Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta

17 maja 2018

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

 

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE”

 

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Naturalne linkowanie Naturalne linkowanie –
jak bezpiecznie pozyskiwać odnośniki?
Linkowanie w procesie pozycjonowania to istotny kroki praktycznie od początku funkcjonowania wyszukiwarki Google. Przez lata... czytaj więcej
Jak pozycjonować bloga? Założenie w sieci własnego bloga to nie tylko sposób na przekazanie światu własnych przemyśleń, ale również pomysł na... czytaj więcej
Content marketing. 5 powodów, dla których musisz się nim zainteresować. Definicja content marketingu   Content marketing nazywany jest także marketingiem treści. Jest to strategia... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę

Zamawiam Wycenę
Zamknij okno
Wyślij