Google AdWords w wyszukiwarce

30 stycznia 2018

Masz pytania?

System reklamowy AdWords oferowany przez Google cieszy się dużym powodzeniem – linki sponsorowane AdWords są w stanie wypromować niemal każdą stronę WWW szybko, skutecznie i w przystępnej cenie. W agencji Internetica zapewniamy Ci profesjonalną obsługę w ramach tego systemu promocji online – wybierając nasze usługi, masz pewność, że otrzymujesz całościowe wsparcie.

Boksy reklamowe Google AdWords w wyszukiwarce są bardzo dobrze widoczne w wyszukiwarce. Pojawiają się w zależności od fraz wpisywanych przez internautów, dlatego trafiają bezpośrednio do osób zainteresowanych danym produktem czy usługą. Boksy wyświetlają się w dwóch miejscach – nad naturalnymi wynikami wyszukiwania oraz po prawnej stronie od nich. Są oznaczone słowem „reklama” i wyróżnione innym kolorem.

W boksie reklamowym znajdują się następujące informacje:

  • tytuł reklamy oraz adres promowanej strony internetowej;

  • treść reklamy w dwóch wierszach;

  • rozszerzenia i linki.

Po kliknięciu w reklamę internauta jest przenoszony bezpośrednio na stronę firmy i może od razu skorzystać z jej oferty, na przykład kupić produkt w sklepie internetowym lub skontaktować się z firmą.

Odmianą AdWords są reklamy Google Merchant Center, czyli Google Zakupy. To narzędzie służące do przesyłania informacji o produktach w sklepach internetowych oraz udostępniania ich w serwisie Zakupy i współpracujących usługach Google. Ma formę reklam z listą produktów, która wyświetla się bezpośrednio w przeglądarce po wprowadzeniu do niej słów, opisujących poszukiwane produkty. Lista ta zawiera nie tylko nazwę produktu i sklepu, ale również cenę, informacje o wysyłce, opiniach klientów oraz zdjęcie produktu.

Jeżeli chcesz reklamować swoją firmę w Google AdWords w wyszukiwarce, zapraszamy do skorzystania z naszych usług – posiadamy w tej dziedzinie wieloletnie doświadczenie i jako Partner Google gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie.

Masz pytania?

Lub co powiesz na lekturę interesujących artykułów z naszego bloga?

Jak negatywne opinie wpływają na SEO?   Oceny firm w wyszukiwarkach - jak to działa i czy jest istotne z perspektywy SEO?   Opinie klientów o Twojej... czytaj więcej
Szerokie pozycjonowanie i jego zalety Szerokie pozycjonowanie – jego główne zalety Pozycjonowanie szerokie, określane także mianem long tail, wyróżnia się przede wszystkim dużą liczbą dłuższych,... czytaj więcej
Google AdWords w wyszukiwarce System reklamowy AdWords oferowany przez Google cieszy się dużym powodzeniem – linki sponsorowane AdWords są w stanie... czytaj więcej

Nasze certyfikaty

Google Partner
Google Analytics
Google Ads
DIMAQ Digital Marketing
Skontaktuj się
Zamknij okno