Google AdWords w wyszukiwarce

30 stycznia 2018

System reklamowy AdWords oferowany przez Google cieszy się dużym powodzeniem – linki sponsorowane AdWords są w stanie wypromować niemal każdą stronę WWW szybko, skutecznie i w przystępnej cenie. W agencji Internetica zapewniamy Ci profesjonalną obsługę w ramach tego systemu promocji online – wybierając nasze usługi, masz pewność, że otrzymujesz całościowe wsparcie.

Boksy reklamowe Google AdWords w wyszukiwarce są bardzo dobrze widoczne w wyszukiwarce. Pojawiają się w zależności od fraz wpisywanych przez internautów, dlatego trafiają bezpośrednio do osób zainteresowanych danym produktem czy usługą. Boksy wyświetlają się w dwóch miejscach – nad naturalnymi wynikami wyszukiwania oraz po prawnej stronie od nich. Są oznaczone słowem „reklama” i wyróżnione innym kolorem.

W boksie reklamowym znajdują się następujące informacje:

  • tytuł reklamy oraz adres promowanej strony internetowej;

  • treść reklamy w dwóch wierszach;

  • rozszerzenia i linki.

Po kliknięciu w reklamę internauta jest przenoszony bezpośrednio na stronę firmy i może od razu skorzystać z jej oferty, na przykład kupić produkt w sklepie internetowym lub skontaktować się z firmą.

Odmianą AdWords są reklamy Google Merchant Center, czyli Google Zakupy. To narzędzie służące do przesyłania informacji o produktach w sklepach internetowych oraz udostępniania ich w serwisie Zakupy i współpracujących usługach Google. Ma formę reklam z listą produktów, która wyświetla się bezpośrednio w przeglądarce po wprowadzeniu do niej słów, opisujących poszukiwane produkty. Lista ta zawiera nie tylko nazwę produktu i sklepu, ale również cenę, informacje o wysyłce, opiniach klientów oraz zdjęcie produktu.

Jeżeli chcesz reklamować swoją firmę w Google AdWords w wyszukiwarce, zapraszamy do skorzystania z naszych usług – posiadamy w tej dziedzinie wieloletnie doświadczenie i jako Partner Google gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie.

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Naturalne linkowanie Naturalne linkowanie –
jak bezpiecznie pozyskiwać odnośniki?
Linkowanie w procesie pozycjonowania to istotny kroki praktycznie od początku funkcjonowania wyszukiwarki Google. Przez lata... czytaj więcej
Pozycjonowanie sklepu internetowego – dobór fraz   Zgodnie z regułą pareto 20% fraz generuje 80% sprzedaży i to właśnie należy mieć w pamięci przygotowując... czytaj więcej
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google AdWords
DIMAQ Digital Marketing

Proszę o
przesłanie oferty
Zamawiam Wycenę
x
Zamawiam wycenę
Odbierz 300 zł na SEO
*Promocja dla nowych Klientów


Zamawiam WycenęOdbierz 300 zł na SEO
Zamknij okno
WyślijOdbierz