Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

9 stycznia 2018

Masz pytania?

 

Dobra reklama powinna być niedroga i skuteczna. Jeżeli interesuje Cię promocja Twojej strony w internecie, znalezienie ofert spełniających powyższe wymagania wcale nie będzie takie trudne. Warto wziąć pod uwagę przede wszystkim SEO, czyli działania w ramach optymalizacji strony i jej pozycjonowania. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

 

Trudno wskazać z góry, ile będzie wynosiła opłata za czynności prowadzone w ramach SEO, ponieważ są one zawsze określane indywidualnie po rozmowie z Klientem na temat Jego oczekiwań i celów. Pozycjonowanie może być zatem skutecznym narzędziem, jeśli Klient nie dysponuje dużym budżetem marketingowym.

 

Co wpływa na koszt pozycjonowania?

 

Ostateczną cenę pozycjonowania kształtuje wiele czynników, a wśród nich znajdują się między innymi:

 

  • Pracochłonność, czyli ilość pracy, którą trzeba włożyć w optymalizację, a potem pozycjonowanie strony

 

  • Konkurencyjność branży – w bardziej popularnych sektorach konkurencja będzie wyższa a pozycjonowanie trudniejsze; mniej konkurencyjne branże to z kolei więcej przestrzeni do prowadzenia działań reklamowych.

 

  • Słowa kluczowe oraz ich konkurencyjność – im bardziej ogólne i popularne słowa kluczowe, tym większe nakłady finansowe będą potrzebne do skutecznego wypromowania strony z ich użyciem.

 

  • Liczba słów kluczowych – większa liczba słów to także większe koszty, a często tylko więcej fraz może zapewnić optymalne wyniki.

 

  • Docelowa pozycja strony dla wyników wyszukiwania – osiągnięcie wyższej pozycji wymaga odpowiednio większych nakładów pracy.

 

  • Pozycjonowana witryna – często konieczne jest przeprowadzenie złożonych prac w celu przygotowania strony pod działania SEO.

 

  • Okres umowy – dłuższy czas trwania umowy wiąże się z niższym kosztem miesięcznym promocji SEO.

 

  • Sezonowość – niektóre frazy są bardziej popularne w określonych sezonach.

 

Masz pytania?

3 powody dlaczego pozycjonowanie jest procesem ciągłym » Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś nad usługą pozycjonowania, to na pewno słyszałeś o dwóch rzeczach, które mogły... czytaj więcej

Audyt SEO - Jak wiele może od niego zależeć Audyt SEO
Jak wiele może od niego zależeć?
»
  Audyt SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, rozpoczynającym prace nad pozycjonowaniem strony internetowej. Czym... czytaj więcej

Czy istnieją darmowe działania SEO Czy istnieją darmowe działania SEO? » Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule artykułu mogłaby być bardzo krótka – nie. Nie chodzi jednak o niczym... czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie lokalne i jak je robić? » Czym jest pozycjonowanie lokalne?   Pozycjonowanie lokalne to działania SEO mające na celu poprawienie miejsca... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Pozycjonowanie w Google dla każdej firmy Sklep internetowy przyjazny działaniom SEO i SEM – pożądane cechy Na rynku oprogramowania sklepów internetowych mamy do wyboru setki przeróżnych systemów CMS pozwalających z powodzeniem... czytaj więcej
Czym jest Marketing Miejsc?   Po co promować miejsca?   Miasta prześcigają się w pomysłach na promocję. Wynika to z korzyści, które... czytaj więcej
Pozycjonowanie a SEO POZYCJONOWANIE a SEO
Czy mowa o dwóch różnych pojęciach?
W mowie potocznej często wykorzystujemy podobne pojęcia jako synonimy, nie zwracając uwagi na różnice znaczeniowe. Zazwyczaj... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno