Kampanie Facebook Ads

Chcesz doprowadzić do wzrostu wartości Twojej marki w Internecie?

Zbuduj wokół niej społeczność!

Media społecznościowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Ich właściwe wykorzystanie pozwala stworzyć pozytywny i silny wizerunek firmy i marki, prowadząc bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży. To źródło cennej wiedzy na temat obecnych i potencjalnych Klientów, ich oczekiwań oraz wymagań. Narzędzie to pozwala na bieżąco śledzić trendy na rynku i kierunki, którymi podąża konkurencja.

 

Co najważniejsze, kampanie w mediach społecznościowych nie wymagają dużych nakładów finansowych, a dzięki nim firma zyskuje wizerunkowo i sprzedażowo oraz dociera do nowych Klientów, którzy pragną identyfikować się z marką. O sukcesie decyduje bowiem pomysł, konsekwencja w działaniu, regularna aktywność, umiejętność prowadzenia dyskusji i zjednywanie sobie ludzi czyli fanów, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków z prowadzonych działań.

 

Twoja firma na Facebooku

 

Prowadzenie profilu firmowego w social mediach jest zajęciem czasochłonnym, wymagającym systematyczności, technicznej wiedzy i ciągłego czuwania, dlatego w naszej ofercie znajdziesz usługi  obejmujące:

 

  • tworzenie i obsługę firmowych fan page’ów;
  • realizowanie kampanii facebookowych w oparciu o narzędzia  Facebook Ads, które skutecznie zwiększają zasięg firmowego fan page’a  poprzez wzrost liczby fanów („polubień”);
  • prowadzenie komunikacji z Klientami – regularne zamieszczanie postów, organizowanie wirtualnych konkursów czy innych atrakcyjnych form promocji.

 

Kampanie w mediach społecznościowych prowadzimy według przemyślanej strategii, co jest gwarancją osiągnięcia zamierzonych przez Ciebie celów biznesowych. Ponadto duży nacisk kładziemy na:

 

  • monitoring treści internetowych – zanim przystąpimy do działania, musimy wiedzieć jak postrzegana jest Twoja firma; dzięki temu wiemy, na co położyć szczególny nacisk;
  • stałe śledzenie opinii oraz wpisów – zawsze trzymamy rękę na pulsie, aby przeciwdziałać ewentualnym niepożądanym opiniom; szybka i odpowiednia reakcja zawsze działa na korzyść firmy;
  • rzetelną analizę i optymalizację działań – pozwala to na obranie najskuteczniejszej drogi w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Twoimi Klientami.

Jak organizować konkursy w Social Media? » Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych jest dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania obecnych fanów, a... czytaj więcej

Jak założyć sklep na Facebooku? Przewodnik krok po kroku »   Potencjał marketingowy tego portalu jest wszystkim znany, ale wciąż stosunkowo niewiele osób wykorzystuje go... czytaj więcej

Reklamy B2B na Facebook’u. Jak robić je dobrze? » Jakie cele może realizować reklama na Facebook’u w sektorze B2B?   Media społecznościowe są potężnym... czytaj więcej

Czy social media mogą wpływać na pozycję strony Czy social media mogą wpływać na pozycję strony? » Media społecznościowe a SEO. Wzajemne relacje   W 2014 roku Google oficjalnie ogłosiło, że social media nie są... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej
CMS strony internetowej a SEO Jakie aspekty CMS należy uwzględnić przed dokonaniem ostatecznego wyboru? Wybierając odpowiedni CMS dla swojej strony... czytaj więcej
Jak wybrać dobrą nazwę domeny dla swojej strony internetowej? Nazwa domeny - element wizerunku i tożsamości marki   O ile bez większego problemu możesz zmienić adres swojego... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno