Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć?

7 lutego 2018

W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono z kontami AdWords lub AdWords Express i pozwala na połączenie ich w jednym miejscu, co znacznie ułatwia ich obsługę.

Konta menedżerów przeznaczone są w szczególności dla reklamodawców pośrednich, czyli dla agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych AdWords, a także dla dużych firm, które zarządzają wieloma kontami jednocześnie.

Dlaczego warto mieć konto menedżera AdWords (MCK)?

  • wystarczy tylko jedno logowanie, aby mieć dostęp do wszystkich kont AdWords i zarządzać nimi

 

  • można korzystać z opcji nawigacji, wyszukiwania, zarządzania z jednego panelu

 

  • tworzenie nowych kampanii i zarządzanie nimi jest znacznie prostsze

 

  • porównanie wydajności kont i generowanie raportów dla nich jest szybsze

 

  • można korzystać z płatności skonsolidowanych, by w ten sposób otrzymać jedną fakturę dla wszystkich kont

 

  • daje to możliwość łatwego tworzenia i łączenia kont AdWords

 

  • użytkownikom kont menedżera można przypisać różne poziomy dostępu, a mianowicie „administracyjny”, „standardowy”, „tylko do odczytu” i „tylko e-mail”

 

Żeby otworzyć konto menedżera AdWords (MCK), należy skorzystać z przycisku „Utwórz konto”, a następnie wybrać odpowiedni rodzaj konta. Nowe konto zaczyna działać wtedy, gdy Google dokona jego weryfikacji.

Jeśli chcesz używać konta menedżera do zarządzania różnymi kampaniami w Google AdWords, skorzystaj z usług naszej agencji. Nasi specjaliści sami używają tego narzędzia i zawsze chętnie służą fachową pomocą.

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

AdWords – reklama na każdą kieszeń » Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Nawet te... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień » Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Reklamy graficzne AdWords Dzięki AdWords można promować się nie tylko słowami, ale również obrazem – ta opcja wzbudza obecnie coraz większe... czytaj więcej
Skuteczna reklama sklepu internetowego Wypromowanie sklepu internetowego to podstawa w dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wysokie pozycje w... czytaj więcej
Long tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać? Wraz z rozwojem internetu, ewoluowały również nasze zachowania w sieci. Wszyscy mamy nieco większą świadomość na temat... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Odbierz
300 zł na SEO
Odbierz 300 zł na SEO
Znajdź 3 bombki na stronie!
Powodzenia! :)
Najedź na bombkę, aby uzyskać podpowiedź
*Promocja dla nowych Klientów

Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz