Konto menedżera w AdWords (MCK) – co warto o nim wiedzieć?

7 lutego 2018

Masz pytania?

W celu jeszcze łatwiejszego zarządzania różnymi kontami AdWords stworzono konto menedżera AdWords (MCK). Współpracuje ono z kontami AdWords lub AdWords Express i pozwala na połączenie ich w jednym miejscu, co znacznie ułatwia ich obsługę.

Konta menedżerów przeznaczone są w szczególności dla reklamodawców pośrednich, czyli dla agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych AdWords, a także dla dużych firm, które zarządzają wieloma kontami jednocześnie.

Dlaczego warto mieć konto menedżera AdWords (MCK)?

  • wystarczy tylko jedno logowanie, aby mieć dostęp do wszystkich kont AdWords i zarządzać nimi

 

  • można korzystać z opcji nawigacji, wyszukiwania, zarządzania z jednego panelu

 

  • tworzenie nowych kampanii i zarządzanie nimi jest znacznie prostsze

 

  • porównanie wydajności kont i generowanie raportów dla nich jest szybsze

 

  • można korzystać z płatności skonsolidowanych, by w ten sposób otrzymać jedną fakturę dla wszystkich kont

 

  • daje to możliwość łatwego tworzenia i łączenia kont AdWords

 

  • użytkownikom kont menedżera można przypisać różne poziomy dostępu, a mianowicie „administracyjny”, „standardowy”, „tylko do odczytu” i „tylko e-mail”

 

Żeby otworzyć konto menedżera AdWords (MCK), należy skorzystać z przycisku „Utwórz konto”, a następnie wybrać odpowiedni rodzaj konta. Nowe konto zaczyna działać wtedy, gdy Google dokona jego weryfikacji.

Jeśli chcesz używać konta menedżera do zarządzania różnymi kampaniami w Google AdWords, skorzystaj z usług naszej agencji. Nasi specjaliści sami używają tego narzędzia i zawsze chętnie służą fachową pomocą.

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

AdWords – reklama na każdą kieszeń »   Prowadzenie szeroko zakrojonych kampanii marketingowych w internecie wcale nie musi wiązać się z wysokimi kosztami.... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień » Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta » Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej
Czy to już naprawdę koniec google+ Czy to już definitywny koniec Google +? O Google + mówiło się jako powstającej dla Facebooka konkurencji. Serwis społecznościowy od internetowego giganta w wersji... czytaj więcej
Jak wybrać dobrą nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Nazwa domeny - element wizerunku i tożsamości marki   O ile bez większego problemu możesz zmienić adres swojego... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno