Kampanie Facebook Ads

Chcesz doprowadzić do wzrostu wartości Twojej marki w Internecie?

Zbuduj wokół niej społeczność!

Media społecznościowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Ich właściwe wykorzystanie pozwala stworzyć pozytywny i silny wizerunek firmy i marki, prowadząc bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży. To źródło cennej wiedzy na temat obecnych i potencjalnych Klientów, ich oczekiwań oraz wymagań. Narzędzie to pozwala na bieżąco śledzić trendy na rynku i kierunki, którymi podąża konkurencja.

 

Co najważniejsze, kampanie w mediach społecznościowych nie wymagają dużych nakładów finansowych, a dzięki nim firma zyskuje wizerunkowo i sprzedażowo oraz dociera do nowych Klientów, którzy pragną identyfikować się z marką. O sukcesie decyduje bowiem pomysł, konsekwencja w działaniu, regularna aktywność, umiejętność prowadzenia dyskusji i zjednywanie sobie ludzi czyli fanów, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków z prowadzonych działań.

Twoja firma na Facebooku

Prowadzenie profilu firmowego w social mediach jest zajęciem czasochłonnym, wymagającym systematyczności, technicznej wiedzy i ciągłego czuwania, dlatego w naszej ofercie znajdziesz usługi  obejmujące:

 

  • tworzenie i obsługę firmowych fan page’ów;
  • realizowanie kampanii facebookowych w oparciu o narzędzia  Facebook Ads, które skutecznie zwiększają zasięg firmowego fan page’a  poprzez wzrost liczby fanów („polubień”);
  • prowadzenie komunikacji z Klientami – regularne zamieszczanie postów, organizowanie wirtualnych konkursów czy innych atrakcyjnych form promocji.

 

Kampanie w mediach społecznościowych prowadzimy według przemyślanej strategii, co jest gwarancją osiągnięcia zamierzonych przez Ciebie celów biznesowych. Ponadto duży nacisk kładziemy na:

 

  • monitoring treści internetowych – zanim przystąpimy do działania, musimy wiedzieć jak postrzegana jest Twoja firma; dzięki temu wiemy, na co położyć szczególny nacisk;
  • stałe śledzenie opinii oraz wpisów – zawsze trzymamy rękę na pulsie, aby przeciwdziałać ewentualnym niepożądanym opiniom; szybka i odpowiednia reakcja zawsze działa na korzyść firmy;
  • rzetelną analizę i optymalizację działań – pozwala to na obranie najskuteczniejszej drogi w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Twoimi Klientami.

Jak organizować konkursy w Social Media? »   Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych jest dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania obecnych... czytaj więcej

Jak założyć sklep na Facebooku? Przewodnik krok po kroku »   Potencjał marketingowy tego portalu jest wszystkim znany, ale wciąż stosunkowo niewiele osób wykorzystuje go... czytaj więcej

Reklamy B2B na Facebook’u. Jak robić je dobrze? » Jakie cele może realizować reklama na Facebook’u w sektorze B2B?   Media społecznościowe są potężnym... czytaj więcej

Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? » Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Potrzebujesz pomocy z AdWords? Jesteśmy do dyspozycji! AdWords jest jednym z najbardziej skutecznych programów reklamowych – dzięki niemu bez problemów można docierać do nowych... czytaj więcej
Czy warto współpracować z mikroinfluencerami Czy warto współpracować z mikroinfluencerami?   Zacznijmy od tego jak definiować mikroinfluencera, bo być może nie dla wszystkich jest to oczywiste. Otóż... czytaj więcej
Jak pozycjonować bloga? Założenie w sieci własnego bloga to nie tylko sposób na przekazanie światu własnych przemyśleń, ale również pomysł na... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno