Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć?

7 lutego 2018

Masz pytania?

W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono z kontami AdWords lub AdWords Express i pozwala na połączenie ich w jednym miejscu, co znacznie ułatwia ich obsługę.

Konta menedżerów przeznaczone są w szczególności dla reklamodawców pośrednich, czyli dla agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych AdWords, a także dla dużych firm, które zarządzają wieloma kontami jednocześnie.

Dlaczego warto mieć konto menedżera AdWords (MCK)?

  • wystarczy tylko jedno logowanie, aby mieć dostęp do wszystkich kont AdWords i zarządzać nimi

 

  • można korzystać z opcji nawigacji, wyszukiwania, zarządzania z jednego panelu

 

  • tworzenie nowych kampanii i zarządzanie nimi jest znacznie prostsze

 

  • porównanie wydajności kont i generowanie raportów dla nich jest szybsze

 

  • można korzystać z płatności skonsolidowanych, by w ten sposób otrzymać jedną fakturę dla wszystkich kont

 

  • daje to możliwość łatwego tworzenia i łączenia kont AdWords

 

  • użytkownikom kont menedżera można przypisać różne poziomy dostępu, a mianowicie „administracyjny”, „standardowy”, „tylko do odczytu” i „tylko e-mail”

 

Żeby otworzyć konto menedżera AdWords (MCK), należy skorzystać z przycisku „Utwórz konto”, a następnie wybrać odpowiedni rodzaj konta. Nowe konto zaczyna działać wtedy, gdy Google dokona jego weryfikacji.

Jeśli chcesz używać konta menedżera do zarządzania różnymi kampaniami w Google AdWords, skorzystaj z usług naszej agencji. Nasi specjaliści sami używają tego narzędzia i zawsze chętnie służą fachową pomocą.

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

AdWords – reklama na każdą kieszeń »   Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami.... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień » Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

10 zasad dobrego sklepu mobilnego Na naszych oczach sektor handlu rozwija się bardziej dynamicznie niż kiedykolwiek wcześniej. Jeszcze kilka lat temu, sprzedaż... czytaj więcej
Optymalizacja grafiki na stronie internetowej pod SEO   Image SEO - przewodnik po optymalizacji grafik   Wiele mówi się o tym, w jaki sposób przygotowywać teksty na... czytaj więcej
Dobre linki, to znaczy jakie? Cechy pożądanych linków przychodzących   Znaczenie jakości linków przychodzących dla SEO   Pozyskiwanie backlinków jest bronią obosieczną. Jeżeli... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno