomie, a równocześnie w najkrótszym czasie.

 

Nasze wybrane publikacje:

 

http://nf.pl/manager/6-krokow-do-skutecznego-pozycjonowania-biznesu,,54673,72

http://mamstartup.pl/seo/9203/3-kroki-do-pozycjonowania-startupu-w-sieci

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marketing-w-wyszukiwarkach-podsumowanie-2016-roku-prognozy-na-2017/page:4

https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/Raport_Customer-Journey-Online_2015.pdf

http://nf.pl/manager/reklama-sklepu-internetowego-przy-ograniczonym-budzecie-z-czego-warto-skorzystac,,52124,5

http://archiwum.rp.pl/artykul/1172753-Skuteczne-narzedzie–ale-w-rekach-fachowcow.html

http://serwisy.gazetaprawna.pl/nowe-technologie/artykuly/825583,prawo-do-bycia-zapomnianym-rada-ekspertow-google-w-warszawie-duzo-pytan-malo-odpowiedzi.html

http://biznes.onet.pl/branze/dlaczego-warto-prowadzic-blog-ekspercki/01eqm

http://tech.money.pl/biznes-it/artykul/wyzej-w-googleu—sposoby-na-poprawe-pozycji,224,0,1575136.html

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/e-commerce/jak-zmiany-w-prawie-i-algorytmie-google-wplyna-na-branze-e-commerce-249494

 

Materiał stacji tvn24 z naszym udziałem:

 

 

Nasze członkostwo w IAB:

http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/internetica/

 

Nasz certyfikat Partnera Google:

https://www.google.pl/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=7655287858

Nasz zespół specjalistów

Nasz zespół specjalistów

 

Galeria

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? » Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej

Jak voice search zmieni SEO i rynek reklamy online? » Popularność wyszukiwania głosowego   Według udostępnionych na blogu Google danych, w 2014 roku z opcji voice search... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej
Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej
Mobile First Index – czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Aktualizacja W 2015 roku, po raz pierwszy liczba wyszukań na urządzeniach mobilnych w wyszukiwarce Google przewyższyła... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno