Google Tag Manager – nadawanie uprawnień do konta

17 maja 2018

Masz pytania?

 

Google Tag Manager jest narzędziem, które ułatwia pracę z różnymi kodami marketingowymi, m.in. Google AdWords, Facebook, Google Analytics, które pomagają śledzić i mierzyć akcje wykonywane przez użytkowników naszej witryny internetowej.

 

Dzięki GTM nie musimy już za każdym razem ingerować w kod strony, kiedy chcemy dodać nowy tag marketingowy, możemy to zrobić w prosty sposób za pomocą tego narzędzia.

 

W Google Tag Manager mamy możliwość nadawania uprawnień użytkownikom (adresom e-mail), które będą mogły zarządzać kontem.

 

W jaki sposób nadać odpowiednie uprawnienia?

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Po zalogowaniu się na konto https://tagmanager.google.com należy kliknąć w zakładkę “ADMINISTRACJA”

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Następnie w kolumnie “Konto” klikamy w “Zarządzanie Użytkownikami”.

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE”

 

Dodajemy nowego użytkownika klikając “NOWE"

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Wpisujemy adres mailowy oraz nadajemy uprawnienia dotyczące konta: Administrator, a także kontenera: “Publikacja” i naciskamy “dodaj”

 

Ocena
Ilość ocen: 0 Średnia ocena: 0

Masz pytania?

AdWords – jak działa remarketing » Remarketing jest doskonałym narzędziem, zachęcającym internautę do ponownej aktywności na danej stronie internetowej. Na... czytaj więcej

Analytics – nadawanie uprawnień »   Google Analytics to narzędzie do analizy strony internetowej udostępniane przez Google. Dzięki wgraniu na stronę kodu... czytaj więcej

Audyt linków sponsorowanych » Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych efektów w ramach promocji stron... czytaj więcej

Budowanie wizerunku marki dzięki reklamie wideo » Łatwiej zaangażować klienta, gdy wie z jaką marką ma do czynienia. Poznaj ogromne możliwości reklam wideo w budowaniu... czytaj więcej


Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Naturalne linkowanie Naturalne linkowanie –
jak bezpiecznie pozyskiwać odnośniki?
  Linkowanie w procesie pozycjonowania to istotny kroki praktycznie od początku funkcjonowania wyszukiwarki Google. Przez... czytaj więcej
Wykorzystanie Social Media w świecie mody i kosmetyków   Branża mody na przestrzeni ostatnich latach notuje ciągły wzrost popularności. Mimo olbrzymiej konkurencji, przybywa... czytaj więcej
Co dzięki Google AdWords może zyskać twoja firma? Chcesz skuteczniej promować swoje strony internetowe? Teraz możesz zrobić to bez problemu z Google AdWords oraz agencją... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Sprawdź ofertę
Zamknij okno