Kiedy warto wybrać pozycjonowanie long tail?

W ramach pozycjonowania prowadzi się wiele działań, prowadzących do wyniesienie adresu strony internetowej na sam szczyt wyników wyszukiwania Jeżeli zależy Ci na jak najlepszych efektach pomyśl o skorzystaniu z pozycjonowania typu long tail. Kiedy sprawdzi się ono najlepiej?

Long Tail  czyli im więcej, tym lepiej

Long tail to technika, która polega na pozycjonowaniu większej liczby fraz niż przy standardowo prowadzonych działaniach SEO. Fraz może być od kilkuset lub nawet kilku tysięcy – składają się one z kilku wyrazów, odpowiadających długim zapytaniom w wyszukiwarce. Takie frazy wykorzystują przede wszystkim ci użytkownicy, którzy szukają w internecie konkretnych produktów czy usług.

Główne zalety pozycjonowania long tail, to:

  • uzyskanie stabilnych pozycji stron internetowych;

  • szybki efekt działań pozycjonerskich;

  • lepsza sprzedaż i konwersja;

  • dłuższy czas spędzony przez użytkowania na stronie;

  • większa opłacalność ze względu na mniejszą konkurencyjność fraz.

Long Tail najlepszy dla sklepów internetowych

Technika pozycjonowania long tail sprawdza się przede wszystkim w sklepach internetowych, w dużych serwisach, a także na tych stronach, które posiadają wiele podstron z wyraźnie oznaczonymi kategoriami.

W Agencji Interaktywnej „Internetica” świadczymy usługi pozycjonowania long tail. Przeanalizujemy, czy to rozwiązanie sprawdzi się w przypadku Twojej strony internetowej, a także dobierzemy słowa kluczowe, dzięki którym uzyskanie najlepszych rezultatów w SEO będzie jeszcze łatwiejsze.

Współpracując z nami, nie musisz obawiać się braku zadowalających rezultatów – mamy wieloletnie doświadczenie i wiemy, jak to robić. Sprawdź już teraz naszą ofertę i skontaktuj się z nami, by uzyskać indywidualną wycenę!

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij