Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć?

7 lutego 2018

W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono z kontami AdWords lub AdWords Express i pozwala na połączenie ich w jednym miejscu, co znacznie ułatwia ich obsługę.

Konta menedżerów przeznaczone są w szczególności dla reklamodawców pośrednich, czyli dla agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych AdWords, a także dla dużych firm, które zarządzają wieloma kontami jednocześnie.

Dlaczego warto mieć konto menedżera AdWords (MCK)?

  • wystarczy tylko jedno logowanie, aby mieć dostęp do wszystkich kont AdWords i zarządzać nimi

 

  • można korzystać z opcji nawigacji, wyszukiwania, zarządzania z jednego panelu

 

  • tworzenie nowych kampanii i zarządzanie nimi jest znacznie prostsze

 

  • porównanie wydajności kont i generowanie raportów dla nich jest szybsze

 

  • można korzystać z płatności skonsolidowanych, by w ten sposób otrzymać jedną fakturę dla wszystkich kont

 

  • daje to możliwość łatwego tworzenia i łączenia kont AdWords

 

  • użytkownikom kont menedżera można przypisać różne poziomy dostępu, a mianowicie „administracyjny”, „standardowy”, „tylko do odczytu” i „tylko e-mail”

 

Żeby otworzyć konto menedżera AdWords (MCK), należy skorzystać z przycisku „Utwórz konto”, a następnie wybrać odpowiedni rodzaj konta. Nowe konto zaczyna działać wtedy, gdy Google dokona jego weryfikacji.

Jeśli chcesz używać konta menedżera do zarządzania różnymi kampaniami w Google AdWords, skorzystaj z usług naszej agencji. Nasi specjaliści sami używają tego narzędzia i zawsze chętnie służą fachową pomocą.

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

AdWords – reklama na każdą kieszeń »   Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami.... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień »   Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta »   Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak powinny wyglądać zachęcające banery AdWords? AdWords to jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej, określana inaczej mianem linków sponsorowanych. AdWords jako... czytaj więcej
Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów Klikalny numer telefonu na stronie – więcej połączeń ze smartfonów   Click-to-call - dlaczego warto umieścić klikalny numer telefonu na swojej witrynie?   Ile razy w przeciągu... czytaj więcej
Zakazany owoc Zakazany owoc
Czego nie można reklamować w Google Ads?
  Płatne reklamy Google to szybki i efektywny sposób kiedy chcemy, aby nasza promocja wystartowała praktycznie od ręki.... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę „za efekt”
Zamknij okno