Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

9 stycznia 2018

Masz pytania?

 

Dobra reklama powinna być niedroga i skuteczna. Jeżeli interesuje Cię promocja Twojej strony w internecie, znalezienie ofert spełniających powyższe wymagania wcale nie będzie takie trudne. Warto wziąć pod uwagę przede wszystkim SEO, czyli działania w ramach optymalizacji strony i jej pozycjonowania. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

 

Trudno wskazać z góry, ile będzie wynosiła opłata za czynności prowadzone w ramach SEO, ponieważ są one zawsze określane indywidualnie po rozmowie z Klientem na temat Jego oczekiwań i celów. Pozycjonowanie może być zatem skutecznym narzędziem, jeśli Klient nie dysponuje dużym budżetem marketingowym.

 

Co wpływa na koszt pozycjonowania?

 

Ostateczną cenę pozycjonowania kształtuje wiele czynników, a wśród nich znajdują się między innymi:

 

  • Pracochłonność, czyli ilość pracy, którą trzeba włożyć w optymalizację, a potem pozycjonowanie strony

 

  • Konkurencyjność branży – w bardziej popularnych sektorach konkurencja będzie wyższa a pozycjonowanie trudniejsze; mniej konkurencyjne branże to z kolei więcej przestrzeni do prowadzenia działań reklamowych.

 

  • Słowa kluczowe oraz ich konkurencyjność – im bardziej ogólne i popularne słowa kluczowe, tym większe nakłady finansowe będą potrzebne do skutecznego wypromowania strony z ich użyciem.

 

  • Liczba słów kluczowych – większa liczba słów to także większe koszty, a często tylko więcej fraz może zapewnić optymalne wyniki.

 

  • Docelowa pozycja strony dla wyników wyszukiwania – osiągnięcie wyższej pozycji wymaga odpowiednio większych nakładów pracy.

 

  • Pozycjonowana witryna – często konieczne jest przeprowadzenie złożonych prac w celu przygotowania strony pod działania SEO.

 

  • Okres umowy – dłuższy czas trwania umowy wiąże się z niższym kosztem miesięcznym promocji SEO.

 

  • Sezonowość – niektóre frazy są bardziej popularne w określonych sezonach.

 

Masz pytania?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? » Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Na czym polega prowadzenie kampanii linków sponsorowanych? Wyszukiwarka internetowa jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym do promocji stron, ale prowadzone w jej ramach działania... czytaj więcej
Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook,... czytaj więcej
Mity dotyczące SEO – część 2 Kontynuacja rozprawy z nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi SEO i pozycjonowania   Gorąco zachęcamy, aby przed... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno