Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta

17 maja 2018

Masz pytania?

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

 

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

 

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

 

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE”

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień » Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Audyt linków sponsorowanych » Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej

Budowanie wizerunku marki dzięki reklamie wideo » Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia. Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Wysoki wskaźnik CTR reklamy Google Ads – złoty Graal marketerów Wysoki wskaźnik CTR reklamy Google Ads – złoty Graal marketerów   CTR w reklamie Google Ads - co to jest?   CTR to rozwinięcie skrótu click through rate, a w wolnym, opisowym... czytaj więcej
Wymagania dla kampanii produktowych   W poprzednim artykule wymieniliśmy zalety reklam produktowych dla sklepów online. Teraz opowiemy kilka słów o tym,... czytaj więcej
Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać Pozycjonowanie Long Tail SEO – czym jest i dlaczego musisz o nie zadbać? Wraz z rozwojem internetu, ewoluowały również nasze zachowania w sieci. Wszyscy mamy nieco większą świadomość na temat... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno